jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

onlyme

FrkZier skriver:

du kan da ikke benægte at du  er uvidende omkring dette - hun siger ikke at du generelt er uvidende og dum, men på dette punkt ER/var du jo uvidende, det kan da ikke diskuteres

rigtigt,. Men så kan jeg heller ikke se det skulle være ok at hun skriver til mig som om jeg er dum, som børn kommer af ingenting fordi jeg var uviden om dette,. Syntes du flyver frem og tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Muhmi

bøllen skriver:

Nej det er korrekt.

men den strækker sig nu ikke over hele måneden

Nej det ved jeg godt

Men som sagt så kan ens krop opføre sig mærkeligt og man kan nogle gange få ægløsning tidligere eller senere end man lige går og regner med

Anmeld

7. november 2012

LMX

onlyme skriver:

nej vi kender ikke hinanden men derfor syntes jeg det er vigtigt man alligevel har hjertet med,. olk dermed også jeg skriver vel om råd her inde eller hjælp for at få råd eller hjælp på den gode måde,. Jeg syntes af folk der vil nedgøre må finde en anden side,. Og jeg syntes folk bure fokuserer på at hjælpe og give et godt råd med på vejen,.!

se jeg er blevet stemplet ret kraftigt sdom dum og uviden fordi jeg bedte om hjælp med meninger om jeg var gravid,. jeg vidste det nok inderst inde men jeg håbede på tag en test og held og lykke,. Men jeg regner virkelig ikke med folk regner med jeg ikke ved hvordan man bliver gravid fordi jeg ikke var klar over man knne blive det på denne ene måde,.!

Jeg kan bare ingen steder se at nogen kalder dig dum. Du vælger selv at læse mellem linierne (Og der står som oftest ikke noget)

Uvidende er din egen udtalelse (du vidste ikke at præsæd kunne gøre dig gravid) = uvidende på dét punkt.

Jeg synes det er skide ærgerligt at du har oprettet den her tråd. Jeg får det sgu helt dårligt på dine vejne.

Øv situation I er havnet i og jeg ønsker jer alt mulig h&l med at beslutte hvad der nu skal ske.

Anmeld

7. november 2012

Gardenia

onlyme skriver:

https://www.baby.dk/debat/197516pi3/graviditet/gravid--hvad-siger-i--hjaelp.aspx#GoToMessage

Og vær sød at give jeres mening,. På godt og på ondt,.!

Jeg forstår ikke hvorfor du er så gal? Det er jo bare Undercover35's mening om den situation I nu har puttet jer allesammen i? Måske du og ham ikke er direkte dumme, men det var da en dum handling? Det må du da indrømme?

Man ligger som man har redt, hvordna man kan have 2 børn lige i røven på hinanden og ikke sikre sig selv mod den 3, er fuldstændigt ufatteligt i min verden. Jeg blev selv gravid trods p-piller og har nu skiftet mærke, har fuldstændigt styr på min periode - ikke om det skal tage røven på mig een gang til. Det er sq ikke udvidet matematik det her.

Anmeld

7. november 2012

Miss Church

onlyme skriver:

rigtigt,. Men så kan jeg heller ikke se det skulle være ok at hun skriver til mig som om jeg er dum, som børn kommer af ingenting fordi jeg var uviden om dette,. Syntes du flyver frem og tilbage

Ej undskyld mig, men nu læser du da godt nok hvad du selv vil! 

Jeg har aldrig skrevet til dig som om du var dum! Jeg har aldrig skrevet til dig at du tror at børn kommer af ingenting! 

Jeg skrev min mening, at jeg synes det er uansvarligt at blive gravid, når man bliver det fordi man er uvidende, som du er ift. at man kan blive gravid med præ-sæd!

Et svar som du selv har bedt om, men åbenbart ikke kan håndtere!

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Omsorgsgiver skriver:

At være uvidende er altså ikke det samme som at være dum vil jeg altså lige priotere 

http://www.synonymordbog.dk/index.php?q=dum&menu=menu_search&title_menu=S%F8gning

som der står i linket så :

Kategori: (Synonymordbog.dk)
Debil
Ikke den skarpeste kniv i skuffen (colloquial)
Imbecil
Mentalt udfordret (colloquial)
Stupid
Tumbet
Uintelligent
Uvidende
Åndssvag

Så egentlig jo

Anmeld

7. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
LMX skriver:

Jeg kan bare ingen steder se at nogen kalder dig dum. Du vælger selv at læse mellem linierne (Og der står som oftest ikke noget)

Uvidende er din egen udtalelse (du vidste ikke at præsæd kunne gøre dig gravid) = uvidende på dét punkt.

Jeg synes det er skide ærgerligt at du har oprettet den her tråd. Jeg får det sgu helt dårligt på dine vejne.

Øv situation I er havnet i og jeg ønsker jer alt mulig h&l med at beslutte hvad der nu skal ske.

Enig! Der er INGEN der har skrevet at du er dum. Det er dig selv der kalder dig det...

Anmeld

7. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Carl-Emil's mor skriver:

http://www.synonymordbog.dk/index.php?q=dum&menu=menu_search&title_menu=S%F8gning

Debil
Imbecil
Stupid
Tumbet
Uintelligent
Uvidende
Åndssvag

Så egentlig jo

Hmm...ok ja det er sku rigtigt nok. 

Men i min verden er man ikke dum bare fordi man er uvidende. Så er jeg godt nok dum da 

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Muhmi skriver:

Jamen folk skrev jo netop i den anden tråd at du skulle tage en test...

At du så vælger at blive ved med at køre den videre gør jo netop at vi andre får øjnene op for hvad der foregår....?

Hvis ikke du havde skrevet den her tråd havde vi jo aldrig kommenteret på hvad vi synes og hvad vi ikke synes lige nu... Vi havde ladet den ligge og så var den prut ligesom slået...

Vi gav dig jo råd i den anden tråd om at du skulle tage en test, at der så er et par stykker der vælger at svare dig anderledes, betyder jo ikke at vi alle sammen inde på baby.dk synes du er uansvarlig og uvidende.... Vi synes IKKE du er dum, men ja du har manglet noget viden omkring det at blive gravid med presæd...

ja måske du har ret. men bliverså sur når en kommer ind og skriver sådan,. men kan  se det kun er mig,. sorry men erså træt af nogle folk sidder på en pilæstat og for mig er det bare de samme gang på gang der kommenterer sådan,. jeg har ikke været her inde siden jeg skrev den og ville blot ind og fortælle vi beholder og er glade for det alligevelskete også bliver man da lidt paf over en sådan kommentar.

Anmeld

7. november 2012

LMX

Carl-Emil's mor skriver:

Debil
Imbecil
Stupid
Tumbet
Uintelligent
Uvidende
Åndssvag

Så egentlig jo

Auch

Men der er vel egentlig ikke noget galt i at være DUM/uvidende på et par punkter hvis man er mega klog på andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.