MediaAnarchy skriver:
Jeg tror det er et umuligt projekt.
Desuden synes jeg der er et problem med at sidestille rygning og overvægt. Rygning er jo sundhedsskadeligt for de andre i kupeen, mens overvægt kun er sundhedsskadeligt for den der er for tyk.
Jeg kan dog godt forstå at Brian blev irriteret og sur. Forrige gang jeg kørte med DSB havde jeg betalt billet til min rejse og pladsbillet. Og jeg glædede mig til ikek at skulle sidde i midtergangen men på et sæde. Damen ved siden af mig fyldte så meget så jeg havde et halvt sæde at sidde på. Jeg sad SÅ dårligt - helt oppe i vinduet med den ene balle ud over sædet. Desuden kampsvedte hun og prustede. Sved og prusten have jeg muligvis kunne abstrahere fra hvis hun ikke også havde taget halvdelen af min betalte plads. Så jeg endte med at sætte mig ud i midtergangen den sidste 1½ time...
Der var jeg også edderspændt rasende og ærgelig over mine spildte penge. På den anden side er der jo ikke noget at gøre ved det - ihvertfald ikke med hensyn til skatter. Men med hensyn til bestilling af to billetter - uh der havde det været smart - så jeg ikke havde bestilt en billet ved siden af hende, da hun allerede havde de to sæder. Måske bare to pladsbiletter - de koster 30 kroner stykket. Men så igen - hvor skulle grænsen gå :/
Desuden forstår jeg ikke helt hvad Brian mener med at han betaler masser af skat via sine smøger? Er der nogen der kan forklare mig det?
Kan det ikke sidestilles med overvægtige der køber enorme mængder fed mad? Eller hvordan?
Nu er det altså ikke fordi jeg vil være en mega bitch MEN, det er jeg lige alligevel..... Heheh....
Jeg tror simpelthen ikke på din historie om at der sad en kvinde ved siden af dig i et DSB tog som fyldte 1½ sæde... Helt ærligt, den historie kan jeg slet ikke være med til...
Kig på det billede jeg ligger med, hun fylder 1½ sæde i en 3 mands-sofa, prøv at se hvor små de hynder er..... De er ca. på størrelse med et sæde i et DSB, nok lidt større men ikke meget....
Jeg kan så fortælle dig at hende der, hun kan ikke bevæge sig ind i et tog fordi hun er så tyk som hun er, så derfor kalder jeg din historie for en historie...
Jeg tror ikke på den... Selvom du sikkert synes det var rigtig nok i dit hovede, så nej... Måske har hun været rigtig tyk, ja, sikkert, men måske du har haft lyst til at have en smule mere plads, eller ikke røre ved hende fordi du følte at din privatsfære blev ødelagt af at et andet menneske rørte ved dig, måske blev du så generet af hendes tunge vejrtrækning at du flyttede dig... Men JEG har en stor røv og jeg fylder ikke engang et HELT DSB sæde, så den historie kan jeg slet slet ikke forholde mig til.....
Sorry....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld