Kom med Jeres fordomme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

oo

Missi skriver:

Ved ikke om jeg kan forklare mig helt rigtigt

Men en familie hvor både mor og far har en høj stilling, kan jeg umuligt tro at de har så meget tid til deres børn som jeg syntes et barn fortjener - der kommer jobbet før barnet - Selvfølgelig syntes jeg osse man skal have et liv ved siden af sine børn. Men en forældre der arbejder fra 9 morgen til 17-18 om aften, kan jeg ikke se have det store forhold til barnet

kan du følge mig?

med en høj uddannelse har man jo netop mulighed for selv at tilrettelægge sin dag, simpelthen fordi ens høje uddannelse tilbyder SÅ mange arbejdsmuligheder og ikke kun uddanner en til ET job herhjemme er vi fx to akademikere og vi har RIGTIG meget tid til vores barn. Jeg er naturligvis pt på barsel og er ellers stadig studerende, men vi har netop tænkt at jeg fx kan arbejde deltid eller hjemmefra når jeg er færdiguddannet FORDI jeg så kan være megameget sammen med Sol og evt flere børn. Søren er gymnasielærer og det betyder jo at størstedelen af hans arbejde foregår hjemme og han selv tilrettelægger det, hvilket igen betyder at vi har rigtig meget tid sammen. OG så er der jo ferierne

jeg ville bare lige modbevise din fordom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Mor010711

Folk der går på VUC eller Produktionsskole er tabere der ikke ved hvad de vil med deres liv. Folk der staver dårligt er bare dumme og dovne (I virkeligheden kunne de jo være ordblinde eller have haft en dårlig skolegang af alle mulige årsager) Udlændinge der kører i store biler og går med dyre ure, har snydt sig til pengene. Smukke par (Barbie og Kenn-typer) er begge dumme. Folk der stemmer Enhedslisten er alle hippier der ryger for meget hash. Kvinder i voldelige forhold beder selv om det, de kan jo bare anmelde det. Ja der er vel så mange ting. 

Anmeld

14. januar 2011

MinNoah