jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Muhmi

onlyme skriver:

et jeg vil er ikke at stæmples på falske grundlag...

Kan det ikke være ligemeget egentlig? Hvis du mener du har gjort hvad du kunne for ikke at blive gravid, så kan det vel være ligemeget hvad folk tænker? Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men op og hop på hvad folk tror...

Jeg tror jo også at du/i har været ret uforsigtige, men det kan du jo være ligeglad med, for vi kender ikke hinanden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Muhmi

bøllen skriver:

Hmm bare et tillægsspørgsmål ( for måske jeg skal opdateres )

men blive gravid i hele cyklus ?? 

Ja det kan man, der er jo ingen garenti på hvornår du får din ægløsning og sædceller kan overleve i 5-7 dage inde i én....

Anmeld

7. november 2012

Frk. Himmelblå

bøllen skriver:

Hmm bare et tillægsspørgsmål ( for måske jeg skal opdateres )

men blive gravid i hele cyklus ?? 

Jeps, - der er en lille bitte risiko for graviditet når som helst. Måske lige med undtagelse af under en styrtblødning, men man skal aldrig sige aldrig 

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Miss Church skriver:

Igen - åbenbart præ-sæd

og så mener du man er uviden ?
ja undskyld men kalder folk dig dum hvis der er nioget de ved du ikke vidste ?

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

du kan da ikke benægte at du  er uvidende omkring dette - hun siger ikke at du generelt er uvidende og dum, men på dette punkt ER/var du jo uvidende, det kan da ikke diskuteres

Anmeld

7. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Eliza skriver:

jeg syntes altså det er tarveligt at lave sådan en "bak mig op i at hun har været tarvelig over for mig i en anden tråd" tråd.. 

Måske var hun hård, men sorry 2 say, du er altså ikke en fis bedre lige nu 

Helt enig her!! 

Det er undskyld mig altså ret barnligt!! Det er som om at du bare gerne vil have at vi alle er med dig og at vi skal være imod hende den anden 

Anmeld

7. november 2012

VNB

onlyme skriver:

jeg giver dig ret i hør lige her moster ikke burde havde været med,.
men når jeg som person kommer her ind fordi jeg har nogle spørgsmål regner jeg med folk læser uen fordomme allerede inden de har læst tæksten,. som her hvor stårder henne jeg tror man trykker på en knap og vupsi er gravid ?

jeg synes bestemt heller ikke at hendes svar til dig var særlig "sødt" (eller hvad man nu skal kalde det...) så kan godt forstå du bliver stødt over det. 

og selvfølgelig ved du godt hvordan babyer bliver lavet 

Synes måske bare at det er lidt at overreagere den måde du svarer hende tilbage på, og at du så oveni købet opretter en hel ny tråd hvor du beder os andre tage stilling til de ting der er blevet skrevet i den første tråd... 

Anmeld

7. november 2012

bøllen

Muhmi skriver:

Ja det kan man, der er jo ingen garenti på hvornår du får din ægløsning og sædceller kan overleve i 5-7 dage inde i én....

nej det er måske korrekt nok.

men hvis ens cyklus er ens hver måned, kan da med næsten 100 % sikkerhed sige hvornår jeg har æggeløsning. så chancerne for at blive gravid hele måneden tænker jeg ikke eksistere. 

Anmeld

7. november 2012

Miss Church

onlyme skriver:

Ja det mener jeg når man er sexuelt aktiv og har 2 børn.

Tja det kan da godt være at de synes jeg er dum, hvis der er noget jeg ikke ved.
Men hvor i alverden kom det fra?! Jeg har aldrig kaldt dig dum, men uvidende. Ved ikke hvornår dum og uviden er blevet synonymer til hinanden?! 

Anmeld

7. november 2012

bøllen

Frk. Himmelblå skriver:

Jeps, - der er en lille bitte risiko for graviditet når som helst. Måske lige med undtagelse af under en styrtblødning, men man skal aldrig sige aldrig 

Ok det er så ikke hvad, jeg har hørt 

Men så blev jeg da så klog.

har nu altid hørt at der er 5-6 omkring æggeløsning . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.