Carl-Emil's mor skriver:
Du skriver ( set med mine øjne ) at jeg har forud bestemt at hun er dårlig forælder når du skriver du gør de første linjer..
Jeg synes det er en rigtig øv øv tråd også er der ikke mere i det for mig end det.. også håber jeg at de slettes for hendes barns skyld for jeg ville godt nok ikke have det fedt med at der var skrevet sådan om mig på nettet 
Øh... Du skrev selv, fuldstændig eksplicit:
"udover det så har jeg skisme ondt af de 2 ældste børn, hvis man ikke engang ved hvordan der produceres børn efter man har fået to ( HVIS de ikke kom med storken ) så vil jeg da godt nok være i tvivl om man så ved hvordan man tage hånd om dem "
Du har ondt af hendes børn, og er i tvivl om hun overhovedet kan tage hånd om dem, fordi hun ikke vidste man kunne blive gravid af presæd. Jeg synes da sådan set selv, at du skriver det klart og tydeligt - Det er ikke noget jeg har "dømt". At du dertil også føler behov for at bruge ekstrem sarkasme om, at hviiis de da ikke er kommet med storken. Det er da sindssygt nedladende!
Jeg slutter af for nu. Hvis du ikke en gang selv kan se, hvor fuldstændig unødvendig og ubehagelig sådanne kommentarer er, så kommer vi ikke videre med det her. Håber du ændrer mening, når du har sovet på det - Jeg kan ikke forstå, at du føler det er okay at tale sådan om TS.
Anmeld