Sover du sammen med dine børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Honningblomst

Smukkert skriver:

Enig, men havde sku forventet et modsvar... Sådan er det hver evig eneste gang.

Du er altså sjov..."sådan er det hver gang" prøv at læs definitionen af ordet DEBAT!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Smukkert

Eva skriver:

Du er altså sjov..."sådan er det hver gang" prøv at læs definitionen af ordet DEBAT!!

Jep, men i stort set HVER debat, så forventer jeg du aldrig er enig med trådstarter... og jeg har ik taget fejl endnu

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Gider ikke uddybe det, da jeg synes vi efterhånden tit og ofte har denne debat oppe at vende, men jeg tror det kommer meget an på barnets/børnenes personlighed om det er en fordel eller ulempe at sove hos mor og far hver nat (altså når de når en vis alder, som jeg nok vil kategorisere som skolealderen)

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Smukkert skriver:

Jep, men i stort set HVER debat, så forventer jeg du aldrig er enig med trådstarter... og jeg har ik taget fejl endnu

Jeg ryster lige på hovedet her....

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Smukkert skriver:

Det da kun fedt at der er forskellige meninger det ville da være MEGA øv altid at være enig med trådstarteren.   og det var da noget sjovt noget at tænke over i hver debat om eva er enig el ikk 

Knus

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Stumpen skriver:

Gider ikke uddybe det, da jeg synes vi efterhånden tit og ofte har denne debat oppe at vende, men jeg tror det kommer meget an på barnets/børnenes personlighed om det er en fordel eller ulempe at sove hos mor og far hver nat (altså når de når en vis alder, som jeg nok vil kategorisere som skolealderen)

Prøv at søg på google..der er mange gode artikler...smiler
Min personlige mening er at det er trygt, rart og hyggeligt at sove sammen, men det forudsætter jo at de voksne også synes det er rart, for ellers er jeg ret sikker på at børnene kan mærke det og ikke vil få¨sammen trygge og rare oplevelse.

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Det da kun fedt at der er forskellige meninger det ville da være MEGA øv altid at være enig med trådstarteren.   og det var da noget sjovt noget at tænke over i hver debat om eva er enig el ikk 

Knus

Iær når jeg har startet denne her debat-griner
Men måske kunne det også være at jeg ikke ser meget debat i at svare på noget jeg er enig i-smiler

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Ja jeg tror os det kommer and på børnene jeg selv ville gerne  at Lucas kunne sove en hel nat hos os men det virker som om han sover bedre alene.

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Eva skriver:

Prøv at søg på google..der er mange gode artikler...smiler
Min personlige mening er at det er trygt, rart og hyggeligt at sove sammen, men det forudsætter jo at de voksne også synes det er rart, for ellers er jeg ret sikker på at børnene kan mærke det og ikke vil få¨sammen trygge og rare oplevelse.

Du skriver selv at dine drenge er stærke og selvstændige drenge, så derfor er det bestemt ikke dem jeg ser som "i fare" -det er mere sådan en stille og indadvendt pige som jeg gik i friskole med, som sov inde hos sine forældre hver nat (de havde sengearrangement ligesom dig) og hold da op hvor blev hun bagtalt og mobbet omkring det...

Anmeld

28. maj 2009

LauraLW

Smukkert skriver:

sidder og tænker "og hvad så!?"

- Jeg er bestemt ikke altid enig i alt Eva (og andre for den sags skyld) skriver i debatterne, men er heller ikke altid uenig. - Hvorfor kan man ikke respektere at vi er forskellige mennesker med forskellige holdninger, meninger og erfaringer? Det at være uenige behøver ikke være negativt. - men den måde man håndterer denne ueninghed på synes jeg bestemt kan være negativ.

Hvil dog i at du og andre har jeres egen holdning, og vær åben overfor at der er andre der anskuer verden anderledes. -  Tag det med som i kan bruge i jeres hverdag, og lad det andet ligge...

Bare en tanke og et forslag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.