jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

kriknu

Nadia&Daniel skriver:

Tja, tror man skal huske at ALLE (også mig) er mennesker, der laver fejl.. Og det er jo ikke første gang nogle er hårde i tonen herinde  og sådan vil det altid være (nogen værre end andre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

bøllen

onlyme skriver:

Det er rigtigt ja,. men som jeg skriver kan i kalde mig dum men jeg vidste ikke der var en mulighed for at blive befrugtet af forsæd,.

Ville nu aldrig gå så langt og kalde dig dum - men uansvarlig syntes jeg er meget passende 

nu ved jeg jo ikke om dine 2 andre var planlagte men tænker at man har et ansvar så man ikke bliver gravid , hvis dette ikke er et ønske .

og at trække sig ud er nok ikke den smarteste løsning 

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

Frk. Himmelblå skriver:

Jamen, den slags SKAL du da sætte dig ind i, når nu du ikke kan benytte de gængse præventionsmidler. Og det SKAL din kæreste sgu også. 

Vil nu ikke kalde dig dum, men ville ikke tøve med at kalde din kæreste det . - Han burde have bedre styr på det. Det er trods alt hans sæd!

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

onlyme skriver:

https://www.baby.dk/debat/197516pi3/graviditet/gravid--hvad-siger-i--hjaelp.aspx#GoToMessage

Og vær sød at give jeres mening,. På godt og på ondt,.!

min ærlige mening er at jeg synes du burde have set det komme, jeg kan ikke helt forstå at du ikke er klar over at der er nogen der vil synes det er uansvarligt allerede at være blevet gravid igen.

om det retfærdiggøre at kalde dig uansvarlig er jo en anden sag, men du har selv valgt at ligge det ud offentligt til alle at kommentere, og jeg mener ikke hun siger noget direkte stødende til dig, hun giver blot sin mening til kende - og er sikker på hun ikke er den eneste med den mening.

og egentligt synes jeg du har været ret 'heldig' med svaret, da jeg er overbevist om at du kunne have modtaget et meget hårdere svar end det undercover kommer med

Anmeld

7. november 2012

onlyme

LilleNyPåVej skriver:

Jeg syntes da måske det er en hård tone, men der er intet i kommentaren jeg syntes man ville kunne anmelde hvis det skulle være.
Det er jo hendes egen mening og er lidt tilbøjelig til at give hende ret selvom jeg måske ville have undladet at skrive det eller evt skrive det anerledes. Man kan jo som du selv skrev nemt træde folk over tæerne, men nu er der jo rum for egne meninger 

Syntes faktisk din kommentar til hende er værre end hendes kommentar til dig 

at min kommentar er værre kan jeg ikke følge dig i..

og har ikke anmeldt,. hun har jo ikke kaldt mig so kælling osv,. Syntes ikke det er anmelder grund men syntes stadig hun skulle skrive på en søder måde, da den måde hn skrive på ville ramme mange mennesker,. Jeg selv blev sur i starten fordi jeg syntes hun indirekte siger jeg er snot dum uden nogle større dybte i sagen..

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Laulund87 skriver:

Ja jeg ved ikke om du regnede med at alle i den her tråd ville skrive at det er synd for dig og hun er helt galt på den.. Jeg giver hende i hvert fald ret og synes det er ret så uansvarligt gjort af jer

fuldstændig enig..

Det kan godt være at jeg er " Dum " og ikke kan forstå at noget menneske i dagens danmark ( både dem med og uden børn&nbsp med børn ikke har forstået hvordan pokker man laver børn  Og hvis de to andre er leveret med storken vil jeg gerne have en mail til den stork for så vil jeg gerne bestille en lillesøster til min søn der når tiden er inde...

Det kan godt være man ikke bryder sig om at blive kaldt dum, men ville i ts situation hellere kaldes dum end f.eks  imbecil, åndsvag osv...

udover det så har jeg skisme ondt af de 2 ældste børn, hvis man ikke engang ved hvordan der produceres børn efter man har fået to ( HVIS de ikke kom med storken ) så vil jeg da godt nok være i tvivl om man så ved hvordan man tage hånd om dem

Anmeld

7. november 2012

JS<3

LilleNyPåVej skriver:

Jeg syntes da måske det er en hård tone, men der er intet i kommentaren jeg syntes man ville kunne anmelde hvis det skulle være.
Det er jo hendes egen mening og er lidt tilbøjelig til at give hende ret selvom jeg måske ville have undladet at skrive det eller evt skrive det anerledes. Man kan jo som du selv skrev nemt træde folk over tæerne, men nu er der jo rum for egne meninger 

Syntes faktisk din kommentar til hende er værre end hendes kommentar til dig 

Enig!

Anmeld

7. november 2012

onlyme

FrkZier skriver:

min ærlige mening er at jeg synes du burde have set det komme, jeg kan ikke helt forstå at du ikke er klar over at der er nogen der vil synes det er uansvarligt allerede at være blevet gravid igen.

om det retfærdiggøre at kalde dig uansvarlig er jo en anden sag, men du har selv valgt at ligge det ud offentligt til alle at kommentere, og jeg mener ikke hun siger noget direkte stødende til dig, hun giver blot sin mening til kende - og er sikker på hun ikke er den eneste med den mening.

og egentligt synes jeg du har været ret 'heldig' med svaret, da jeg er overbevist om at du kunne have modtaget et meget hårdere svar end det undercover kommer med

Må jeg spørge hvorfor det er uansvarligt at være gravid allerede igen ?

Anmeld

7. november 2012

Laulund87

Carl-Emil's mor skriver:

fuldstændig enig..

Det kan godt være at jeg er " Dum " og ikke kan forstå at noget menneske i dagens danmark ( både dem med og uden børn&nbsp med børn ikke har forstået hvordan pokker man laver børn  Og hvis de to andre er leveret med storken vil jeg gerne have en mail til den stork for så vil jeg gerne bestille en lillesøster til min søn der når tiden er inde...

Det kan godt være man ikke bryder sig om at blive kaldt dum, men ville i ts situation hellere kaldes dum end f.eks  imbecil, åndsvag osv...

udover det så har jeg skisme ondt af de 2 ældste børn, hvis man ikke engang ved hvordan der produceres børn efter man har fået to ( HVIS de ikke kom med storken ) så vil jeg da godt nok være i tvivl om man så ved hvordan man tage hånd om dem

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Carl-Emil's mor skriver:

fuldstændig enig..

Hvis du helt ærligt sidder der bag din skærm og går ud fra jeg ikke ved hvordan man laver børn,. JA undskyld men du er hvis ikke kloger,.! ndskyld mig men hvor kommer den der lige fra ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.