modesty skriver:
Jeg har ikke læst denne tråd, men den anden, som du linker til.
Jeg synes at det er noget underligt noget at starte en ny tråd i stedet for at køre debatten i den oprindelige. Det har lidt hetz-lignende karakter, synes jeg, og det er imo dårlig stil.
Jeg kan godt forstå at du bliver såret fordi du i forvejen er presset psykisk på grund af den svære situation med den uventede graviditet. Men du burde have holdt dig i skindet og kørt debatten i den oprindelige tråd.
Du har ret,. Jeg handlede måske noget hurtigt,. Men jeg blev så irreteret over en anden menneske kan sidde bag sin skærm og uden vider dømme mig på den måde,.!
Og jeg søger denne debat forum for svar omkring ting jeg enten er i tvivl om eller ikke ved så meget om eller overhovede ikke har nogel forstan på,. Og det er helt ærligt fra min side af et sted hvor jeg kan dele glædesøjeblikke såvel som fortvivlende eller sårede,.!
Og jeg kommer her ind for at få en støtte fra andre der har stået eller står i samme sitration,.
Og håber på vejledning,.
^ Jeg blev irreteret over at nogle folk ser det som en side til at nedgøre flk på,. Jeg har ikke noget imod folks meninger,. Men jeg kunne i denne sammenhæng ikke se ja nogle sammenhæng,.
mit spørgsmål på den anden tråd lød på om folk ville mene jeg evt var gravid,. og jeg svarede folk ærligt på deres spørgsmål,. Med det kan jeg ikke se jeg skal have i hovedet om jeg er klar over hvordan børn bliver lavet,. Og derved syntes jeg hun sender mig et svar der er upassende for debatten men også for mit vedkommende,.
Men igen jeg indrømmer gerne jeg burde havde tænkt en xtra gang over det før jeg startede endnu en tråd,. Men som jeg har skrevet i denne tråd før (som du ikke har læst
) så har min mening ikke været hverken at køre hetz eller hænge anden part ud,. Jeg ville blot høre om det kun var mig der syntes sådanne svar er helt henne i vejret og meget personlige,. Og relaterer ikke til mit spørgsmål.
Måske er det mig der har den menig men som så mange skriver så må hver og især have deres mening,. Men jeg syntes der er forskel på at have en mening eller skrive sin mening,. Spicelt hvis meningen ikke vedhandler spørgsmålet,.
Anmeld