jeg bliver så gal. læs med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

5timesacharm..right?

Britt88 skriver:

Er det kun mig der synes at denne tråd er vildt latterlig ?? 

Til TS: Jeg har ikke læst hele tråden da jeg synes det er langt over proportioner for hvad jeg synes man skal bruge sin tid på.. Jeg vil dog sige, at det er jeres beslutning og gør hvad i føler for.. kan ikke helt forstå meningen med sådan en tråd her- men der er man jo så forskellige..

så synes jeg forresten at Gud er en idiot nogle gange.. Da vi har måttet kæmpe længe og været i behandling for at få vores ønskebarn ser jeg lidt jeres problem som et luksusproblem - men sådan er verden jo desværre sat sammen..

you and me both!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

FrkZier

onlyme skriver:

Det er bare der jeg syntes folk skulle gå vider hvis de ikke har noget at sige som de ved ts ville kunne bruge,. Folk skal altid såre,.
Og jeg er ærgeligt lidt træt af folk ikke kan glæde sig over andre her inde som i mit tilfælde hvor man har haft en lidt svær start men vælger at beholde,. Og er ked af at blive stæmplet på de så mange forskellige måder, enden man egentlig får en mulighed for at forklare,.! SUPER ÆRGELIGT,.!

Og mange tak skal du have

men du skal også huske at folk jo i starten ikke vidste at i var blevet enige om at beholde, og var glade for det

folk gik kun udfra din første tråd, hvor du jo ikke gav udtryk for  du var glad for situationen

Anmeld

7. november 2012

AMM00

Synes i skal stoppe den her tråd.. I kommer ingen vegne med den og jeres kommentarer! Og vil ikke selv kommentere, kun sige at i sidste ende er det hendes valg.

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

Maro00 skriver:

Synes i skal stoppe den her tråd.. I kommer ingen vegne med den og jeres kommentarer! Og vil ikke selv kommentere, kun sige at i sidste ende er det hendes valg.

Anmeld

7. november 2012

Moma

Maro00 skriver:

Helt enig - og til TS - tillykke med graviditeten! 

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

onlyme skriver:

at min kommentar er værre kan jeg ikke følge dig i..

og har ikke anmeldt,. hun har jo ikke kaldt mig so kælling osv,. Syntes ikke det er anmelder grund men syntes stadig hun skulle skrive på en søder måde, da den måde hn skrive på ville ramme mange mennesker,. Jeg selv blev sur i starten fordi jeg syntes hun indirekte siger jeg er snot dum uden nogle større dybte i sagen..

Det er jo hver sin mening 

Men hvis vi alle skulle lave nye indlæg når nogen snakkede mindre pænt, så tror jeg at det bliver nogle lange dage med de samme svar.

Syntes du burde lade det ligge, du skriver jo selv derinde at det ikke røre dig og praller af på dig, men du havde alligevel behov for at lave en ny tråd ? Du skrev jo også at hun nok skulle tænke på andres følelser, så du har jo sagt det til hende - så kan ikke se hvordan denne tråden er relevant længere?

Anmeld

8. november 2012

Miin'Baby'Mus

Muhmi skriver:

Det svar jeg lige har skrevet til dig, kan også lyde grovere end jeg mener det... Sådan er det med nettet og hvis det i forvejen er et emne der er følelser med i, for den ene part, jamen så tager man automatisk tingene mere personligt end de er ment...

Desværre kan vi ikke have en følelsesmåler på nettet og desværre kan man ikke tage hensyn til alle.. Men jeg opfatter altså heller ikke hendes svar som værrende direkte ledt... Hun siger det jo bare som det er.....

Man skal ikke spørge hvis man ikke kan tåle et andet svar end man regnede med - så længe tonen er i orden så må man tage det sure med det søde.

Man kan jo ikke regne med at man som ny kommer herind og tror at alle vil erklære sig enig med en - så burde man da i hvert fald ikke gå ind på en debat side 

Anmeld

8. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
LilleNyPåVej skriver:

Man skal ikke spørge hvis man ikke kan tåle et andet svar end man regnede med - så længe tonen er i orden så må man tage det sure med det søde.

Man kan jo ikke regne med at man som ny kommer herind og tror at alle vil erklære sig enig med en - så burde man da i hvert fald ikke gå ind på en debat side 

Det har vel ikke noget med at gøre, om man er ny eller ej, eller????

/ Taco78 

Anmeld

8. november 2012

onlyme

Britt88 skriver:

Der er fordele og ulemper ved at få børnene i rap og jeg vil aldrig dømme nogen for ikke at vide det med forsæden.. Det er ikke alle der sætter sig ind i tingene og slet ikke hvis man har droppet præventionen og lige bag efter er blevet gravid.. Selvfølgelig er der altid en risiko når man ikke beskytter sig - men det drejer sig jo mere om at tage ansvar for sine handlinger.. Og det kan jeg forstå at i gør..

Det jeg ikke bryder mig om - er at man hænger folk ud - det anser jeg som tarveligt og lavt - og det er uanset hvem der starter det..

jeg ønsker dig held og lykke på din vej - og nyd endelig dine børn - de er en gave

Det har ikke været min hensigt at hænge nogle ud,.!
Jeg ville blot høre om andres meninger,. Jeg burde nok havde kopiret teksterne men bagklog kan man altid nvære,.

Anmeld

8. november 2012

FamilenStorm

Lullaby skriver:

Altså min mens kommer hver 30. dag uden undtagelse. Så den er helt sikker. Men alligevel ligger min ÆL altså 3 dage for mens så derfor er min cyklus altså ikke som alle andres

Til trods for en fast cyklus kan den godt komme meget tideligere...

inden vi fik Alberte kom min mens ALTID på dag 28 og gerne mellem 10-12

Men Alberte er lavet dagen efter min mens stoppede... Så man kan aldrig vide sig helt sikker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.