onlyme skriver:
det er fordi jeg ikke forstår folk der kommer ind og læser en tråd og skriver sådan uden vider information, her gætter hun sig frem og irekte kalder mig dum,. Det er fint hvis det er henes mening men folk her inde er simpelthen for hurtige til at dømme andre,. Og hvis jeg ville syntes det er ok ville jeg mene hun skulle havde haft noget mere information enden hn udtaler sig,. som skrevet der inde jeg er ikke sur eller gal men jeg ved bare der er nogle derude der får sådan nogle her i hbovedet og det rammer dem utroligt meget,.! fint med folks meninger kun godt man er ærlige men uden nogle sans for hvad man skriver, og hvis man mener man har svarer ts på en ordenlig måde. har været så mange diskutioner om det her inde og jeg syntes bare aldrig det bliver bedre,.
Det selvfølgelig rigtig nok, man ku nok godt formulere sig lidt bedre, men anyways - du kan enten vælge at slå det ud af hovedet og tænke "ja ja! eller anmelde -
Når det så er sagt, vil jeg gerne sige det er en rigtig øv situation, at stå i - håber i finder den bedste løsning for jer
(hilsen en mor med to børn med 10 måneders mellemrum - så kender godt det med meget kort tid imellem)
Anmeld