jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

LMX

Sikke da en ærgerlig tråd......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
onlyme skriver:

så må jeg spørge dig hvad er jeg uviden om ?

Det er jo det mange andre herinde har skrevet til dig. At du åbenbart er uvidende i hvordan man bliver gravid. 

Ved godt at det ikke var mig der skrev det men blev altså lige nødt til at kommentere på den her.

Anmeld

7. november 2012

De3Guldklumper

onlyme skriver:

https://www.baby.dk/debat/197516pi3/graviditet/gravid--hvad-siger-i--hjaelp.aspx#GoToMessage

Og vær sød at give jeres mening,. På godt og på ondt,.!

Jeg kan ikke forstå du er gal.

Du skriver jo i den anden tråd at det præller af på dig så hvorfor bliver du gal - jeg gætter på du bliver gal fordi du godt ved at noget af det hun skriver er rigtigt.

Alt sæd indenfor indgangen kan gøre en gravid uanset - så længe det er indenfor æl perioden. At du ikke kan tåle det ene eller andet syntes jeg netop burde fortælle dig at hvis du ikke ønsker en graviditet mere nu at så måtte du være mere forsigtig og mere obs på din krop.

Min mening på godt og ondt som du efterspurgte.

Anmeld

7. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
onlyme skriver:

og så mener du man er uviden ?
ja undskyld men kalder folk dig dum hvis der er nioget de ved du ikke vidste ?

At være uvidende er altså ikke det samme som at være dum vil jeg altså lige priotere 

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

bøllen skriver:

nej det er måske korrekt nok.

men hvis ens cyklus er ens hver måned, kan da med næsten 100 % sikkerhed sige hvornår jeg har æggeløsning. så chancerne for at blive gravid hele måneden tænker jeg ikke eksistere. 

Ja næsten... Men ikke med 100% sikkerhed

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

LMX skriver:

Sikke da en ærgerlig tråd......

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Muhmi skriver:

Kan det ikke være ligemeget egentlig? Hvis du mener du har gjort hvad du kunne for ikke at blive gravid, så kan det vel være ligemeget hvad folk tænker? Ved godt det er nemmere sagt end gjort, men op og hop på hvad folk tror...

Jeg tror jo også at du/i har været ret uforsigtige, men det kan du jo være ligeglad med, for vi kender ikke hinanden..

nej vi kender ikke hinanden men derfor syntes jeg det er vigtigt man alligevel har hjertet med,. olk dermed også jeg skriver vel om råd her inde eller hjælp for at få råd eller hjælp på den gode måde,. Jeg syntes af folk der vil nedgøre må finde en anden side,. Og jeg syntes folk bure fokuserer på at hjælpe og give et godt råd med på vejen,.!

se jeg er blevet stemplet ret kraftigt sdom dum og uviden fordi jeg bedte om hjælp med meninger om jeg var gravid,. jeg vidste det nok inderst inde men jeg håbede på tag en test og held og lykke,. Men jeg regner virkelig ikke med folk regner med jeg ikke ved hvordan man bliver gravid fordi jeg ikke var klar over man knne blive det på denne ene måde,.!

Anmeld

7. november 2012

Miss Church

Omsorgsgiver skriver:

At være uvidende er altså ikke det samme som at være dum vil jeg altså lige priotere 

Anmeld

7. november 2012

bøllen

Muhmi skriver:

Ja næsten... Men ikke med 100% sikkerhed

Nej det er korrekt.

men den strækker sig nu ikke over hele måneden

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

nej vi kender ikke hinanden men derfor syntes jeg det er vigtigt man alligevel har hjertet med,. olk dermed også jeg skriver vel om råd her inde eller hjælp for at få råd eller hjælp på den gode måde,. Jeg syntes af folk der vil nedgøre må finde en anden side,. Og jeg syntes folk bure fokuserer på at hjælpe og give et godt råd med på vejen,.!

se jeg er blevet stemplet ret kraftigt sdom dum og uviden fordi jeg bedte om hjælp med meninger om jeg var gravid,. jeg vidste det nok inderst inde men jeg håbede på tag en test og held og lykke,. Men jeg regner virkelig ikke med folk regner med jeg ikke ved hvordan man bliver gravid fordi jeg ikke var klar over man knne blive det på denne ene måde,.!

Jamen folk skrev jo netop i den anden tråd at du skulle tage en test...

At du så vælger at blive ved med at køre den videre gør jo netop at vi andre får øjnene op for hvad der foregår....?

Hvis ikke du havde skrevet den her tråd havde vi jo aldrig kommenteret på hvad vi synes og hvad vi ikke synes lige nu... Vi havde ladet den ligge og så var den prut ligesom slået...

Vi gav dig jo råd i den anden tråd om at du skulle tage en test, at der så er et par stykker der vælger at svare dig anderledes, betyder jo ikke at vi alle sammen inde på baby.dk synes du er uansvarlig og uvidende.... Vi synes IKKE du er dum, men ja du har manglet noget viden omkring det at blive gravid med presæd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.