jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Hullabullabulla

Er det kun mig der synes at denne tråd er vildt latterlig ?? 

Til TS: Jeg har ikke læst hele tråden da jeg synes det er langt over proportioner for hvad jeg synes man skal bruge sin tid på.. Jeg vil dog sige, at det er jeres beslutning og gør hvad i føler for.. kan ikke helt forstå meningen med sådan en tråd her- men der er man jo så forskellige..

så synes jeg forresten at Gud er en idiot nogle gange.. Da vi har måttet kæmpe længe og været i behandling for at få vores ønskebarn ser jeg lidt jeres problem som et luksusproblem - men sådan er verden jo desværre sat sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

onlyme

Oliver,Troia&Wictor skriver:

Jeg har selv 3 børn indenfor 3år.... og ja det er skide hård...

min mindste var absolut ikk et planlagt barn, men efter vi havde haft ubeskyttet sex blev jeg gravid, vi troede dog ikke dette var muligt da vi fik hjælp til de to første og havde fra gynokolog fået at vide jeg ikke kunne bloive gravid uden hjælp... hmm det blev jeg...

vi var ikke i tvivl vi sku have nr. 3 indenfor 3år....

ka du dyrke sex kan du tage ansvar, så helt ærlig har ikke ondt af dig, der er så mange på denne side bare der ville give deres liv for at sidde i din situation.... og eftersom i har 2 i forvejen og i er alene så mener jeg oz bare at du/i burde tage jeres ansvar når i ikke har beskyttet jer....

Jeg søger ingen der skal have ONDT af mig ?
Jeg startede med at spørge derefter forklare min situation,. og derefter blev jeg paf over et svar fordi det var meget mistolket og derfor ville jeg tage det op í håb om folk ville kunne forståp vi er nogle som gerne vil snakke om tingene,. Have respons fra sådan en som dig i mit tilfælde som måske havde lyst til at dele erfaring osv,.
Jeg har ikke ondt af mig selv tværtigmod,. jeg er da glad,. Efter jeg
slugte den er det da kun fantastisk,.

Anmeld

7. november 2012

onlyme

men tillykke med trolden.... efter et år bliver det hygge ... min mindste bliver et år i denne mdr og nu er det ved at være "let"

Tak Og ja er sikker på det nok skal gå,. Vores børn her hjemme nu nyder vi jo og de er glade for hinanden,. Så selvom man tænker det bliver hårdt så tænker vi på det posetive,.

Anmeld

7. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Carl-Emil's mor skriver:

Fordi det er en realitet...

ALT hvad du skriver steder hvor dit navn bare 1. gang er nævnt vil de kunne opspore HVIS der i en anden situation skulle ske noget med dig.. Også er det da rigtig rigtig ÆRGELIGT at have formuleret sig så forkert/dårlig ( ment positivt som at du nok ikke vidste hvordan du skulle formulere dig ) så kan det bide dig i rumpen i sidste ende...

tror du skal tag og se på at når du peger så meget på os andre så peger du tilbage på dig selv...

Som sagt jeg synes ikke der er et problem i at I skal have en til, jeg synes børn er en stor glæde men at beskrive sit kommende barn som du gjorde i den anden tråd tror jeg vil ramme alle.. har du tænkt på hvis dit barn som 13 årig finder din profil og ser din tråd?

Okay, den skal jeg lige have skåret ud i pap: Mener du, at myndighederne kan bruge det imod nogen, at de ikke håbede på graviditet og ikke havde planlagt/ønsket et barn på et bestemt tidspunkt? Formuleret, da mistanken om graviditet var ganske ny og situationen ikke var afklaret endnu? 

Her er jeg måske uvidende, men det lyder som paranoia i mine ører. Taget i betragtning, hvor mange "upsere", der fører til elskede og ønskede børn, ville de sociale myndigheder få travlt, hvis det var grundlag for tvivl om forældreevner. 

Mht. barnet selv, så ved min yngste på 14 udmærket, at han kom som en overraskelse, og at han ikke var ønsket ved undfangelsen, men at han kom til verden som et ønskebarn. Den historie er for ham og os blevet til en meget lykkelig fortælling om livets uforudsigelighed. 

Anmeld

7. november 2012

onlyme

Britt88 skriver:

Er det kun mig der synes at denne tråd er vildt latterlig ?? 

Til TS: Jeg har ikke læst hele tråden da jeg synes det er langt over proportioner for hvad jeg synes man skal bruge sin tid på.. Jeg vil dog sige, at det er jeres beslutning og gør hvad i føler for.. kan ikke helt forstå meningen med sådan en tråd her- men der er man jo så forskellige..

så synes jeg forresten at Gud er en idiot nogle gange.. Da vi har måttet kæmpe længe og været i behandling for at få vores ønskebarn ser jeg lidt jeres problem som et luksusproblem - men sådan er verden jo desværre sat sammen..

Ja jeg kan godt se jeg måske er i et lidt dumt lys for jer der har det sværer med det,. Men er ikke for i skal føle jer set ned på på nogle måde,. Jeg havde bare brug for nogle der kunne give nogle råd, og som måske kunne sige de have prøvet det samme,. Og også derfor jeg bopretter denne, for håber inderligt folk her inde vil give den hjælp man kommer efter eller bare hoppe vider,.!
Og det er jeg ked af at høre.!

Anmeld

7. november 2012

Oliver,Troia&Wictor

onlyme skriver:

Jeg søger ingen der skal have ONDT af mig ?
Jeg startede med at spørge derefter forklare min situation,. og derefter blev jeg paf over et svar fordi det var meget mistolket og derfor ville jeg tage det op í håb om folk ville kunne forståp vi er nogle som gerne vil snakke om tingene,. Have respons fra sådan en som dig i mit tilfælde som måske havde lyst til at dele erfaring osv,.
Jeg har ikke ondt af mig selv tværtigmod,. jeg er da glad,. Efter jeg
slugte den er det da kun fantastisk,.

jeg dømmer dig ikke....

da jeg blev gravid med Wictor min mindste tænkte jeg først FUCK vi havde oliver og troia, og troia fik vi 3½mdr for tidligt så der var stadig en del arbejde med hende.... jeg vidste jeg ikke ville igennem en abort, det var mere min mands reaktion jeg var bange for...men da vi havde slugt den så fulgte en super graviditet

og tro mig det bliver hårdt.... men det  bliver oz dejligt, jeg elsker at se hvordan mine 3 børn kan lege sammen allerede nu....

oliver bliver 4 i dec

troia bliver 3 i feb

wictor bliver 1 her d.23

og de ELSKER at være sammen

Anmeld

7. november 2012

onlyme

jeg dømmer dig ikke....

da jeg blev gravid med Wictor min mindste tænkte jeg først FUCK vi havde oliver og troia, og troia fik vi 3½mdr for tidligt så der var stadig en del arbejde med hende.... jeg vidste jeg ikke ville igennem en abort, det var mere min mands reaktion jeg var bange for...men da vi havde slugt den så fulgte en super graviditet

og tro mig det bliver hårdt.... men det  bliver oz dejligt, jeg elsker at se hvordan mine 3 børn kan lege sammen allerede nu....

oliver bliver 4 i dec

troia bliver 3 i feb

wictor bliver 1 her d.23

og de ELSKER at være sammen

Jeg elsker at bruge tid med mine børn og hygge med dem,. Men jeg har bare været forviret omkring det netop fordi jeg var bange for at glemme den ældste,. men abort for mig er for en stor ting,. det kan jeg ikke,. Var du bange for at glemme den ældste ?

Ja er en af de ting der trækker langt op er de er så tætte og børn på samme alder leger bedst,.
Vi havde snakket om et barn mere om en 3 år,. Men som lægen sagde hvorfor ikke få det overstået nu,. det vil være bedst for alle parter hvis i tror i kan klare det,.

Og det er jeg sikker på vi kan,. Men nervøsiteten er der, Også fordi jeg har oplevet så mange komplikationer med lærke'mayas fødsel, og indlæggelse 3 uger efter i 4 uger og igen hjemme 1 uger indlagt i ½,. hårdt og man er bange for sådanne kan ske igen,. eller ligende..

Men det har du også oplevet med for tidlig fødsel,. Kan forestille mig det også var enormt hårdt,.1

Anmeld

7. november 2012

isabellasmor

onlyme skriver:

https://www.baby.dk/debat/197516pi3/graviditet/gravid--hvad-siger-i--hjaelp.aspx#GoToMessage

Og vær sød at give jeres mening,. På godt og på ondt,.!

Synes det er SÅ umodent at hænge folk ud på den måde her! Hold da op 

Synes hun skriver sin mening på en pæn måde, dit tilbage svar synes jeg derimod er SÅ flabet formuleret!  

Er vi voksne mennesker eller hvad? 

Anmeld

7. november 2012

Hullabullabulla

onlyme skriver:

Ja jeg kan godt se jeg måske er i et lidt dumt lys for jer der har det sværer med det,. Men er ikke for i skal føle jer set ned på på nogle måde,. Jeg havde bare brug for nogle der kunne give nogle råd, og som måske kunne sige de have prøvet det samme,. Og også derfor jeg bopretter denne, for håber inderligt folk her inde vil give den hjælp man kommer efter eller bare hoppe vider,.!
Og det er jeg ked af at høre.!

Der er fordele og ulemper ved at få børnene i rap og jeg vil aldrig dømme nogen for ikke at vide det med forsæden.. Det er ikke alle der sætter sig ind i tingene og slet ikke hvis man har droppet præventionen og lige bag efter er blevet gravid.. Selvfølgelig er der altid en risiko når man ikke beskytter sig - men det drejer sig jo mere om at tage ansvar for sine handlinger.. Og det kan jeg forstå at i gør..

Det jeg ikke bryder mig om - er at man hænger folk ud - det anser jeg som tarveligt og lavt - og det er uanset hvem der starter det..

jeg ønsker dig held og lykke på din vej - og nyd endelig dine børn - de er en gave

Anmeld

7. november 2012

Oliver,Troia&Wictor

onlyme skriver:

Jeg elsker at bruge tid med mine børn og hygge med dem,. Men jeg har bare været forviret omkring det netop fordi jeg var bange for at glemme den ældste,. men abort for mig er for en stor ting,. det kan jeg ikke,. Var du bange for at glemme den ældste ?

Ja er en af de ting der trækker langt op er de er så tætte og børn på samme alder leger bedst,.
Vi havde snakket om et barn mere om en 3 år,. Men som lægen sagde hvorfor ikke få det overstået nu,. det vil være bedst for alle parter hvis i tror i kan klare det,.

Og det er jeg sikker på vi kan,. Men nervøsiteten er der, Også fordi jeg har oplevet så mange komplikationer med lærke'mayas fødsel, og indlæggelse 3 uger efter i 4 uger og igen hjemme 1 uger indlagt i ½,. hårdt og man er bange for sådanne kan ske igen,. eller ligende..

Men det har du også oplevet med for tidlig fødsel,. Kan forestille mig det også var enormt hårdt,.1

jeg var rigtig rigtig bange for at glemme oliver, men tro mig det gør man bare ikke, for han havde  brug for mig på en anden måde og han elskede at han kunne hjælpe mig med ting omkring de små.... han elsker rollen som storebror, og tror kun det er nemmere hvis din ældste er en pige for hun kan gøre de samme ting ved hendes dukke som mor gør ved baby...

jeg var indlagt ca 4½mdr med troia og oliver var kun 14mdr og gud hvor følte jeg  mig som verdens dårligste mor for følte jeg svigtede olli når jeg var på sygehuset ved troia og omvendt, men vi har alle klaret oz igennem det, og de nyder bare når mor endelig er hjemme...

kan kun følge din læge for om 3 år er de store højst sandsynloigt af med sut og ble og blevet "store" nu får de faktisk lov at være små sammen, min to største har lige i fællesskab smidt deres sutter

nyd din graviditet og sørg for at fortælle de "store" hvad der er i maven og om alt det de skal hjælpe mor med, jeg havde faktisk mine med til scanningerne og de synes det var ulækkert sagde oliver hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.