Du er velkommen til at være en bitch - det er internettet - go for it 
Jeg er ked af det hvis jeg har ramt et ømt punkt, men min historie er nu altså god nok. Om hun fyldte præcis halvdelen af mit sæde ved jeg ikke. Jeg kunne umuligt Sidde der uden at rykke mig helt hen til vinduet. Og vi rørte ved hinanden igennem hele turen, min hofte og skulder stødte på hendes fedt.
Hun var ikke lige så stor som hende på billedet. Men MEGET stor, at det var 3½ times køretur stillesiddende i tog og hun prustede som om hun løb, er vel også bevidende til at hun var meget overvægtig.
Om du tror mig eller ej er vel også sagen uvedkommende - i bund og grund er vi enige. Jeg mener ikke at man kan gøre noget ved at nogen fylder to sæder, og jeg synes heller ikke man skal gøre noget ved.
Jeg fortæller bare at jeg godt kan forstå at hvis Brian har været ude for noget lignende, at han er vandret hjem i skuffelse over en rigtig dårlig togtur han ellers troede han havde betalt sig fra skulle være ubehagelig, og så har læsset gylde ud i sit blogindlæg i frustration.
Men mon ikke også gdt han kan se at den ikke holder vand når det kommer til stykket. Det håber jeg da, ellers vil jeg egrne se hvordan det lovforslag skulle udformes 
Nej nej, misforstå mig ikke, jeg kunne ikke være mere ligeglad med om folk synes fede mennesker er klamme, for ja sådan nogle mennesker er der jo derude og dem skal der være plads til... Jeg føler intet behov for at de skal betale mere for at have en holdning jeg ikke er enig i 
Jeg outliner lige det med rødt som netop bekræfter min holdning til din historie..... 
Du har følt dig generet af at hun har været tyk fordi du ikke følte der var plads til dig, selvom der egentlig var... At du så vælger at rykke dig, kan vel ikke være hendes problem? Hun skal da ikke betale ekstra fordi du ikke "tør" røre ved en fed person? 
3½ time er lang tid ja, ingen tvivl om det, men jeg kan kan sidde ved siden af en tyk person, samtidig med at jeg selv er tyk og ja vi rører ved hinanden under hele turen, men om jeg har tænkt mig at opgive min betalte plads for det... Ej, det er jeg sgu for nærrig til hehe Og desuden skal der være ligeså meget plads til ham/hende som der er til mig, også selvom jeg var en lille sylfide 
Men Brian kan jo forvente at han ikke kan sidde ned i metroen... Der er jo ingen der siger at han har patent på at sidde... Alle andre har jo også betalt, så må han jo bare være hurtigere ude, eller affinde sig med at stå op den dag 
Tror i hvert fald aldrig det bliver aktuelt at tykke skal betale mere end andre, nogensinde...