Puha syntes den er svær!! Fordomme er noget fanden har opfundet.
Men nu har jeg læst alle indlæg igennem og har faktik flere fordomme end jeg selv regnede med og måske lige vil være ved
- Nu har jeg selv været MEGET overvægtig, men min fordom ligger så mod dem der har fordomme mod dem - en tynd eller mindre overvægtig kender íkke til det problem som meget overvægtige kan gå rundt med, og blir harm over den kommentar - spis mindre dyrk mere motion.
- Har en hvis fordom over for udlændninge, de er dovne og kan kun finde ud af at lave børn på stribe - især sumalske kvinder
- men når jeg så ser udlændninge som virkelig har et godt dansk spog og er god fagligt, ja så har jeg alt respekt for dem - føj det lyder forkert, OG er forkert
- højt uddannelse folk burde ikke få børn... Det er synd for børene
- der bliver gjord alt for meget forskel på kvinder og mænd når det handler om forældresager - hvorfor skal kvinder altid tages så meget hensyn til bare fordi de har titlen mor og have alle fordele hvis der er uenhed mellem dem? en mand kan som vil sine børn, burde have lige så mange rettigheder som moren - fik jeg vist ikke forklaret helt godt hehe
- enlige mødre der klager over de ingen penge har og at der ikke kommer nok af hjælp fra kommunen, men gir deres børn mærketøj og selv går rundt i det nyeste mode
- unge enlige mødre som hopper mellem adskillige uddanelser og KH......
og så har jeg en lidt sjov en
- de folk der er imod swingerklubber og et åbent forhold ( på den måde at man har sex med andre i fællesskab), er simpelhen for snæversynet
og især det med swingerklubber, når folk tror man bare boller rundt med alt der har en plus - det er folk som danner fordomme uden at kende til det 
- Forældre som vælger at holde deres børn fra DP og BH og så være hjemmegående husmødre, tænker ikke på barnet men på dem selv
Puha det var jo endelig mange alligevel, og har nok osse flere - ved jeg at jeg har... men de her er nok dem som jeg har mest 
kram
Anmeld