onlyme skriver:
Præcis det skrev jeg i håb om der måske var nogle der havde ældre børn og tænk det samme og fået et barn mere for at kunne rå et råd om fx tingene ser måske sådan ud nu men når første du har alle børne omkring dig glemmer man ikke den ene,.!
Og jeg har tit fået avide det er en normal følelse at tænke sådan, og at det kun ville være underligt alt andet,.
Også har jeg fundet flere gode ting end negavive ting,. Og derfor er vores valg sådan,.
Jeg står ved de ting jeg har skrevet men burde måske havde uddybt mig noget mere enden jeg oprettede denne,.
det er da også helt fantastisk at i har taget et valg, og valgt at beholde dette lille vidunder! 
men tror også bare det er lidt farligt at forvente skulderklap og ren medgang et sted som dette, fordi man kan blive grueligt skuffet og såret.
Jeg tror ikke folk har skrevet alle de forhenværende ting for at såre dig(håber jeg da ikke) men nok mest fordi mange bliver chokeret og rystet over situationen.
- men du er nødsaget til bare at ignorere dem der skriver negative ting, jeg har nok ikke selv været super positiv, men det jo bare MIN mening, det ændre jo på ingen måde hvordan du er som mor, eller jeres valg om at beholde barnet.
Det er bestemt ingen katastrofe at få 3 børn i rap(synes jeg) du vil ALTID kunne finde folk der både er enige og uenige med dig, men det gælder bare om at få det bedste ud af situationen.
i debatter som fx denne bliver du som TS nød til at slå koldt vand i blodet inden du tolker/over fortolker hvad folk skriver til dig, da du i forvejen er følelsladet bliver man hurtigt meget mere såret end hvad der egentligt er hensigten fra den der skriver ..
det blev lidt langt..
men ihvertfald held og lykke med det hele 
Anmeld