Burde de overvægtige betale mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Muhmi

SussieThyssen skriver:

Hehe I er da herlige tøzzer

Dejligt med en god debat

I kender sikkert godt de der stive gammeldags spisestuestole???

Min mormor havde en dame, der kom engang om måneden og syede og reparerede tøj. Det havde man dengang i det finere borgerskab.
Hun hed fru Kristensen, og hun var så tyk, at hun netop måtte sidde på to spisestuestole, for sad hun på en, så flød flæsket ned langs siderne på stolen og der var fare for, at den brasede sammen.
Så jo, man kan skam godt være så tyk, at man let kan fylde mere end et DSB-sæde ud

Vil vove at påstå at et DSB-sæde er større end end spisestol...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Vil vove at påstå at et DSB-sæde er større end end spisestol...

Ikke meget.
Anyway..jeg har også oplevet folk fylde mere end et sæde i et et tog eller en bus
Men derfor går jeg nu ikke ind for at de skal betale mere

Anmeld

6. november 2012

MediaAnarchy

Muhmi skriver:

DET er der højst sansynligt... Men nok ikke i den her tråd hihihi

Der burde laves en tråd der hed:

"Hvad mener du om: Abort, dødsstraf, rygeloven, silikonebryster, søskendesex, kvinde kvoter, Enhedslisten, Dansk Folkeparti, skyllemiddel og hvilken vej skal toiletrullen vende?"

Så kunne der debateres følelser så det batter 

- Så nu lover jeg ikke at være OT mere.

Anmeld

6. november 2012

Lovely<3

Muhmi skriver:

Hehe, ja det er nemt at sige, men ikke ligeså nemt at gøre...

Hvor der er vilje er der vej! Som menneske har man altid et valg og dermed valget om at tabe sig. 

Men det er selvfølgelig nemmere at sætte sig til at klynke....

Anmeld

6. november 2012

nielsen80

Kvinde2900 skriver:

Hvor der er vilje er der vej! Som menneske har man altid et valg og dermed valget om at tabe sig. 

Tror måske du bevist prøver at provokere for at få en debat igang? Og det skal du selvfølgelig have lov til, men for fanden altså......

Der er da ingen der klynker andet end dig " hvorfor skal jeg betale ekstra for nogle er fede", hvis ikke det er klynk, hvad er så?

Og ja jeg var dum nok til at hoppe på din provokation, på trods af jeg aldrig har været overvægtigt.

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

nielsen80 skriver:

Tror måske du bevist prøver at provokere for at få en debat igang? Og det skal du selvfølgelig have lov til, men for fanden altså......

Der er da ingen der klynker andet end dig " hvorfor skal jeg betale ekstra for nogle er fede", hvis ikke det er klynk, hvad er så?

Og ja jeg var dum nok til at hoppe på din provokation, på trods af jeg aldrig har været overvægtigt.

Kunne ikka have sagt det bedre selv.. Den sidste kommentar var bevidst for at provokere

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

Kvinde2900 skriver:

Ja, men det er åbenbart også nemmere at sidde og pudse glorie end det er at stille op i folketinget med det lovforslag....

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

MediaAnarchy skriver:

Der burde laves en tråd der hed:

"Hvad mener du om: Abort, dødsstraf, rygeloven, silikonebryster, søskendesex, kvinde kvoter, Enhedslisten, Dansk Folkeparti, skyllemiddel og hvilken vej skal toiletrullen vende?"

Så kunne der debateres følelser så det batter 

- Så nu lover jeg ikke at være OT mere.

Hahaha, ja det skulle nok få folk op af stolene og SÅ kunne vi diskutere lidt mere hihihi

Ej ved du hvad det er sgu dejligt med lidt off-topic også, det skal der også være plads til i min tråd

Anmeld

6. november 2012

klmf

Synes der burde laves ekstra-skat for alle, der

-er under 1,60 meter og over 1,85 meter høje

- bærer briller

- sms'er mens de går

- er tykke OG bærer diagonale striber, det gør det jo meget værre

- trækker vejret mere end 22 gange i timen, de bruger simpelthen for meget ilt

- er grimmere end gennemsnittet

- har mere end 2 børn, de fylder fandme sådan i gadebilledet

- har grimme gardiner, hvorfor skal vi andre se på det når vi vil kighge ind af deres vinduer

- kommer med åndssvage forslag om at man selv skal betale for sin behandling hvis man er fed eller ryger

- fortsæt selv....

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

lotchen skriver:

Synes der burde laves ekstra-skat for alle, der

-er under 1,60 meter og over 1,85 meter høje

- bærer briller

- sms'er mens de går

- er tykke OG bærer diagonale striber, det gør det jo meget værre

- trækker vejret mere end 22 gange i timen, de bruger simpelthen for meget ilt

- er grimmere end gennemsnittet

- har mere end 2 børn, de fylder fandme sådan i gadebilledet

- har grimme gardiner, hvorfor skal vi andre se på det når vi vil kighge ind af deres vinduer

- kommer med åndssvage forslag om at man selv skal betale for sin behandling hvis man er fed eller ryger

- fortsæt selv....

Hahahaha!!! Awesome!! Præcis!! Ekstra skatter på ALLE!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.