nej vi kender ikke hinanden men derfor syntes jeg det er vigtigt man alligevel har hjertet med,. olk dermed også jeg skriver vel om råd her inde eller hjælp for at få råd eller hjælp på den gode måde,. Jeg syntes af folk der vil nedgøre må finde en anden side,. Og jeg syntes folk bure fokuserer på at hjælpe og give et godt råd med på vejen,.!
se jeg er blevet stemplet ret kraftigt sdom dum og uviden fordi jeg bedte om hjælp med meninger om jeg var gravid,. jeg vidste det nok inderst inde men jeg håbede på tag en test og held og lykke,. Men jeg regner virkelig ikke med folk regner med jeg ikke ved hvordan man bliver gravid fordi jeg ikke var klar over man knne blive det på denne ene måde,.!
Jamen folk skrev jo netop i den anden tråd at du skulle tage en test...
At du så vælger at blive ved med at køre den videre gør jo netop at vi andre får øjnene op for hvad der foregår....?
Hvis ikke du havde skrevet den her tråd havde vi jo aldrig kommenteret på hvad vi synes og hvad vi ikke synes lige nu... Vi havde ladet den ligge og så var den prut ligesom slået...
Vi gav dig jo råd i den anden tråd om at du skulle tage en test, at der så er et par stykker der vælger at svare dig anderledes, betyder jo ikke at vi alle sammen inde på baby.dk synes du er uansvarlig og uvidende.... Vi synes IKKE du er dum, men ja du har manglet noget viden omkring det at blive gravid med presæd...
Anmeld