jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
onlyme skriver:

helt ærligt vil du ikke kalde det indirekte dum efter hvadhun skrev '? efter 2 børn ikke at vide hvordan man bliver gravid,.? eller snakke om beskyttelse når jeg havde gjort det klart at jeg ikke vidste man kunne blive gravid sådan ?

Igen....det er dig selv der skriver dum.... Jeg skrev altså bare at der ingen herinde der har sagt at du er dum...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Kamulla

ved ikke lige hvad du regner med.. er ret enig med undercover.. hvis det var beskyttelse at manden trak sig ud... hvorfor er der så noget der hedder beskyttelse hvis det der beskyttede??

og du får det lagt frem til det andet barn er uønsket.. det er min søn ikke.. han er uplanlagt.. men i stor grad ønsket.. og så syntes jeg du flipper helt vildt over hendes kommentar som jeg slet ikke finder særlig ond... det bare min mening.. håber i finder ud af det.. men kan slet ikke forstå du poster en tråd med et link til din tråd herinde... 

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Arh, synes du ikke lige din sidste kommentar vi lige vel meget over stregen og under bæltestedet? Jeg er ikke enig med TS, men jeg synes heller ikke det er ok at antyde hun ikke skulle kunne finde ud af at tage vare på sine børn.

nej ikke for mig..

Men jeg er også så " dum " at jeg ikke kan forstå at man simpelthen ikke ved hvordan børn produceres jeg kan slet ikke forstå at man med et aktivt sexliv ikke ved det..

Så for mig fremstår det som at man virkelig er bagefter på nogle punkter og det kan da godt give usikkerhed hos f.eks en som mig som ikke kan forstå at helt alm. basal viden er uvis for nogen

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Muhmi skriver:

Dejligt at i er kommet frem til så stor en beslutning... Det skal i have ros for! Det er i mine øjne en ansvarlig beslutning! 

Ja det var en stor beslutning,. Men selvom jeg blev gravid og det ikke var planlagt så kan man jo ikke slå noget så smukt ihjel ;-)
Mine 2 børn er helt fantastisk,. Og mon ikke vi klare den med et 3,. De kommer jo også til at få så meget gavn af hinanden,. Så er ikke kun os der får en gave mere men også vores børn

Anmeld

7. november 2012

Sahara82

LMX skriver:

Skal vi ikke allesammen slå koldt vand i blodet og glæde os over alle de små spir der vokser i vores mavser.

Og nu er det snart JUUUUUUUUUUUUUL

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Carl-Emil's mor skriver:

nej ikke for mig..

Men jeg er også så " dum " at jeg ikke kan forstå at man simpelthen ikke ved hvordan børn produceres jeg kan slet ikke forstå at man med et aktivt sexliv ikke ved det..

Så for mig fremstår det som at man virkelig er bagefter på nogle punkter og det kan da godt give usikkerhed hos f.eks en som mig som ikke kan forstå at helt alm. basal viden er uvis for nogen

Igen jeg aner ikke hvor i har fra jeg ikke aner hvordan man bliver gravid,. jeg kender hele processen og hvad der sker i den mave osv,. Jeg ved hvad man gør og hvad man gør for det ikke sker, men fordi jeg ikke var klar over denne ene ting så ved jeg ikke hvordan man producerer børn ? come one ?

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

onlyme skriver:

ndskyld men hvorfor skulle myndighederne indblandes fordi jeg ikke var klar over man kunne blive gravid  sådan,. og hvorfor skulle det gå ind og påvirke min måde at opdrage og være mor på,. Ja nu må jeg stå denne tråd, den er simpelthen løbet for langt ud,. Hvis jeg er en dårlig mor og har gjort noget galt i min viden lige der ikke var optimal ja så meget undskyld da,..! HOLY..!

Fordi det er en realitet...

ALT hvad du skriver steder hvor dit navn bare 1. gang er nævnt vil de kunne opspore HVIS der i en anden situation skulle ske noget med dig.. Også er det da rigtig rigtig ÆRGELIGT at have formuleret sig så forkert/dårlig ( ment positivt som at du nok ikke vidste hvordan du skulle formulere dig ) så kan det bide dig i rumpen i sidste ende...

tror du skal tag og se på at når du peger så meget på os andre så peger du tilbage på dig selv...

Som sagt jeg synes ikke der er et problem i at I skal have en til, jeg synes børn er en stor glæde men at beskrive sit kommende barn som du gjorde i den anden tråd tror jeg vil ramme alle.. har du tænkt på hvis dit barn som 13 årig finder din profil og ser din tråd?

Anmeld

7. november 2012

Frøken J.

Carl-Emil's mor skriver:

nej ikke for mig..

At man ikke ved noget om én ting, betyder jo ikke, at man ikke ved noget om en masse andet. Det kan godt ske du synes det er basal viden, men hold op der er mange - også gode forældre - som faktisk ikke er klar over det. Det var sgu heller ikke lige noget der blev dækket i min seksualundervisning i folkeren.

Jeg er sikker på at TS er en skøn mor for sine børn, og jeg stiller mig meget uforstående overfor, at du tillader dig at dømme så groft. Personligt tror jeg på at støtte folk hvor de har brug for det, og tale pænt til andre. Alt den had, tendens til at dømme hvor det er unødvendigt og den måde, hvorpå folk taler grimt til hinanden er rod til så meget ondt.. Især der hvor det er unødvendigt og på ingen måde konstruktivt.

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

nej ikke for mig..

Ej okay... Jeg kan faktisk godt forestille mig at indlæg som dine kan såre folk... Du bruger mega meget sarkasme og en ret nedladende tone og det er endda i mine "ører".. Jeg er ikke følelsesmæssigt involveret, men det er faktisk ligefør at JEG bliver såret af det du skriver......

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

onlyme skriver:

Igen jeg aner ikke hvor i har fra jeg ikke aner hvordan man bliver gravid,. jeg kender hele processen og hvad der sker i den mave osv,. Jeg ved hvad man gør og hvad man gør for det ikke sker, men fordi jeg ikke var klar over denne ene ting så ved jeg ikke hvordan man producerer børn ? come one ?

søde søde du..

Jeg har en fornemmelse af at du lige er så rasende på stort set os alle sammen at du ikke læser hvad du har fået af svar for jeg og flere andre har givet dig svaret.

DU har selv skrevet det i din anden tråd....

Jeg gider ikke bruge mere tid og energi på dette her.. Jeg håber det bedst for dig og håber du forfremtiden læser dine tråde en ekstra gang igennem før du trykker opret...

god fornøjelse med den lille nye på vej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.