Også min tanke for man skjuler jo mindre heldige ting med make up, der skal da mere mod til at stå frem som man er, hvis altså ikke lige man er naturligt smuk...Det skal jeg ikke sidde her og sige jeg er men det har aldrig sagt mig noget med det vilde make up
Knus Pia, som ikke synes jeg mangler selvværd
jeg synes du ser sund og frisk ud selvom du ikke bruger make up. jeg bruger altid rouge ellers synes jeg at jeg ser kedelig ud

Fordomme... Jeg kender da til et hav af fordomme, men takket vaere mine foraeldre som har givet mig et af de vigtigeste redskaber til det virkelige liv, siden jeg var helt lille, var
konstant at minde mig om, at uanset hvordan folk ser ud, hvor de kommer fra, saa
maatte jeg
aldrig bedomme dem ud fra det. Men bedomme dem ud fra hvordan de behandler andre! det var deres lov i mit barndomshjem. da jeg var vel 8 aar havde jeg en fordom om dem som var meget kristne og mine foraeldre fandt ud af, jeg havde gjort nar af en legekammeret. ikke noget ondskabsfuldt men bare fordi jeg synes det var sjovt eller fjollet dengang at bede

jo, tak. mine foraeldre som aldrig har vaeret religiose over hovedet, gav mig saadan en opsang som jeg aldrig glemmer. de var mildt sagt rasende. men det laerte mig at skyde fordomme tilside uanset hvad og respektere andre(religioner, hudfarve, homo'er,tykke , tynde,smukke, grimme)..
jeg kan godt fortaelle hvor overrasket og rigere mit liv er ud fra dette 'redskab'.
uanset hvem du er, hvad du er, saa er det dejligt at kunne tage fordomme tilside og bare modes. det er faktisk nemmere at gore end jeg troede.
saa jeg har meget faa fordomme, kan faktisk ikke lige huske nogen, men vaelger hellere at bedomme folk ud fra realiteter.
eller som man siger her i usa: ;give people the benefit of doubt and then judge'. det citat lever jeg mit liv efter