Jeg vil bare skrive tillykke har læst alle indlæggen hold da op en hønsengård. men jeg har det sådan kan Man sige A kan man også sige B. dem der blever gravid når de ikke beskytter sig(dog - dem der troede de ikke kunne få barn uden hjælpen) har jeg det sådan af mange der ikke kan ville ønske de kunne og syntes sgu det er mega trist man ikke beskytter sig på en eller anden måde hvis man ikke ønsker af bleve gravid der er altid en chance lille eller stor- hvis lægen har sagt andet, af og til kan det jo ske).
For der er mange der gerne ville have et barn der aldrig får et.Det gør ondt syntes jeg.For mine børne er mit liv. Tros den mindste var en ups er han 100 % ønske også og alle er lave uden hjælp - i af få progestan med de stidste to og det var da jeg var fra 5 uge til 11 uge.
Men Tillykke gider ikke skrive nået dårligt for det ligger ikke til mig har min meningen og andre deres og sådan er live men kan giv dig lidt ret i nogle gang skulle folk nok bare lade være med af svar hvis det er men jeg syntes også lidt modstand er ok men syntes stadig godt man kan skrive pænt og det gælder alle.
Mvh
Henriette mor til 4 dejlig unger.(været gravid 11 gang 2 Ma og 6 SA) + en stor bonus søn 
Anmeld