Eva. skriver:
Nu tænker jeg når børn skal afsted på spejderlejr, tur med skolen osv..intet med mig at gøre men alt det der sker i børns liv...fritidsinteresser og det der skal købes i forbindelse med det, det koster altså...og jo, det koster da meget mere...jeg bor med tre børn, det kræver mere plads og vand med vasketøj osv, varme for at varme mere op, større bolig end hvis jeg ikke havde børn osv osv...mine to ældste drenge de spiser mere end jeg gør, det koster altså en del alene i mad...og så er der sfo, børnehave osv...så de skide 1192 far betaler og iøvrigt kan trække fra det er da virkelig langt fra det det koster at have børn...
Og det er ikke rigtigt at de næsten ikke koster noget når de er små, - jo måske når de kun er ½ år, men ligeså snart de nærmer sig 1-1½ år, skal de have flyverdragt og vinterstøvler, og de to ting (inkl vanter, hat osv) kan nemt løbe op i 1500 kr, - det var så lige over 1 måneds bidrag der røg der!
Når vi så når til foråret skal der indkøbes sko og sandaler og sommertøj - vupti der røg en måneds bidrag mere - mindst.
Og så skal man jo lige huske at pasning kommer OVENI hver eneste måned, - det er vel mindst 2000 pr måned - afhængigt af hvor man bor, - så hvis mor giver 1192 og far giver 1192 så er der ikke penge til mad til barnet hele måneden og der er aldrig nogensinde penge til tøj eller legetøj, - og barnet må bo i en jordhule, for der er da heller ikke penge til husleje, vand eller varme.
Anmeld