Chritinap skriver:
Ja jeg griner lidt af alle dem der skriver at smukke mennesker er dumme mennesker, kære kvinder - jalouxi er en grim ting 
enig
selvom jeg selv er den meget jaloux pige, der tænker iiih shit hende der er pæn gid jeg også så, så godt ud
men synes overhovedet ikke man behøves at være dum af den grund
..
Føler mig lidt ramt af den der med at stave dårligt
for jeg er ret sikker på at der er en masse stavefejl i det jeg skriver .. men synes så også jeg har en okay undskyldning da jeg ikke har haft dansk i 2 år og bor på færøerne.. Så må jeg også lige sige at jeg selv tænker ''gud hvor er du dum'' når folk skriver noget der slet ikke hænger sammen eller er forkert formuleret osv..
Nå, mine fordomme ( som jeg BESTEMT ikke er stolt over )
- Enlige mødre der brokker sig over at få for LIDT???? penge, og at faderen ikke betaler nok.. HVAD
og så synes jeg også at kvinder der vælger at få et barn imod faderens vilje for så at plage dem med at se barnet, penge osv. er åndsvage ..
- Lidt imod udlændinge og der mener jeg dem der fx. siger ''fuck DK, Danmark er et lorteland og danskere er snotdumme'' så synes jeg da bare de kunne tage og smutte .. og så når de snakker MEGET dårligt dansk næsten med vilje og blander alle mulige ord ind som ''wallah og allah osv'' ..
- og som så mange andre har sagt - paradise deltagere er virkelig ikke de skarpeste knive i skuffen
- at kvinder der ikke kan lave mad er dumme i hovedet .. (og der mener jeg ganske normal madlavning)
det var så dem jeg lige kunne komme i tanke om lige nu
Anmeld