Carl-Emil's mor skriver:
nej ikke for mig..
Men jeg er også så " dum " at jeg ikke kan forstå at man simpelthen ikke ved hvordan børn produceres jeg kan slet ikke forstå at man med et aktivt sexliv ikke ved det..
Så for mig fremstår det som at man virkelig er bagefter på nogle punkter og det kan da godt give usikkerhed hos f.eks en som mig som ikke kan forstå at helt alm. basal viden er uvis for nogen

At man ikke ved noget om én ting, betyder jo ikke, at man ikke ved noget om en masse andet. Det kan godt ske du synes det er basal viden, men hold op der er mange - også gode forældre - som faktisk ikke er klar over det. Det var sgu heller ikke lige noget der blev dækket i min seksualundervisning i folkeren.
Jeg er sikker på at TS er en skøn mor for sine børn, og jeg stiller mig meget uforstående overfor, at du tillader dig at dømme så groft. Personligt tror jeg på at støtte folk hvor de har brug for det, og tale pænt til andre. Alt den had, tendens til at dømme hvor det er unødvendigt og den måde, hvorpå folk taler grimt til hinanden er rod til så meget ondt.. Især der hvor det er unødvendigt og på ingen måde konstruktivt.
Anmeld