jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

bøllen

Lullaby skriver:

Altså min mens kommer hver 30. dag uden undtagelse. Så den er helt sikker. Men alligevel ligger min ÆL altså 3 dage for mens så derfor er min cyklus altså ikke som alle andres

min er også reglmæssigt og kunne da vi var i behandling mod barnløshed stille uret efter måde mens og æggeløsning . Har aldrig været i tvivl

lyder heller ikke til du er , men den falder anderledes .

men hvis man kan kende symptomerne på ens krop er chancerne der vel ikke hele måneden . Ihvertilfald ikke hvad vi er oplyst af de læger vi gik ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Carl-Emil's mor

LMX skriver:

Auch

Men der er vel egentlig ikke noget galt i at være DUM/uvidende på et par punkter hvis man er mega klog på andre

absolut ikke

men når man fremstiller sin egen uvidenhed samtidig med man sætter et stort klistermærke op med man allerede har to børn så kan man da godt sidde lidt og undre sig hvor de to børn så er kommet fra hvis man ser humoristisk på det ELLER undre sig over hvis så basal viden ikke eksistere om andre basale ting vedr børn så heller ikke vides og derved ikke er godt for børnene...

Man skal tænke på at vi lever i en tid hvor de offentlig myndigheder gør brug af sider som denne og jeg kan da godt forstå det kan vække urolig hos dem med sådan udtalelser...

Jeg søgte boligsikring og på min facebook stod der jeg boede på Bali jeg røg direkte til samtale fordi hvad skete der lige her  meget komisk at se tilbage på

Anmeld

7. november 2012

onlyme

smsh skriver:

Har nu fuldt begge tråde, og tror ikke du kommer meget videre ud fra de snakke.

Men for at vende tilbage til sagen, så stort tillykke med at du er gravid. Når du har slugt kamelen håber jeg du vil huske på at alle børn er en gave, og så er det simpelthen din fornemmeste opgave at få det bedste ud af situationen.

Jeg håber for dig at du vil lukke snakken her nu, og så få talt med din partner og ikke mindst din læge om hvad det bedste er i din situation.

Rigtig mange gange held og lykke med jeres beslutning!

Tusind tak,.
ja det er en gave,. sagde tidliger jeg ikke kunne kalde det ønskebarn men heller ikkesige ønsket,. for var ikke planlagt,. men det var hvad det blev til,.
ja stopper også at svare nu,. men syntes det er ærgeligt folk ikke forstår at meningen med baby.dk er til for råd og vejledning ikke lort i hovedet,.

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

LMX skriver:

Skal vi ikke allesammen slå koldt vand i blodet og glæde os over alle de små spir der vokser i vores mavser.

Og nu er det snart JUUUUUUUUUUUUUL

Jo for satan!!!

Anmeld

7. november 2012

Frøken J.

Carl-Emil's mor skriver:

fuldstændig enig..

Det kan godt være at jeg er " Dum " og ikke kan forstå at noget menneske i dagens danmark ( både dem med og uden børn&nbsp med børn ikke har forstået hvordan pokker man laver børn  Og hvis de to andre er leveret med storken vil jeg gerne have en mail til den stork for så vil jeg gerne bestille en lillesøster til min søn der når tiden er inde...

Det kan godt være man ikke bryder sig om at blive kaldt dum, men ville i ts situation hellere kaldes dum end f.eks  imbecil, åndsvag osv...

udover det så har jeg skisme ondt af de 2 ældste børn, hvis man ikke engang ved hvordan der produceres børn efter man har fået to ( HVIS de ikke kom med storken ) så vil jeg da godt nok være i tvivl om man så ved hvordan man tage hånd om dem

Arh, synes du ikke lige din sidste kommentar vi lige vel meget over stregen og under bæltestedet? Jeg er ikke enig med TS, men jeg synes heller ikke det er ok at antyde hun ikke skulle kunne finde ud af at tage vare på sine børn.

Anmeld

7. november 2012

Laulund87

onlyme skriver:

Tusind tak,.
ja det er en gave,. sagde tidliger jeg ikke kunne kalde det ønskebarn men heller ikkesige ønsket,. for var ikke planlagt,. men det var hvad det blev til,.
ja stopper også at svare nu,. men syntes det er ærgeligt folk ikke forstår at meningen med baby.dk er til for råd og vejledning ikke lort i hovedet,.

Det er jo ikke kun en rygklapperside

Der er og skal være plads til at sige sin mening og det gjorde hende i den anden tråd. Endda på en ordentlig måde..

Anmeld

7. november 2012

LMX

Muhmi skriver:

Jo for satan!!!

Hvorfor vidste jeg bare at jeg kunne få din opmærksomhed ved at nævne julen?

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

Frøken J. skriver:

Arh, synes du ikke lige din sidste kommentar vi lige vel meget over stregen og under bæltestedet? Jeg er ikke enig med TS, men jeg synes heller ikke det er ok at antyde hun ikke skulle kunne finde ud af at tage vare på sine børn.

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Carl-Emil's mor skriver:

absolut ikke

men når man fremstiller sin egen uvidenhed samtidig med man sætter et stort klistermærke op med man allerede har to børn så kan man da godt sidde lidt og undre sig hvor de to børn så er kommet fra hvis man ser humoristisk på det ELLER undre sig over hvis så basal viden ikke eksistere om andre basale ting vedr børn så heller ikke vides og derved ikke er godt for børnene...

Man skal tænke på at vi lever i en tid hvor de offentlig myndigheder gør brug af sider som denne og jeg kan da godt forstå det kan vække urolig hos dem med sådan udtalelser...

Jeg søgte boligsikring og på min facebook stod der jeg boede på Bali jeg røg direkte til samtale fordi hvad skete der lige her  meget komisk at se tilbage på

ndskyld men hvorfor skulle myndighederne indblandes fordi jeg ikke var klar over man kunne blive gravid  sådan,. og hvorfor skulle det gå ind og påvirke min måde at opdrage og være mor på,. Ja nu må jeg stå denne tråd, den er simpelthen løbet for langt ud,. Hvis jeg er en dårlig mor og har gjort noget galt i min viden lige der ikke var optimal ja så meget undskyld da,..! HOLY..!

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

LMX skriver:

Hvorfor vidste jeg bare at jeg kunne få din opmærksomhed ved at nævne julen?

Fordi jeg er mega nem at gennskue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.