jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

UnderCover37

onlyme skriver:

https://www.baby.dk/debat/197516pi3/graviditet/gravid--hvad-siger-i--hjaelp.aspx#GoToMessage

Og vær sød at give jeres mening,. På godt og på ondt,.!

Nu håber jeg du har fået afløb for din vrede over mit svar til dig både her og i den anden tråd.

Jeg står 100% ved det jeg skrev til dig, og vil gerne bede dig, hvis du føler dig trådt på en anden gang at du henvender dig direkte til mig istedet for at oprette en anden tråd med henvisning til mit svar og bede alle de andre tage stilling til hvorvidt jeg er galt på den eller ej.

Hvis det ikke er en mulighed for dig, så må du anmelde mit svar hvis det ikke falder i din smag og lade moderatoerne tage sig af den del.

Eget svar fra den anden tråd da jeg gerne vil sikre mig det bliver læst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

LMX

UnderCover35 skriver:

læst... Og hatten af for at du har behersket dig til ikke at deltage i denne tråd.

Tråden er yderst malplaceret og det tror jeg egentlig godt TS ved nu.

God aften til dig

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

Britt88 skriver:

Er det kun mig der synes at denne tråd er vildt latterlig ?? 

Til TS: Jeg har ikke læst hele tråden da jeg synes det er langt over proportioner for hvad jeg synes man skal bruge sin tid på.. Jeg vil dog sige, at det er jeres beslutning og gør hvad i føler for.. kan ikke helt forstå meningen med sådan en tråd her- men der er man jo så forskellige..

så synes jeg forresten at Gud er en idiot nogle gange.. Da vi har måttet kæmpe længe og været i behandling for at få vores ønskebarn ser jeg lidt jeres problem som et luksusproblem - men sådan er verden jo desværre sat sammen..

Ej men... Hun kan jo ikke gøre for at i er i barnløshedsbehandling... Det nytter da ingenting at give hende skyldfølelse fordi i har svært ved at lave børn naturligt...

Ja det sutter at i ikke kan gøre det på naturlig vis, men det kan og skl da aldrig være hendes problem og da slet ikke et luksusproblem....

Anmeld

7. november 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg vil bare skrive tillykke har læst alle indlæggen hold da op en hønsengård. men jeg har det sådan kan Man sige A kan man også sige B. dem der blever gravid når de ikke beskytter sig(dog - dem der troede de ikke kunne få barn uden hjælpen) har jeg det sådan af mange der ikke kan ville ønske de kunne og syntes sgu det er mega trist man ikke beskytter sig på en eller anden måde hvis man ikke ønsker af bleve gravid der er altid en chance lille eller stor- hvis lægen har sagt andet, af og til kan det jo ske).

For der er mange der gerne ville have et barn der aldrig får et.Det gør ondt syntes jeg.For mine børne er mit liv. Tros den mindste var en ups er han 100 % ønske også og alle er lave uden hjælp - i af få progestan med de stidste to og det var da jeg var fra 5 uge til 11 uge.

Men Tillykke gider ikke skrive nået dårligt for det ligger ikke til mig har min meningen og andre deres og sådan er live men kan giv dig lidt ret i nogle gang skulle folk nok bare lade være med af svar hvis det er men jeg syntes også lidt modstand er ok men syntes stadig godt man kan skrive pænt og det gælder alle.

Mvh

Henriette mor til 4 dejlig unger.(været gravid 11 gang 2 Ma og 6 SA) + en stor bonus søn

Anmeld

7. november 2012

Eliza

UnderCover35 skriver:

Anmeld

7. november 2012

H+S Skjolgborg.

UnderCover35 skriver:

Læste.

Anmeld

7. november 2012

Hullabullabulla

Muhmi skriver:

Ej men... Hun kan jo ikke gøre for at i er i barnløshedsbehandling... Det nytter da ingenting at give hende skyldfølelse fordi i har svært ved at lave børn naturligt...

Ja det sutter at i ikke kan gøre det på naturlig vis, men det kan og skl da aldrig være hendes problem og da slet ikke et luksusproblem....

Det har ALDRIG været min plan at give nogen dårlig samvittighed - min mening er bare at det er et luksusproblem - jeg ser børn som en gave - dermed ikke sagt at det ikke er hårdt - men det er konsekvensen af ens handlinger og sådan er livet nu sat sammen - og hvorfor ikke nyde det, vi lever jo kun 1 gang

Nej folk skal ikke få dårlig samvittighed over os "unormale barnløse par" - men der sidder forhåbentligt en herre ovenover os alle og skammer sig lidt

Anmeld

7. november 2012

Sildefisk

LMX skriver:

læst... Og hatten af for at du har behersket dig til ikke at deltage i denne tråd.

Tråden er yderst malplaceret og det tror jeg egentlig godt TS ved nu.

God aften til dig

Anmeld

7. november 2012

Muhmi

Britt88 skriver:

Det har ALDRIG været min plan at give nogen dårlig samvittighed - min mening er bare at det er et luksusproblem - jeg ser børn som en gave - dermed ikke sagt at det ikke er hårdt - men det er konsekvensen af ens handlinger og sådan er livet nu sat sammen - og hvorfor ikke nyde det, vi lever jo kun 1 gang

Nej folk skal ikke få dårlig samvittighed over os "unormale barnløse par" - men der sidder forhåbentligt en herre ovenover os alle og skammer sig lidt

Må indrømme at jeg også håber at han skammer sig, for jeg synes alle der vil have børn og kan tage sig forsvarligt af dem fortjener at få børn

Anmeld

7. november 2012

Hullabullabulla

Muhmi skriver:

Må indrømme at jeg også håber at han skammer sig, for jeg synes alle der vil have børn og kan tage sig forsvarligt af dem fortjener at få børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.