Carl-Emil's mor skriver:
Fordi det er en realitet...
ALT hvad du skriver steder hvor dit navn bare 1. gang er nævnt vil de kunne opspore HVIS der i en anden situation skulle ske noget med dig.. Også er det da rigtig rigtig ÆRGELIGT at have formuleret sig så forkert/dårlig ( ment positivt som at du nok ikke vidste hvordan du skulle formulere dig ) så kan det bide dig i rumpen i sidste ende...
tror du skal tag og se på at når du peger så meget på os andre så peger du tilbage på dig selv...
Som sagt jeg synes ikke der er et problem i at I skal have en til, jeg synes børn er en stor glæde men at beskrive sit kommende barn som du gjorde i den anden tråd tror jeg vil ramme alle.. har du tænkt på hvis dit barn som 13 årig finder din profil og ser din tråd? 
Okay, den skal jeg lige have skåret ud i pap: Mener du, at myndighederne kan bruge det imod nogen, at de ikke håbede på graviditet og ikke havde planlagt/ønsket et barn på et bestemt tidspunkt? Formuleret, da mistanken om graviditet var ganske ny og situationen ikke var afklaret endnu?
Her er jeg måske uvidende, men det lyder som paranoia i mine ører. Taget i betragtning, hvor mange "upsere", der fører til elskede og ønskede børn, ville de sociale myndigheder få travlt, hvis det var grundlag for tvivl om forældreevner.
Mht. barnet selv, så ved min yngste på 14 udmærket, at han kom som en overraskelse, og at han ikke var ønsket ved undfangelsen, men at han kom til verden som et ønskebarn. Den historie er for ham og os blevet til en meget lykkelig fortælling om livets uforudsigelighed.
Anmeld