Kom med Jeres fordomme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.140 visninger
98 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Honningblomst

Sidder lige og tænker på hvor gode  mennesker er til at generalisere og have fordomme...
Må jeg høre Jeres fordomme...husk nu alle der læser den her tråd at INTET er personligt og at man selvfølgelig ikke kan skære alle over en kam..men ikke desto mindre så har vi alle fordomme...selvom det ikke er rart at indrømme..for man ved jo godt det ikke er virkeligheden og ikke alt er sort hvidt.

Men kom med Jeres fordomme...nye som gamle..

Knus Eva...som er spændt på at høre om Jeres..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Astrid P

Shit, jeg har mange fordomme... Jeg er ikke stolt af dem, og jeg gør hvad jeg kan for at holde dem for mig selv, men de er der!

Fx:
- Meget smukke kvinder er nok ikke så intelligente!
- Folk der taler med stærk dialekt er heller ikke så kvikke...
- Gamle mænd med yngre asiatiske koner har med garanti købt dem!

Og jeg kunne blive ved og ved. Utiltalende, jeg ved det godt

Anmeld

3. juni 2009

Honningblomst

Uha..jeg har den der med mørke kvinder og blegfede danske mænd..så tænker jeg at konen nok lige er bestilt pr. postordre.
Når jeg ser en ældre man med en (smuk) ung kone tænker jeg at han har penge...når jeg ser en ung mand med en ældre kvinde, så tænker jeg bare heldige kvinde-griner-
Når jeg møder en smuk kvinde, så kan jeg ikke lade være med at tænke at hun sikkert både dum og træls.."desværre" er der jo bare kvinder der både er smukke og fantastiske dejlige...
At tykke mennesker er svage mennesker.
Og jeg har enmasse andre, som jeg godt ved er lige så usande som ovenstående, men kan ikke lade være med at tænke det..
Knus Eva..

Anmeld

3. juni 2009

Fiona78

Tænker tit at ekstremt overvægtige bare burde tage sig sammen og spise mindre (jeg er selv lettere overvægtig)
Ellers er det også dem med gamle mænd og thaikvinder
Hvis jeg ser en ung fyr i en dyr og fed bil så tænker jeg at han har lånt sin fars bil og hvis det er en ung bimbo der kommer i bilen så er det ihvertfald kærestens og hun tror hun er sej og sikkert ikke aner en skid om hvad det hun kører rundt i
Så er der dem med overdrevne store silikonebryster, de må bestemt ingen hjerne have siden de har brug for store bryster for at tiltrække mænd

Ja kunne blive ved

Anmeld

3. juni 2009

Honningblomst

Fiona78 skriver:

Tænker tit at ekstremt overvægtige bare burde tage sig sammen og spise mindre (jeg er selv lettere overvægtig)
Ellers er det også dem med gamle mænd og thaikvinder
Hvis jeg ser en ung fyr i en dyr og fed bil så tænker jeg at han har lånt sin fars bil og hvis det er en ung bimbo der kommer i bilen så er det ihvertfald kærestens og hun tror hun er sej og sikkert ikke aner en skid om hvad det hun kører rundt i
Så er der dem med overdrevne store silikonebryster, de må bestemt ingen hjerne have siden de har brug for store bryster for at tiltrække mænd

Ja kunne blive ved

Den med dem der har store og meget tydelige silikonebryster, dem får jeg også dømt...har nu aldrig tænkt det der med at de har dem for at tiltrække mænd, men bare tænkt at man må være småtbegavet hvis man ødelægger sin krop med sådanne kosmetiskeoperationer...find dog de rigtige værdier her i livet...!!!

Anmeld

3. juni 2009

Fiona78

Eva skriver:

Den med dem der har store og meget tydelige silikonebryster, dem får jeg også dømt...har nu aldrig tænkt det der med at de har dem for at tiltrække mænd, men bare tænkt at man må være småtbegavet hvis man ødelægger sin krop med sådanne kosmetiskeoperationer...find dog de rigtige værdier her i livet...!!!

Ja tænker bla Anni Fønsby

Jeg har fuld forståelse for de piger der får lavet bryster feks fordi de er så kede af det de er udstyret med at det påvirker dem negativt og hvis tyngdekraften har trukket dem sydpå Så længe brysterne passer til den enkelte så ser jeg ikke noget problem

Det skal siges at jeg selv overvejer ihvertfald et brystløft når jeg engang forhåbentlig er færdig med at amme, da jeg har store tunge bryster fra naturens side og vil være rimelig træt af at de hænger midt på maven som 35 årig

Anmeld

3. juni 2009

Honningblomst

Fiona78 skriver:

Ja tænker bla Anni Fønsby

Jeg har fuld forståelse for de piger der får lavet bryster feks fordi de er så kede af det de er udstyret med at det påvirker dem negativt og hvis tyngdekraften har trukket dem sydpå Så længe brysterne passer til den enkelte så ser jeg ikke noget problem

Det skal siges at jeg selv overvejer ihvertfald et brystløft når jeg engang forhåbentlig er færdig med at amme, da jeg har store tunge bryster fra naturens side og vil være rimelig træt af at de hænger midt på maven som 35 årig

Ja, men det er nu også bare i de situationer hvor det er så tydeligt at det er platsikbabser...og det er så synd, når unge smukke kvinder ødelægger en flot barm med at spile dem ud med plastikfyld...

Kan godt forstå du vil have et løft en dag..det kan jeg jo kun anbefale...helt sikkert.

Knus..

Anmeld

3. juni 2009

Fiona78

Eva skriver:

Ja, men det er nu også bare i de situationer hvor det er så tydeligt at det er platsikbabser...og det er så synd, når unge smukke kvinder ødelægger en flot barm med at spile dem ud med plastikfyld...

Kan godt forstå du vil have et løft en dag..det kan jeg jo kun anbefale...helt sikkert.

Knus..

Kan heller ikke forstå de gider slæbe på vægten af de store bryster, jeg er ihvertfald nogen gange pænt træt af mine og i sær nu hvor ryggen gør ondt hver dag men tror nu ikke jeg vil have dem lavet mindre da jeg synes de passer godt til min kropsbygning, men ville da nogen gange ønske jeg kunne gå uden BH da dem jeg bruger jo nærmest er et helt seletøj

Anmeld

3. juni 2009

Honningblomst

Fiona78 skriver:

Kan heller ikke forstå de gider slæbe på vægten af de store bryster, jeg er ihvertfald nogen gange pænt træt af mine og i sær nu hvor ryggen gør ondt hver dag men tror nu ikke jeg vil have dem lavet mindre da jeg synes de passer godt til min kropsbygning, men ville da nogen gange ønske jeg kunne gå uden BH da dem jeg bruger jo nærmest er et helt seletøj

Præcis og så er fokus fra både kvinder og mænd ret så centreret af det udhæng man slæber rundt på.
Jeg havde meget store bryster da jeg var yngre og skulle desværre også gå med bh.
Nu er de så en fin E skål og jeg kan gå med toppe med bare skuldre UDEN bh under, det er bare så skønt...og så er det dejligt at kunne motionere uden det hele falder ud
Knus Eva..

Anmeld

3. juni 2009

Fiona78

Eva skriver:

Præcis og så er fokus fra både kvinder og mænd ret så centreret af det udhæng man slæber rundt på.
Jeg havde meget store bryster da jeg var yngre og skulle desværre også gå med bh.
Nu er de så en fin E skål og jeg kan gå med toppe med bare skuldre UDEN bh under, det er bare så skønt...og så er det dejligt at kunne motionere uden det hele falder ud
Knus Eva..

Lyder skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.