jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Carl-Emil's mor

FrkZier skriver:

min ærlige mening er at jeg synes du burde have set det komme, jeg kan ikke helt forstå at du ikke er klar over at der er nogen der vil synes det er uansvarligt allerede at være blevet gravid igen.

om det retfærdiggøre at kalde dig uansvarlig er jo en anden sag, men du har selv valgt at ligge det ud offentligt til alle at kommentere, og jeg mener ikke hun siger noget direkte stødende til dig, hun giver blot sin mening til kende - og er sikker på hun ikke er den eneste med den mening.

og egentligt synes jeg du har været ret 'heldig' med svaret, da jeg er overbevist om at du kunne have modtaget et meget hårdere svar end det undercover kommer med

det der "støder"/ irritere/ "provokere"/ gør mig bekymret er TS lade holdning til " jeg ved ikke hvordan man kan blive gravid " der trykker på knapperne for ved man ikke det så er der sku nok mange ting man ikke ved og derfor synes jeg det er dybt uansvarligt..

En fra min MG har termin kort efter nr 1 har fødselsdag og jeg synes det er rigtig skønt fordi de sætter pris på det..

Det der ups ups og ikke ønske det er det som jeg ser på og som gør det forkert at være gravid så hurtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Frk. Himmelblå

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes nu, det er begges ansvar at vide... 

Enig. Men skulle man endelig lave et ansvars-hierarki, så vil jeg mene, at det i særdeleshed er mandens pligt at kende sin sæd.

Ligesom kvinden eksempelvis har pligt til at vide, at hun KAN blive gravid under hele sin cyklus..

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

onlyme skriver:

Hvis du helt ærligt sidder der bag din skærm og går ud fra jeg ikke ved hvordan man laver børn,. JA undskyld men du er hvis ikke kloger,.! ndskyld mig men hvor kommer den der lige fra ?

Det kommer skam fra din egen tråd

Du skriver selv du ikke ved man kan blive gravid af forsæd - det tror jeg er nærmest 0% af folk der ikke ved der har aktivt sexliv...

Så åbenbart ved du jo ikke hvordan man laver børn

Så du behøver ikke pege på mig for at få det bedre med dig selv, overhoved for det gør dig ikke spor bedre og det gør ikke jeg føler med dig, føler med dine 2 børn du har i forvejen..

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

onlyme skriver:

Må jeg spørge hvorfor det er uansvarligt at være gravid allerede igen ?

nu sagde jeg jo ikke at JEG synes det, men vil da gerne forklare dig hvorfor at det snildt kan opfattes som værende ret uansvarligt:

1. du giver udtryk for du ikke vidste man ikke kunne blive gravid af præsperm

2. det er et ikke planlagt barn

3. dine 3 børn kommer til at være MEGET tæt på hinanden

- men tror faktisk primært det er nr 1; at du ikke har sat dig ind i tingene, det er jo som sådan ikke din skyld du ikke kan tåle andre former for præventation, men så burde du om nogen have sat dit godt og grundigt ind i tingene inden i havde ubeskyttet sex

Anmeld

7. november 2012

VNB

LilleNyPåVej skriver:

Jeg syntes da måske det er en hård tone, men der er intet i kommentaren jeg syntes man ville kunne anmelde hvis det skulle være.
Det er jo hendes egen mening og er lidt tilbøjelig til at give hende ret selvom jeg måske ville have undladet at skrive det eller evt skrive det anerledes. Man kan jo som du selv skrev nemt træde folk over tæerne, men nu er der jo rum for egne meninger 

Syntes faktisk din kommentar til hende er værre end hendes kommentar til dig 

Her må jeg altså erklære mig enig... 

Synes at TS svarer utrolig flabet og fornærmet tilbage... 

bare det at starte teksten med "hør lige her moster" synes jeg er ret provokerende... 

til TS: Jeg kan godt se at det er en ret træls situation i nu står i, og jeg håber at dig og din kæreste i fællesskab får truffet den beslutning som i bliver gladest for. Lad dig ikke gå så meget på at de svar man nu engang imellem får i tråde herinde, og hvis du føler dig uenig i et svar, så bevar selv hovedet koldt og svar tilbage i "neutral" tone  

Anmeld

7. november 2012

Eliza

jeg syntes altså det er tarveligt at lave sådan en "bak mig op i at hun har været tarvelig over for mig i en anden tråd" tråd.. 

Måske var hun hård, men sorry 2 say, du er altså ikke en fis bedre lige nu 

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

det der "støder"/ irritere/ "provokere"/ gør mig bekymret er TS lade holdning til " jeg ved ikke hvordan man kan blive gravid " der trykker på knapperne for ved man ikke det så er der sku nok mange ting man ikke ved og derfor synes jeg det er dybt uansvarligt..

En fra min MG har termin kort efter nr 1 har fødselsdag og jeg synes det er rigtig skønt fordi de sætter pris på det..

Det der ups ups og ikke ønske det er det som jeg ser på og som gør det forkert at være gravid så hurtig

enig..

det har jeg også prøvet at uddybe til TS længere oppe

Anmeld

7. november 2012

maria_wlt

miig1989 skriver:

Jeg er også enig i det undercover35 skriver i den anden tråd ..
Men synes, at det måske ikke behøvede, at blive skrevet så "hårdt" ..

Jeg er også enig med 'undercover35'

Synes ærligt at der alt for sjældent at der er en der giver en seriøs mening.  

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Mor og meget mere skriver:

Hvis du ikke er sur eller gal, hvorfor kalder du så denne tråd "Jeg bliver så gal"? 

Jeg synes ikke, det er ok at lave en ny tråd som denne - så kunne vi allesammen trække svar ud, som vi bliver vrede over, og oprette nye debatter om dem dagligt. Anmeld svaret eller fortsæt debatten, hvor den er. 

ærligt er irriteret over hun mener hun har ret til at fortælle mig jeg ikke ved hvordan man laver børn,. skyldig,. men jeg er sur og gal på andres vegne dem såanne nogle ting her rammer hårde end folk måske mener det. der har kørt så mange debatter om det og forstår ikke baby.dk bruger ikke tænker mere over lige at skrive tingene på en pæner måde,.
som sagt jeg kan godt accepkterer at få folks meninger ellers ville jeg ikke oprette en sådanne tråd,. men syntes bare de der syntes til at tro at man skriver sådanne er helt ok burde tænke over at sige tingene på en pæn måde,. er sikker på man af den grund tager svarene alvorlige hvis ikke ALVORLIGER

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

Jaa??

Hvad vil du have ud af den her tråd?? Vil du bare gerne diskutere det videre? Eller vil du have at vide at hun var helt forkert på den med at skrive sådan til dig?

Ja folk skriver måske lidt groft nogle gange, men jeg må alligevel give hende ret, det nytter ikke noget at sige i burde have vidst og så videre, for det hjælper jo ingenting... Men jeg synes heller ikke det hjælper at diskutere det her mere end det er.. Æv bæv.. I var uforsigtige og så må man tage konsekvensen, om det er på den ene eller den anden måde......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.