Hvis der er en ting jeg ikke er så er det at have fordomme over for udlændinge eller folk fra en anden kultur. Jeg har fordomme over for uvidende danskere der ikke kan andet end at tro på eb og blive påvirket i den grad af tv avisen så man bliver Racist...
"den typiske sætning man hører, jamen der er så mange af de udlændinge der laver ballade og hænger ud i gaden" JA!!! men hvorfor er de udlændinge når de er født her??? hvad med alle de danske drankere og narkomaner, hvornår taler folk dårligt om dem?? Dem er der MANGE af men de bliver ikke set på som et samfunds problem, eller bliver stilliet side om side med alle andre danskere.. !! I det minste passer udlændinge på deres familier, børn forældre m.m. og sørger for de har det godt, det gør drankerne og narkomanerne sjældent for der er noget der er vigtigere for dem, (Rusen)!!
Jeg ved det ikke, jeg er bare ved at brække mig over fordomme over for udlændinge, skæve blikke, og kommentarer!! Det er ren uvidenhed og forståelse for anden kultur end den danske!!
Det bliver slået op i medier og folks munde når der sker noget hvor udlændinge(der er født i DK) er impliceret, men når det omhandler danskere, ja så har alle vi danskere glemt det dagen efter.. Hvorfor skal der være denne forskel!!?
hvad med forældrene fra tønder,mov og pædofile rundt omkring i Dk. Dem der dræbte kæresten ved fiskesøen , dem der misbruger deres Egne børn fysisk og Psykisk, Martin fra Institutionen i Århus!!!
Jeg bliver så irriteret at vi som danskere ikke kan se ud over vores eget behov og velvære for at åbne op for andre der måske er lidt anderledes end os selv.. !!

sarah der selv er gift med en pakistaner (og vildt, han er ikke terrorist!!)
Anmeld