jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Hvem?

onlyme skriver:

det er fordi jeg ikke forstår folk der kommer ind og læser en tråd og skriver sådan uden vider information, her gætter hun sig frem og irekte kalder mig dum,. Det er fint hvis det er henes mening men folk her inde er simpelthen for hurtige til at dømme andre,. Og hvis jeg ville syntes det er ok ville jeg mene hun skulle havde haft noget mere information enden hn udtaler sig,. som skrevet der inde jeg er ikke sur eller gal men jeg ved bare der er nogle derude der får sådan nogle her i hbovedet og det rammer dem utroligt meget,.! fint med folks meninger kun godt man er ærlige men uden nogle sans for hvad man skriver, og hvis man mener man har svarer ts på en ordenlig måde. har været så mange diskutioner om det her inde og jeg syntes bare aldrig det bliver bedre,.

Det selvfølgelig rigtig nok, man ku nok godt formulere sig lidt bedre, men anyways - du kan enten vælge at slå det ud af hovedet og tænke "ja ja! eller anmelde -

Når det så er sagt, vil jeg gerne sige det er en rigtig øv situation, at stå i - håber i finder den bedste løsning for jer

(hilsen en mor med to børn med 10 måneders mellemrum - så kender godt det med meget kort tid imellem)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Frk. Himmelblå

onlyme skriver:

Det er rigtigt ja,. men som jeg skriver kan i kalde mig dum men jeg vidste ikke der var en mulighed for at blive befrugtet af forsæd,.

Jamen, den slags SKAL du da sætte dig ind i, når nu du ikke kan benytte de gængse præventionsmidler. Og det SKAL din kæreste sgu også. 

Vil nu ikke kalde dig dum, men ville ikke tøve med at kalde din kæreste det . - Han burde have bedre styr på det. Det er trods alt hans sæd!

Anmeld

7. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
onlyme skriver:

det er fordi jeg ikke forstår folk der kommer ind og læser en tråd og skriver sådan uden vider information, her gætter hun sig frem og irekte kalder mig dum,. Det er fint hvis det er henes mening men folk her inde er simpelthen for hurtige til at dømme andre,. Og hvis jeg ville syntes det er ok ville jeg mene hun skulle havde haft noget mere information enden hn udtaler sig,. som skrevet der inde jeg er ikke sur eller gal men jeg ved bare der er nogle derude der får sådan nogle her i hbovedet og det rammer dem utroligt meget,.! fint med folks meninger kun godt man er ærlige men uden nogle sans for hvad man skriver, og hvis man mener man har svarer ts på en ordenlig måde. har været så mange diskutioner om det her inde og jeg syntes bare aldrig det bliver bedre,.

Hvis du ikke er sur eller gal, hvorfor kalder du så denne tråd "Jeg bliver så gal"? 

Jeg synes ikke, det er ok at lave en ny tråd som denne - så kunne vi allesammen trække svar ud, som vi bliver vrede over, og oprette nye debatter om dem dagligt. Anmeld svaret eller fortsæt debatten, hvor den er. 

Anmeld

7. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Frk. Himmelblå skriver:

Jamen, den slags SKAL du da sætte dig ind i, når nu du ikke kan benytte de gængse præventionsmidler. Og det SKAL din kæreste sgu også. 

Vil nu ikke kalde dig dum, men ville ikke tøve med at kalde din kæreste det . - Han burde have bedre styr på det. Det er trods alt hans sæd!

Jeg synes nu, det er begges ansvar at vide... 

Anmeld

7. november 2012

Hvem?

Frk. Himmelblå skriver:

Anmeld

7. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
LilleNyPåVej skriver:

Jeg syntes da måske det er en hård tone, men der er intet i kommentaren jeg syntes man ville kunne anmelde hvis det skulle være.
Det er jo hendes egen mening og er lidt tilbøjelig til at give hende ret selvom jeg måske ville have undladet at skrive det eller evt skrive det anerledes. Man kan jo som du selv skrev nemt træde folk over tæerne, men nu er der jo rum for egne meninger 

Syntes faktisk din kommentar til hende er værre end hendes kommentar til dig 

Enig! 

Ts....du er meget mere hård i din tone end hvad hende den anden er.

Anmeld

7. november 2012

Laulund87

Ja jeg ved ikke om du regnede med at alle i den her tråd ville skrive at det er synd for dig og hun er helt galt på den.. Jeg giver hende i hvert fald ret og synes det er ret så uansvarligt gjort af jer

Anmeld

7. november 2012

Miss Church

Laulund87 skriver:

Ja jeg ved ikke om du regnede med at alle i den her tråd ville skrive at det er synd for dig og hun er helt galt på den.. Jeg giver hende i hvert fald ret og synes det er ret så uansvarligt gjort af jer

Anmeld

7. november 2012

Nadia&Daniel

Tja, tror man skal huske at ALLE (også mig) er mennesker, der laver fejl.. Og det er jo ikke første gang nogle er hårde i tonen herinde  og sådan vil det altid være (nogen værre end andre)

Anmeld

7. november 2012

Carina:-)

Laulund87 skriver:

Og jeg er også enig.

Har sgu ondt af jeres den ældste.

Vil ikke kalde hverken dig eller din kæreste dum,men troede nu at alle var klar over at sex uden beskyttelse kan give børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.