onlyme skriver:
ærligt er irriteret over hun mener hun har ret til at fortælle mig jeg ikke ved hvordan man laver børn,. skyldig,. men jeg er sur og gal på andres vegne dem såanne nogle ting her rammer hårde end folk måske mener det. der har kørt så mange debatter om det og forstår ikke baby.dk bruger ikke tænker mere over lige at skrive tingene på en pæner måde,.
som sagt jeg kan godt accepkterer at få folks meninger ellers ville jeg ikke oprette en sådanne tråd,. men syntes bare de der syntes til at tro at man skriver sådanne er helt ok burde tænke over at sige tingene på en pæn måde,. er sikker på man af den grund tager svarene alvorlige hvis ikke ALVORLIGER
Dit eget svar til hende, virker heller ikke særlig velovervejet. Men du er jo også en baby.dk-bruger.
Til dit eget spørgsmål om hvorfor det er uansvarligt at blive gravid så hurtigt:
Efter min mening er det ikke uansvarligt at blive gravid hurtigt efter sidste fødsel, men jeg mener at det er uansvarligt, når man bliver gravid fordi man er "uviden".
Anmeld