jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Muhmi skriver:

Ej okay... Jeg kan faktisk godt forestille mig at indlæg som dine kan såre folk... Du bruger mega meget sarkasme og en ret nedladende tone og det er endda i mine "ører".. Jeg er ikke følelsesmæssigt indvoldveret, men det er faktisk ligefør at JEG bliver såret af det du skriver......

jeg forklare tingene fra en vinkel som jeg ved der kan ses med fra offentlige myndigheder og det er da enormt ærgeligt HVIS en tråd der var formuleret så forkert som hendes sidste tråd forhåbentlig var skulle have indflydelse..

VI lever altså i en tid hvor at der er mere obs på brug af diverse hjemmesider...

Og for mig så har jeg svært ved at forstå at man ikke ved helt basale ting.. Jeg snakker HELE tiden om at JEG ikke kan forstå det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

At man ikke ved noget om én ting, betyder jo ikke, at man ikke ved noget om en masse andet. Det kan godt ske du synes det er basal viden, men hold op der er mange - også gode forældre - som faktisk ikke er klar over det. Det var sgu heller ikke lige noget der blev dækket i min seksualundervisning i folkeren.

Jeg er sikker på at TS er en skøn mor for sine børn, og jeg stiller mig meget uforstående overfor, at du tillader dig at dømme så groft. Personligt tror jeg på at støtte folk hvor de har brug for det, og tale pænt til andre. Alt den had, tendens til at dømme hvor det er unødvendigt og den måde, hvorpå folk taler grimt til hinanden er rod til så meget ondt.. Især der hvor det er unødvendigt og på ingen måde konstruktivt.

og hvor er du lige bedre for nu dømmer du jo også mig

jeg skrev at man KAN jeg skrev ikke at man gør og det er en stor forskel fra mig..

Jeg kender ikke TS men det KAN for MIG godt virke meget meget underligt at man ikke ved sådan nogle ting.. For dig er der sikkert andre basale ting der kan virke meget meget underlige at folk ikke ved.. Sådan er vi så forskellige, heldigvis for det at alle ikke er ens

Hvis der generalt bare blev læst hvad der blev skrevet ordret og ikke andet så var der nok ikke så mange problemer skal du se

Anmeld

7. november 2012

Frk. Himmelblå

bøllen skriver:

Ok det er så ikke hvad, jeg har hørt 

Men så blev jeg da så klog.

har nu altid hørt at der er 5-6 omkring æggeløsning . 

Korrekt. Men ægløsning kan for så vidt ske når som helst.

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Frøken J. skriver:

At man ikke ved noget om én ting, betyder jo ikke, at man ikke ved noget om en masse andet. Det kan godt ske du synes det er basal viden, men hold op der er mange - også gode forældre - som faktisk ikke er klar over det. Det var sgu heller ikke lige noget der blev dækket i min seksualundervisning i folkeren.

Jeg er sikker på at TS er en skøn mor for sine børn, og jeg stiller mig meget uforstående overfor, at du tillader dig at dømme så groft. Personligt tror jeg på at støtte folk hvor de har brug for det, og tale pænt til andre. Alt den had, tendens til at dømme hvor det er unødvendigt og den måde, hvorpå folk taler grimt til hinanden er rod til så meget ondt.. Især der hvor det er unødvendigt og på ingen måde konstruktivt.

Det var det jeg ville med denne tråd,. Fortælle folk det du lige skrev,.!
Men jeg siger tak for forstågelse,. Jeg sidder rigtig led og ked af det lige nu,. Det jeg ville prøve at undgå at nogle overhovede måtte blive her inde,. Folk burde tænke over andre kommer her ind for at få hjælp og det er desv nogle gange man kun får direkte det modsatte,.!
Jeg kom ind for at få nogle at dele mine bekymringer glæde og stille spørgsmål om ting jeg var i tvivl om eller ikke vidstem,. Spicelt i min første grav,,.
Idag kommer jeg ind for at ville dele min glæde over vi har valgt at beholde,. også sådan en kommentar og alle disse,. det gør mig både gal og ked af det,.
Da jeg ingen familie har råder jeg mig andre steder og håbede på folk ville glæde sig over det med mig,. 

Anmeld

7. november 2012

Frøken J.

Carl-Emil's mor skriver:

og hvor er du lige bedre for nu dømmer du jo også mig

jeg skrev at man KAN jeg skrev ikke at man gør og det er en stor forskel fra mig..

Jeg kender ikke TS men det KAN for MIG godt virke meget meget underligt at man ikke ved sådan nogle ting.. For dig er der sikkert andre basale ting der kan virke meget meget underlige at folk ikke ved.. Sådan er vi så forskellige, heldigvis for det at alle ikke er ens

Hvis der generalt bare blev læst hvad der blev skrevet ordret og ikke andet så var der nok ikke så mange problemer skal du se

Hvor mener du, at jeg dømmer dig? Dine tanker omkring om hun burde vide det med presæd er jeg for så vidt ligeglade mere, jeg bliver blot enormt stødt over en unødvendig kommentar om, at hun så nok heller ikke kan tage vare på sine børn.

Anmeld

7. november 2012

D-Micka

Frøken J. skriver:

Anmeld

7. november 2012

Frøken J.

onlyme skriver:

Det var det jeg ville med denne tråd,. Fortælle folk det du lige skrev,.!
Men jeg siger tak for forstågelse,. Jeg sidder rigtig led og ked af det lige nu,. Det jeg ville prøve at undgå at nogle overhovede måtte blive her inde,. Folk burde tænke over andre kommer her ind for at få hjælp og det er desv nogle gange man kun får direkte det modsatte,.!
Jeg kom ind for at få nogle at dele mine bekymringer glæde og stille spørgsmål om ting jeg var i tvivl om eller ikke vidstem,. Spicelt i min første grav,,.
Idag kommer jeg ind for at ville dele min glæde over vi har valgt at beholde,. også sådan en kommentar og alle disse,. det gør mig både gal og ked af det,.
Da jeg ingen familie har råder jeg mig andre steder og håbede på folk ville glæde sig over det med mig,. 

Jeg synes det var unødvendigt og forkert af dig at oprette denne debat, og jeg stiller mig - ligesom nogle af de andre - også lidt undrende over, at du er nervøs for om dit ældste barn vil blive lidt glemt, men du stadig beholder barnet. Men når det er sagt, så har jeg stor respekt for, at du tager ansvar for dine handlinger og tager dette barn til dig, og jeg er sikker på, at i nok skal klare det. Det gør man jo altid - Og dine børn har jo hinanden i de stunder, hvor den mindste lige kræver mor. Det skal nok gå

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

Carl-Emil's mor skriver:

jeg forklare tingene fra en vinkel som jeg ved der kan ses med fra offentlige myndigheder og det er da enormt ærgeligt HVIS en tråd der var formuleret så forkert som hendes sidste tråd forhåbentlig var skulle have indflydelse..

VI lever altså i en tid hvor at der er mere obs på brug af diverse hjemmesider...

Og for mig så har jeg svært ved at forstå at man ikke ved helt basale ting.. Jeg snakker HELE tiden om at JEG ikke kan forstå det...

Ja men igen er det den der med at du ikke forstår hvorfor andre ikke forstår helt basale ting... Vi kan ikke alle vide alt og ja det er en ærgelig glipser, men det kan jo som sagt ske for os alle, vi er alle mennesker, fyldt med fejl og mangler... Dem behøver vi ikke at blive bonket oveni hovedet med gentagene gange....

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Hvor mener du, at jeg dømmer dig? Dine tanker omkring om hun burde vide det med presæd er jeg for så vidt ligeglade mere, jeg bliver blot enormt stødt over en unødvendig kommentar om, at hun så nok heller ikke kan tage vare på sine børn.

Du skriver ( set med mine øjne ) at jeg har forud bestemt at hun er dårlig forælder når du skriver du gør de første linjer..

Jeg synes det er en rigtig øv øv tråd også er der ikke mere i det for mig end det.. også håber jeg at de slettes for hendes barns skyld for jeg ville godt nok ikke have det fedt med at der var skrevet sådan om mig på nettet

Anmeld

7. november 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
HUSK - når I diskutterer følsomme enmer - Så husk at gå efter bolden og ikke personerne!!!

Være gode ved hinanden tøser!

/Staff.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.