pernille_p87 skriver:
Eva hvad så hvis du en dag finder den eneste ene, og gerne vil bruge resten af dit liv på ham (og selvfølgelig også dine børn) skal han så stadig sove på sofaen mens du sover med dine børn. Og hvad så når de ikk gider sove med dig mere? Hvad så? Vil du så heller ikk der sove med en kæreste?
Har du overvejet at når dine drenge bliver store så vil de måske gerne have du finder en kæreste, så de måske også kan være i fred. De kommer jo i puberteten og skubber sig væk fra deres forældre.
For en god ordens skyld vil jeg lige sige at jeg ikke angriber dig på nogen måde. Det er bare nogle spørgsmål som jeg kunne tænke mig at få svar på. (Mest fordi der har været lidt negativ stemning herinde, og jeg synes også det er dejligt når folk kan diskutere ting. Som sagt herinde så lærer man noget om sig selv.)
Og desuden ser det super hyggeligt ud, og ville overveje og gøre det en gang om måneden eller sådan noget, når min datter bliver større.
Jeg har svaret på den med kæresten før.
Jeg mener alle mennesker skal huske på at det det handler om når man har børn er at gøre dem til selvstændige tænkende mennesker og at målet er de skal videre i livet.
At vi har valgt at sove sammen er ikke en indikater for at mine børn fastholdes eller tvinges til samvær med mig. Hvordan kan du overhoved konkludere det eller tro det...fordi vi vælger at sove sammen?? Hmm....hvilke tanker er det du gør dig omkring det at sove sammen...mon ikke din konklusion er udtryk for din viden og indsigt eller mangel på samme...
Udover det, så sover mine børn...de ligger ikke og holder deres mor i hånden-smiler- det er interessant at det på mange er så grænseoverskridende...men det handler vel igen om at vores valg er taget udfra den enkeltes verden.
Og så kan jeg fortælle dig at mine børn nok er nogen af de mest selvstændige af slagsen...desværre-griner. For de kan sgu give mig grå hår når de sådan modargumeneterer og stiller spørgsmål til alt...hmm, hvor er det mon de har det fra.
Knus til dig og god dag...
Eva..
Anmeld