jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

FrkZier

onlyme skriver:

Præcis det skrev jeg i håb om der måske var nogle der havde ældre børn og tænk det samme og fået et barn mere for at kunne rå et råd om fx tingene ser måske sådan ud nu men når første du har alle børne omkring dig glemmer man ikke den ene,.!
Og jeg har tit fået avide det er en normal følelse at tænke sådan, og at det kun ville være underligt alt andet,.
Også har jeg fundet flere gode ting end negavive ting,. Og derfor er vores valg sådan,.
Jeg står ved de ting jeg har skrevet men burde måske havde uddybt mig noget mere enden jeg oprettede denne,.

det er da også helt fantastisk at i har taget et valg, og valgt at beholde dette lille vidunder!

men tror også bare det er lidt farligt at forvente skulderklap og ren medgang et sted som dette, fordi man kan blive grueligt skuffet og såret.

Jeg tror ikke folk har skrevet alle de forhenværende ting for at såre dig(håber jeg da ikke) men nok mest fordi mange bliver chokeret og rystet over situationen.

- men du er nødsaget til bare at ignorere dem der skriver negative ting, jeg har nok ikke selv været super positiv, men det jo bare MIN mening, det ændre jo på ingen måde hvordan du er som mor, eller jeres valg om at beholde barnet.

Det er bestemt ingen katastrofe at få 3 børn i rap(synes jeg) du vil ALTID kunne finde folk der både er enige og uenige med dig, men det gælder bare om at få det bedste ud af situationen.

i debatter som fx denne bliver du som TS nød til at slå koldt vand i blodet inden du tolker/over fortolker hvad folk skriver til dig, da du i forvejen er følelsladet bliver man hurtigt meget mere såret end hvad der egentligt er hensigten fra den der skriver ..

det blev lidt langt..

men ihvertfald held og lykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

CaWi

Jeg synes simpelthen det er SÅ forkert af dig at hænge en person sådan ud, bare fordi hans/hendes mening ikke lige er hvad du ønskede at høre.

Er fløjtende ligeglad med om barnet er ønsket eller ej, om du vidste man kunne blive gravid af præ-sæd eller ej, om du er blevet kaldet dum eller ej.

Når man hænger folk ud på den måde, når man selv har bedt om deres mening, så er man i mit hoved ikke bedre selv.

Håber da virkelig bare det er dine hormoner der spiller dig et puds!!

Anmeld

7. november 2012

onlyme

CAWI skriver:

Jeg synes simpelthen det er SÅ forkert af dig at hænge en person sådan ud, bare fordi hans/hendes mening ikke lige er hvad du ønskede at høre.

Er fløjtende ligeglad med om barnet er ønsket eller ej, om du vidste man kunne blive gravid af præ-sæd eller ej, om du er blevet kaldet dum eller ej.

Når man hænger folk ud på den måde, når man selv har bedt om deres mening, så er man i mit hoved ikke bedre selv.

Håber da virkelig bare det er dine hormoner der spiller dig et puds!!

Jeg har på ingen måde nedgjort eller som sådan hende der skrev jeg har ikke engang anmeldt hende, for kan jeg ikke når det blot er en mening. Men jeg slog dette enme op fordi jeg håbede på folk ville kunne se at man kommer her ind for råd og for hjælp,. Man kommer ikke her ind for at skrive noget som folk skal nedgøre, jeg ville med dette at hvis folk tænkte hold da op det er da noget værre.... så vil jeg brøve med dette at få dem til bare at gå vider,.!
Jeg syntes bare det er skide ærgeligt man kommer her ind med glæde og vil dele noget men så bliver helt paf over en sådan kommentar,.!

Anmeld

7. november 2012

Kofoed.

bøllen skriver:

Nej det er korrekt.

men den strækker sig nu ikke over hele måneden

Men sæden "kan" ved nogle mænd, kan sæden holde op til 9 dage, har man så ÆL på 15. dagen, så kan man blive gravid fra 6. dagen til 18./19. dagen (kan ikke huske hvor mange dage efter ÆL man kan blive gravid). Hvis man så ikke kender til, hvornår man har ÆL, så er tidshorisonten jo ret lang, man kan jo have ÆL få dage før mens, ja.

(undskyld jeg lige blandende mig, men tænkte jeg måske kunne forklare det på en god måde, så alle forstår det)

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

Carl-Emil's mor skriver:

Det går det faktisk slet ikke på..

Jeg skriver at det kan godt være det er mig der er problemet fordi jeg ikke forstå at andre folk ikke ved helt basale ting så forstår slet ikke din pointe med gloriepudsning for det var det slet ikke ment som overhoved

men god aften til dig

Kan se vi ikke kommer videre i den her diskussion, så den dropper vi vist bare hehe

God aften til dig også

Anmeld

7. november 2012

onlyme

FrkZier skriver:

det er da også helt fantastisk at i har taget et valg, og valgt at beholde dette lille vidunder!

men tror også bare det er lidt farligt at forvente skulderklap og ren medgang et sted som dette, fordi man kan blive grueligt skuffet og såret.

Jeg tror ikke folk har skrevet alle de forhenværende ting for at såre dig(håber jeg da ikke) men nok mest fordi mange bliver chokeret og rystet over situationen.

- men du er nødsaget til bare at ignorere dem der skriver negative ting, jeg har nok ikke selv været super positiv, men det jo bare MIN mening, det ændre jo på ingen måde hvordan du er som mor, eller jeres valg om at beholde barnet.

Det er bestemt ingen katastrofe at få 3 børn i rap(synes jeg) du vil ALTID kunne finde folk der både er enige og uenige med dig, men det gælder bare om at få det bedste ud af situationen.

i debatter som fx denne bliver du som TS nød til at slå koldt vand i blodet inden du tolker/over fortolker hvad folk skriver til dig, da du i forvejen er følelsladet bliver man hurtigt meget mere såret end hvad der egentligt er hensigten fra den der skriver ..

det blev lidt langt..

men ihvertfald held og lykke med det hele

Det er bare der jeg syntes folk skulle gå vider hvis de ikke har noget at sige som de ved ts ville kunne bruge,. Folk skal altid såre,.
Og jeg er ærgeligt lidt træt af folk ikke kan glæde sig over andre her inde som i mit tilfælde hvor man har haft en lidt svær start men vælger at beholde,. Og er ked af at blive stæmplet på de så mange forskellige måder, enden man egentlig får en mulighed for at forklare,.! SUPER ÆRGELIGT,.!

Og mange tak skal du have

Anmeld

7. november 2012

Oliver,Troia&Wictor

Jeg har selv 3 børn indenfor 3år.... og ja det er skide hård...

min mindste var absolut ikk et planlagt barn, men efter vi havde haft ubeskyttet sex blev jeg gravid, vi troede dog ikke dette var muligt da vi fik hjælp til de to første og havde fra gynokolog fået at vide jeg ikke kunne bloive gravid uden hjælp... hmm det blev jeg...

vi var ikke i tvivl vi sku have nr. 3 indenfor 3år....

ka du dyrke sex kan du tage ansvar, så helt ærlig har ikke ondt af dig, der er så mange på denne side bare der ville give deres liv for at sidde i din situation.... og eftersom i har 2 i forvejen og i er alene så mener jeg oz bare at du/i burde tage jeres ansvar når i ikke har beskyttet jer....

Anmeld

7. november 2012

Kofoed.

Til ts og andre der er i tvivl om forskellige ting omkring at undgå at blive gravid:

https://www.facebook.com/pskolen

Anmeld

7. november 2012

Deaktiveret profil

onlyme skriver:

https://www.baby.dk/debat/197516pi3/graviditet/gravid--hvad-siger-i--hjaelp.aspx#GoToMessage

Og vær sød at give jeres mening,. På godt og på ondt,.!

Hmm? Skriver du ikke i dit svar til hende at hendes svar præller af på dig, at du ikke tager det til dig det hun siger? Hvis du virkelig var ligeglad hvorfor dælen så svare personen tilbage? Og hvorfor helvede starte denne tråd ved at hænge hende ud?! Sorry, damen ærligt du kaster jo bare mudderet tilbage?? Du er tydeligvis ikke ligeglad..

Men ja, man kunne vel godt sige det er uansvarligt det i har gjort,mht endnu et barn, så håber da i er voksne nok til at undgå det en anden gang! Men ja, held og lykke med det! 

Anmeld

7. november 2012

Oliver,Troia&Wictor

men tillykke med trolden.... efter et år bliver det hygge ... min mindste bliver et år i denne mdr og nu er det ved at være "let"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.