Eva skriver:
Sjovt, det der med make up og fordommen...jeg tænker at det er alle dem med makeup og gerne meget af det, der har dårligt selvværd...at de ligesom dækker over det de mangler indeni ved at prøve at se "perfekte" ud udenpå-...
Knus Eva..
Ja, sådan tænker jeg også *S*
Mine fordomme er, - som mange af jer andres, -
- at overvægtige ingen viljestyrke har (siger jeg, som ikke kan magte at tabe sølle 4 kg)
- at folk med dialekt er lidt dumme - og jo mere udpræget dialekten er, jo dummere er de *gg*
- at folk med afbleget hår, store bryster osv. er temmelig dumme - blondine-dum er et passende udtryk
- at folk som ryger er tabere (siger jeg, som har en mand som ryger, og som på ingen måde er taber), - og især rygere som er gravide eller er i nærheden af små børn
- at folk som har fleksjob og så alligevel render hid og did om eftermiddagen vist ikke rigtig fejler noget (læs: min kollega)
- at folk som læsper også er mindre intelligente
- at folk som staver dårligt er mindre intelligente.
- at folk som ser "paradise" og "De unge mødre" enten har et indholdsløst liv eller for få brikker at rykke rundt med
- at folk som DELTAGER i Paradise og D.U.M. ER mindre intelligente- (og det tror jeg rent faktisk er rigtigt, for mange af dem).
Mange af disse ting er jo fordomme, og jeg VED godt at de ikke er rigtige, - og de senere år - hvor jeg har brugt debatfora mere og mere, har jeg lært at ignorere stavefejl, og bare læse teksten, men det har været svært for mig (og hvad siger det så om mig *gg*)