jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

onlyme

Carl-Emil's mor skriver:

Fordi det er en realitet...

ALT hvad du skriver steder hvor dit navn bare 1. gang er nævnt vil de kunne opspore HVIS der i en anden situation skulle ske noget med dig.. Også er det da rigtig rigtig ÆRGELIGT at have formuleret sig så forkert/dårlig ( ment positivt som at du nok ikke vidste hvordan du skulle formulere dig ) så kan det bide dig i rumpen i sidste ende...

tror du skal tag og se på at når du peger så meget på os andre så peger du tilbage på dig selv...

Som sagt jeg synes ikke der er et problem i at I skal have en til, jeg synes børn er en stor glæde men at beskrive sit kommende barn som du gjorde i den anden tråd tror jeg vil ramme alle.. har du tænkt på hvis dit barn som 13 årig finder din profil og ser din tråd?

Jeg forstår dig ikke,. Mit ventende barn må da gerne vide det ikke var planlagt og grunden til det,.!

Jeg er da ikke pinlig over ikke at havde vidst det, bare pinlig over folk ikke kan acpekterer at det er fakta,. Hvorfor skal du pludselig gå ind og hentyde til en hel masse andre ting om mine børn også fordi jeg ikke havde kendskab til dette ?

Jeg har ikke lyst til at skrive mere til dig,. Jeg syntes du har ramt mig et sted óg gået over en grænse jeg slet ikke kan acpekterer,. Og jeg er dybt ked at at høre din mening om lige det,.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Muhmi skriver:

Ja men igen er det den der med at du ikke forstår hvorfor andre ikke forstår helt basale ting... Vi kan ikke alle vide alt og ja det er en ærgelig glipser, men det kan jo som sagt ske for os alle, vi er alle mennesker, fyldt med fejl og mangler... Dem behøver vi ikke at blive bonket oveni hovedet med gentagene gange....

Prøv nu og stop og så læs mine svar

Jeg har ALDRIG sagt at hun var dum. Jeg har sagt at hvis hun skulle være dum så skulle jeg også være dum fordi at jeg ikke kan forstå at så basal viden ikke vides af en med et aktivt sexliv

Så det IGEN der er taget UDGANGSPUNKT i MIG SELV og IKKE HENDE

Anmeld

7. november 2012

Frøken J.

Carl-Emil's mor skriver:

Du skriver ( set med mine øjne ) at jeg har forud bestemt at hun er dårlig forælder når du skriver du gør de første linjer..

Jeg synes det er en rigtig øv øv tråd også er der ikke mere i det for mig end det.. også håber jeg at de slettes for hendes barns skyld for jeg ville godt nok ikke have det fedt med at der var skrevet sådan om mig på nettet

Øh... Du skrev selv, fuldstændig eksplicit:

"udover det så har jeg skisme ondt af de 2 ældste børn, hvis man ikke engang ved hvordan der produceres børn efter man har fået to ( HVIS de ikke kom med storken ) så vil jeg da godt nok være i tvivl om man så ved hvordan man tage hånd om dem "

Du har ondt af hendes børn, og er i tvivl om hun overhovedet kan tage hånd om dem, fordi hun ikke vidste man kunne blive gravid af presæd. Jeg synes da sådan set selv, at du skriver det klart og tydeligt - Det er ikke noget jeg har "dømt". At du dertil også føler behov for at bruge ekstrem sarkasme om, at hviiis de da ikke er kommet med storken. Det er da sindssygt nedladende!

Jeg slutter af for nu. Hvis du ikke en gang selv kan se, hvor fuldstændig unødvendig og ubehagelig sådanne kommentarer er, så kommer vi ikke videre med det her. Håber du ændrer mening, når du har sovet på det - Jeg kan ikke forstå, at du føler det er okay at tale sådan om TS.

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

Prøv nu og stop og så læs mine svar

Jeg har ALDRIG sagt at hun var dum. Jeg har sagt at hvis hun skulle være dum så skulle jeg også være dum fordi at jeg ikke kan forstå at så basal viden ikke vides af en med et aktivt sexliv

Så det IGEN der er taget UDGANGSPUNKT i MIG SELV og IKKE HENDE

Jeg har ingen steder brugt ordet dum om NOGEN! Så jeg vil mene at jeg faktisk LÆSER dine svar, men at det tyder på du læser hvad du vil læse....

Men det du skriver er jo faktisk IKKE henvendt til dig selv og din intellekt... Det du skriver er et camoufleret "Jeg er ved det her og det gør du ikke, æv bæææv"

Og den kan jeg godt se, selvom det slet ikke er henvendt til mig... Den der gloriepudsning yder ingen noget godt herinde...

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Øh... Du skrev selv, fuldstændig eksplicit:

"udover det så har jeg skisme ondt af de 2 ældste børn, hvis man ikke engang ved hvordan der produceres børn efter man har fået to ( HVIS de ikke kom med storken ) så vil jeg da godt nok være i tvivl om man så ved hvordan man tage hånd om dem "

Du har ondt af hendes børn, og er i tvivl om hun overhovedet kan tage hånd om dem, fordi hun ikke vidste man kunne blive gravid af presæd. Jeg synes da sådan set selv, at du skriver det klart og tydeligt - Det er ikke noget jeg har "dømt". At du dertil også føler behov for at bruge ekstrem sarkasme om, at hviiis de da ikke er kommet med storken. Det er da sindssygt nedladende!

Jeg slutter af for nu. Hvis du ikke en gang selv kan se, hvor fuldstændig unødvendig og ubehagelig sådanne kommentarer er, så kommer vi ikke videre med det her. Håber du ændrer mening, når du har sovet på det - Jeg kan ikke forstå, at du føler det er okay at tale sådan om TS.

Korrekt og det skulle ikke have stået sådan og det beklager jeg men det trykker virkelig at skrive sådan..

og ja jeg gør brug af sarkasme - men jeg skriver præcis sådan om mig selv

god aften

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Frøken J. skriver:

Jeg synes det var unødvendigt og forkert af dig at oprette denne debat, og jeg stiller mig - ligesom nogle af de andre - også lidt undrende over, at du er nervøs for om dit ældste barn vil blive lidt glemt, men du stadig beholder barnet. Men når det er sagt, så har jeg stor respekt for, at du tager ansvar for dine handlinger og tager dette barn til dig, og jeg er sikker på, at i nok skal klare det. Det gør man jo altid - Og dine børn har jo hinanden i de stunder, hvor den mindste lige kræver mor. Det skal nok gå

Præcis det skrev jeg i håb om der måske var nogle der havde ældre børn og tænk det samme og fået et barn mere for at kunne rå et råd om fx tingene ser måske sådan ud nu men når første du har alle børne omkring dig glemmer man ikke den ene,.!
Og jeg har tit fået avide det er en normal følelse at tænke sådan, og at det kun ville være underligt alt andet,.
Også har jeg fundet flere gode ting end negavive ting,. Og derfor er vores valg sådan,.
Jeg står ved de ting jeg har skrevet men burde måske havde uddybt mig noget mere enden jeg oprettede denne,.

Anmeld

7. november 2012

Lullaby

bøllen skriver:

min er også reglmæssigt og kunne da vi var i behandling mod barnløshed stille uret efter måde mens og æggeløsning . Har aldrig været i tvivl

lyder heller ikke til du er , men den falder anderledes .

men hvis man kan kende symptomerne på ens krop er chancerne der vel ikke hele måneden . Ihvertilfald ikke hvad vi er oplyst af de læger vi gik ved

Jeg har ingen symptomer på ÆL. Så jeg ved faktisk kun hvornår fórdi jeg testede og først slog ud 3 dage før mensen kom.

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

onlyme skriver:

Jeg forstår dig ikke,. Mit ventende barn må da gerne vide det ikke var planlagt og grunden til det,.!

Jeg er da ikke pinlig over ikke at havde vidst det, bare pinlig over folk ikke kan acpekterer at det er fakta,. Hvorfor skal du pludselig gå ind og hentyde til en hel masse andre ting om mine børn også fordi jeg ikke havde kendskab til dette ?

Jeg har ikke lyst til at skrive mere til dig,. Jeg syntes du har ramt mig et sted óg gået over en grænse jeg slet ikke kan acpekterer,. Og jeg er dybt ked at at høre din mening om lige det,.

Jeg kan kun beklage at du føler dig trådt langt over grænsen. Men for mit eget vedkommende kan jeg sige det tråder længt over min grænse at skrive sådan om et levende væsen. IKKE at det godtgøre at jeg skrev hårdt og FOR HÅRDT til dig og det vil jeg da gerne beklage for det ikker meningen men JEG kan ikke forstå dig. MÅSKE fordi at JEG er uviden omkring andre folks uvidenhed...

IGEN dejligt for jer med den lille og god fornøjelse med det.. man kan hvad man vil så når I vil det så kan I også godt.

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Muhmi skriver:

Jeg har ingen steder brugt ordet dum om NOGEN! Så jeg vil mene at jeg faktisk LÆSER dine svar, men at det tyder på du læser hvad du vil læse....

Men det du skriver er jo faktisk IKKE henvendt til dig selv og din intellekt... Det du skriver er et camoufleret "Jeg er ved det her og det gør du ikke, æv bæææv"

Og den kan jeg godt se, selvom det slet ikke er henvendt til mig... Den der gloriepudsning yder ingen noget godt herinde...

Det går det faktisk slet ikke på..

Jeg skriver at det kan godt være det er mig der er problemet fordi jeg ikke forstå at andre folk ikke ved helt basale ting så forstår slet ikke din pointe med gloriepudsning for det var det slet ikke ment som overhoved

men god aften til dig

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg kan kun beklage at du føler dig trådt langt over grænsen. Men for mit eget vedkommende kan jeg sige det tråder længt over min grænse at skrive sådan om et levende væsen. IKKE at det godtgøre at jeg skrev hårdt og FOR HÅRDT til dig og det vil jeg da gerne beklage for det ikker meningen men JEG kan ikke forstå dig. MÅSKE fordi at JEG er uviden omkring andre folks uvidenhed...

IGEN dejligt for jer med den lille og god fornøjelse med det.. man kan hvad man vil så når I vil det så kan I også godt.

Hvad er det lige jeg har skrevet om et levende væsen ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.