jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

onlyme

VNB skriver:

Her må jeg altså erklære mig enig... 

Synes at TS svarer utrolig flabet og fornærmet tilbage... 

bare det at starte teksten med "hør lige her moster" synes jeg er ret provokerende... 

til TS: Jeg kan godt se at det er en ret træls situation i nu står i, og jeg håber at dig og din kæreste i fællesskab får truffet den beslutning som i bliver gladest for. Lad dig ikke gå så meget på at de svar man nu engang imellem får i tråde herinde, og hvis du føler dig uenig i et svar, så bevar selv hovedet koldt og svar tilbage i "neutral" tone  

jeg giver dig ret i hør lige her moster ikke burde havde været med,.
men når jeg som person kommer her ind fordi jeg har nogle spørgsmål regner jeg med folk læser uen fordomme allerede inden de har læst tæksten,. som her hvor stårder henne jeg tror man trykker på en knap og vupsi er gravid ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Muhmi

onlyme skriver:

ærligt er irriteret over hun mener hun har ret til at fortælle mig jeg ikke ved hvordan man laver børn,. skyldig,. men jeg er sur og gal på andres vegne dem såanne nogle ting her rammer hårde end folk måske mener det. der har kørt så mange debatter om det og forstår ikke baby.dk bruger ikke tænker mere over lige at skrive tingene på en pæner måde,.
som sagt jeg kan godt accepkterer at få folks meninger ellers ville jeg ikke oprette en sådanne tråd,. men syntes bare de der syntes til at tro at man skriver sådanne er helt ok burde tænke over at sige tingene på en pæn måde,. er sikker på man af den grund tager svarene alvorlige hvis ikke ALVORLIGER

Det svar jeg lige har skrevet til dig, kan også lyde grovere end jeg mener det... Sådan er det med nettet og hvis det i forvejen er et emne der er følelser med i, for den ene part, jamen så tager man automatisk tingene mere personligt end de er ment...

Desværre kan vi ikke have en følelsesmåler på nettet og desværre kan man ikke tage hensyn til alle.. Men jeg opfatter altså heller ikke hendes svar som værrende direkte ledt... Hun siger det jo bare som det er.....

Anmeld

7. november 2012

Miss Church

onlyme skriver:

ærligt er irriteret over hun mener hun har ret til at fortælle mig jeg ikke ved hvordan man laver børn,. skyldig,. men jeg er sur og gal på andres vegne dem såanne nogle ting her rammer hårde end folk måske mener det. der har kørt så mange debatter om det og forstår ikke baby.dk bruger ikke tænker mere over lige at skrive tingene på en pæner måde,.
som sagt jeg kan godt accepkterer at få folks meninger ellers ville jeg ikke oprette en sådanne tråd,. men syntes bare de der syntes til at tro at man skriver sådanne er helt ok burde tænke over at sige tingene på en pæn måde,. er sikker på man af den grund tager svarene alvorlige hvis ikke ALVORLIGER

Dit eget svar til hende, virker heller ikke særlig velovervejet. Men du er jo også en baby.dk-bruger. 

Til dit eget spørgsmål om hvorfor det er uansvarligt at blive gravid så hurtigt: 

Efter min mening er det ikke uansvarligt at blive gravid hurtigt efter sidste fødsel, men jeg mener at det er uansvarligt, når man bliver gravid fordi man er "uviden".

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Muhmi skriver:

Jaa??

Hvad vil du have ud af den her tråd?? Vil du bare gerne diskutere det videre? Eller vil du have at vide at hun var helt forkert på den med at skrive sådan til dig?

Ja folk skriver måske lidt groft nogle gange, men jeg må alligevel give hende ret, det nytter ikke noget at sige i burde have vidst og så videre, for det hjælper jo ingenting... Men jeg synes heller ikke det hjælper at diskutere det her mere end det er.. Æv bæv.. I var uforsigtige og så må man tage konsekvensen, om det er på den ene eller den anden måde......

et jeg vil er ikke at stæmples på falske grundlag...

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Miss Church skriver:

Dit eget svar til hende, virker heller ikke særlig velovervejet. Men du er jo også en baby.dk-bruger. 

Til dit eget spørgsmål om hvorfor det er uansvarligt at blive gravid så hurtigt: 

Efter min mening er det ikke uansvarligt at blive gravid hurtigt efter sidste fødsel, men jeg mener at det er uansvarligt, når man bliver gravid fordi man er "uviden".

så må jeg spørge dig hvad er jeg uviden om ?

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

Miss Church skriver:

Efter min mening er det ikke uansvarligt at blive gravid hurtigt efter sidste fødsel, men jeg mener at det er uansvarligt, når man bliver gravid fordi man er "uviden".  Og i forvejen har to børn.....

...

Anmeld

7. november 2012

Miss Church

onlyme skriver:

Igen - åbenbart præ-sæd

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

onlyme skriver:

at du ikke vidste man kunne blive gravid af præsperm = uvidende ..

Anmeld

7. november 2012

Laulund87

onlyme skriver:

Du skriver du er sur og gal over at det vil ramme ANDRE, men er det dit problem og hvordan ved du det? Indrøm dog bare det er dig selv der føler dig ramt

Anmeld

7. november 2012

bøllen

Frk. Himmelblå skriver:

Enig. Men skulle man endelig lave et ansvars-hierarki, så vil jeg mene, at det i særdeleshed er mandens pligt at kende sin sæd.

Ligesom kvinden eksempelvis har pligt til at vide, at hun KAN blive gravid under hele sin cyklus..

Hmm bare et tillægsspørgsmål ( for måske jeg skal opdateres )

men blive gravid i hele cyklus ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.