jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Lullaby

bøllen skriver:

nej det er måske korrekt nok.

men hvis ens cyklus er ens hver måned, kan da med næsten 100 % sikkerhed sige hvornår jeg har æggeløsning. så chancerne for at blive gravid hele måneden tænker jeg ikke eksistere. 

Altså min mens kommer hver 30. dag uden undtagelse. Så den er helt sikker. Men alligevel ligger min ÆL altså 3 dage for mens så derfor er min cyklus altså ikke som alle andres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

onlyme

Omsorgsgiver skriver:

Enig! Der er INGEN der har skrevet at du er dum. Det er dig selv der kalder dig det...

helt ærligt vil du ikke kalde det indirekte dum efter hvadhun skrev '? efter 2 børn ikke at vide hvordan man bliver gravid,.? eller snakke om beskyttelse når jeg havde gjort det klart at jeg ikke vidste man kunne blive gravid sådan ?

Anmeld

7. november 2012

LMX

onlyme skriver:

ja måske du har ret. men bliverså sur når en kommer ind og skriver sådan,. men kan  se det kun er mig,. sorry men erså træt af nogle folk sidder på en pilæstat og for mig er det bare de samme gang på gang der kommenterer sådan,. jeg har ikke været her inde siden jeg skrev den og ville blot ind og fortælle vi beholder og er glade for det alligevelskete også bliver man da lidt paf over en sådan kommentar.

Så vil jeg gerne tillade mig at sieg TILLYKKE med graviditeten og jeg er sikker på at I bliver glade for den beslutning.

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Omsorgsgiver skriver:

Hmm...ok ja det er sku rigtigt nok. 

Men i min verden er man ikke dum bare fordi man er uvidende. Så er jeg godt nok dum da 

heheh nej for mig er der også forskel på at være dum og uviden men åbenbart ikke hvis man skal " følge " regler

Anmeld

7. november 2012

Sahara82

Har nu fuldt begge tråde, og tror ikke du kommer meget videre ud fra de snakke.

Men for at vende tilbage til sagen, så stort tillykke med at du er gravid. Når du har slugt kamelen håber jeg du vil huske på at alle børn er en gave, og så er det simpelthen din fornemmeste opgave at få det bedste ud af situationen.

Jeg håber for dig at du vil lukke snakken her nu, og så få talt med din partner og ikke mindst din læge om hvad det bedste er i din situation.

Rigtig mange gange held og lykke med jeres beslutning!

Anmeld

7. november 2012

onlyme

LMX skriver:

Så vil jeg gerne tillade mig at sieg TILLYKKE med graviditeten og jeg er sikker på at I bliver glade for den beslutning.

Tak,. Det er jeg sikker på vi gør <3

Anmeld

7. november 2012

Sildefisk

LMX skriver:

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

onlyme skriver:

ja måske du har ret. men bliverså sur når en kommer ind og skriver sådan,. men kan  se det kun er mig,. sorry men erså træt af nogle folk sidder på en pilæstat og for mig er det bare de samme gang på gang der kommenterer sådan,. jeg har ikke været her inde siden jeg skrev den og ville blot ind og fortælle vi beholder og er glade for det alligevelskete også bliver man da lidt paf over en sådan kommentar.

Dejligt at i er kommet frem til så stor en beslutning... Det skal i have ros for! Det er i mine øjne en ansvarlig beslutning! 

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

onlyme skriver:

rigtigt,. Men så kan jeg heller ikke se det skulle være ok at hun skriver til mig som om jeg er dum, som børn kommer af ingenting fordi jeg var uviden om dette,. Syntes du flyver frem og tilbage

der er altså forskel på at være uvidende og dum!

og jeg synes bestemt ikke hun skriver du er dum, på noget tidspunkt.

jeg flyver frem og tilbage? det må du meget gerne uddybe, tak

Anmeld

7. november 2012

LMX

Skal vi ikke allesammen slå koldt vand i blodet og glæde os over alle de små spir der vokser i vores mavser.

Og nu er det snart JUUUUUUUUUUUUUL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.