jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

isabellasmor

onlyme skriver:

Det har ikke været min hensigt at hænge nogle ud,.!
Jeg ville blot høre om andres meninger,. Jeg burde nok havde kopiret teksterne men bagklog kan man altid nvære,.

Men så hænger du jo stadig nogen ud, og det er dårlig stil Synes jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Taco78 skriver:

Det har vel ikke noget med at gøre, om man er ny eller ej, eller????

Hun skrev til en anden:

jeg giver dig ret i hør lige her moster ikke burde havde været med,.
men når jeg som person kommer her ind fordi jeg har nogle spørgsmål regner jeg med folk læser uen fordomme allerede inden de har læst tæksten,. som her hvor stårder henne jeg tror man trykker på en knap og vupsi er gravid ?

Der står ganske vist ikke at hun er ny, min fejl  Men tænkte bare at det her er en debatside og hun kan jo ikke regne med at folk er enig med hende og ikke kommer med deres egen holdninger til hendes situation.

Anmeld

8. november 2012

modesty

onlyme skriver:

https://www.baby.dk/debat/197516pi3/graviditet/gravid--hvad-siger-i--hjaelp.aspx#GoToMessage

Og vær sød at give jeres mening,. På godt og på ondt,.!

Jeg har ikke læst denne tråd, men den anden, som du linker til.

Jeg synes at det er noget underligt noget at starte en ny tråd i stedet for at køre debatten i den oprindelige. Det har lidt hetz-lignende karakter, synes jeg, og det er imo dårlig stil.

Jeg kan godt forstå at du bliver såret fordi du i forvejen er presset psykisk på grund af den svære situation med den uventede graviditet. Men du burde have holdt dig i skindet og kørt debatten i den oprindelige tråd.

Anmeld

8. november 2012

gædde/gitte

onlyme skriver:

https://www.baby.dk/debat/197516pi3/graviditet/gravid--hvad-siger-i--hjaelp.aspx#GoToMessage

Og vær sød at give jeres mening,. På godt og på ondt,.!

trådforvirring.... nuvel.kan kun sige 1 ting:

Ønsker man 100% målrettet svar, så må man give 100% korrekt info i sin debat  FRASTART AF...

man kan ikke blive sur over folks mening - ingen er tankelæserer ...

tror du skulle ha taget en dyb indånding og forklaret dig mere i detaljer, så var de sure miner undgået

Anmeld

8. november 2012

gædde/gitte

modesty skriver:

Jeg synes at det er noget underligt noget at starte en ny tråd i stedet for at køre debatten i den oprindelige. Det har lidt hetz-lignende karakter, synes jeg, og det er imo dårlig stil.

Jeg kan godt forstå at du bliver såret fordi du i forvejen er presset psykisk på grund af den svære situation med den uventede graviditet. Men du burde have holdt dig i skindet og kørt debatten i den oprindelige tråd.

nøj jeg har tænkt og tænkt... imo=?

Anmeld

8. november 2012

FrkZier

gædde skriver:

in my oppinion

Anmeld

8. november 2012

gædde/gitte

FrkZier skriver:

in my oppinion

åhhhhhh

Anmeld

8. november 2012

onlyme

modesty skriver:

Du har ret,. Jeg handlede måske noget hurtigt,. Men jeg blev så irreteret over en anden menneske kan sidde bag sin skærm og uden vider dømme mig på den måde,.!

Og jeg søger denne debat forum for svar omkring ting jeg enten er i tvivl om eller ikke ved så meget om eller overhovede ikke har nogel forstan på,. Og det er helt ærligt fra min side af et sted hvor jeg kan dele glædesøjeblikke såvel som fortvivlende eller sårede,.!
Og jeg kommer her ind for at få en støtte fra andre der har stået eller står i samme sitration,.
Og håber på vejledning,.
^ Jeg blev irreteret over at nogle folk ser det som en side til at nedgøre flk på,. Jeg har ikke noget imod folks meninger,. Men jeg kunne i denne sammenhæng ikke se ja nogle sammenhæng,.
mit spørgsmål på den anden tråd lød på om folk ville mene jeg evt var gravid,. og jeg svarede folk ærligt på deres spørgsmål,. Med det kan jeg ikke se jeg skal have i hovedet om jeg er klar over hvordan børn bliver lavet,. Og derved syntes jeg hun sender mig et svar der er upassende for debatten men også for mit vedkommende,.

Men igen jeg indrømmer gerne jeg burde havde tænkt en xtra gang over det før jeg startede endnu en tråd,. Men som jeg har skrevet i denne tråd før (som du ikke har læst ) så har min mening ikke været hverken at køre hetz eller hænge anden part ud,. Jeg ville blot høre om det kun var mig der syntes sådanne svar er helt henne i vejret og meget personlige,. Og relaterer ikke til mit spørgsmål.

Måske er det mig der har den menig men som så mange skriver så må hver og især have deres mening,. Men jeg syntes der er forskel på at have en mening eller skrive sin mening,. Spicelt hvis meningen ikke vedhandler spørgsmålet,.

Anmeld

8. november 2012

modesty

gædde skriver:

LOL moderne internet speak. 

Anmeld

8. november 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi ser os nødsaget til at lukke denne tråd, da vi ser den oprettet uhensigtsmæssigt ved at hænge en anden bruger ud, hvilket ikke er tilladt på baby.dk.

Opleves dette igen ønsker vi at indlæggene, der er stødende og i anden forstand strider imod vores retningslinjer, bliver anmeldt til staff så vi har mulighed for at håndtere problemet inden det eskalere til unødvendige ubehageligheder for brugerene her på baby.dk

Forsat god aften

Mvh staff. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.