Sover du sammen med dine børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Honningblomst

Jeanne skriver:

Det er det også Desværre vågner jeg gerne uden dyne på kanten. Jeg bliver vist forflyttet i løbet af natten, for han ligger pænt på puden og har masser af dyne

Det er vidst en evne børn har-smiler-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg sover sammen med mine børn, og jeg elsker det

Marie bliver puttet i min seng, Alexander i sin egen. Han sover så et par timer, vågner og vil ind i min seng. Så som regel ligger de der begge når jeg skal i seng

De ligger også meget uroligt, og i sterten sov jeg ikke så godt sammen med dem, men nu har jeg vænnet mig til det. Vågner da når jeg får en fod i hovedet, men falder hurtigt i søvn igen

Det bedste ved at sove sammen med dem er morgenerne... det er så fantastisk at ligge og putte sammen om morgenen og evt. læse en bog.

Ulempen ved at sove sammen er at hveranden weekend, når mine børn er hos deres far, sover jeg elendigt... mangler dem virkelig i sengen

Eva... hvad gør du hvis børnene ikke vågner samtidig om morgenen? Står I så bare op, eller ender det med I kommer til at vække hinanden?
Indimellem er der nemlig en af mine der vågner rigtig tidligt om morgenen, og der vækker han/hun desværre den anden. De sover meget let begge to

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

Marie bliver puttet i min seng, Alexander i sin egen. Han sover så et par timer, vågner og vil ind i min seng. Så som regel ligger de der begge når jeg skal i seng

De ligger også meget uroligt, og i sterten sov jeg ikke så godt sammen med dem, men nu har jeg vænnet mig til det. Vågner da når jeg får en fod i hovedet, men falder hurtigt i søvn igen

Det bedste ved at sove sammen med dem er morgenerne... det er så fantastisk at ligge og putte sammen om morgenen og evt. læse en bog.

Ulempen ved at sove sammen er at hveranden weekend, når mine børn er hos deres far, sover jeg elendigt... mangler dem virkelig i sengen

Eva... hvad gør du hvis børnene ikke vågner samtidig om morgenen? Står I så bare op, eller ender det med I kommer til at vække hinanden?
Indimellem er der nemlig en af mine der vågner rigtig tidligt om morgenen, og der vækker han/hun desværre den anden. De sover meget let begge to

Ihh, alså...jeg kan jo så¨god følge dig-smiler- også den med en lille Konrad fod og så må jeg jo lige skubbe lidt til ham.

Her vågner den lille som regel først og så går vi ned, så kommer Bertram noget tid efter når han vågner og så ender jeg med at vække Jeppe...men de to store sover altså også bare vildt tungt-smiler-

Hvor gamle er det dine er??

Knus..

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Rikke skriver:

ihh hvor det lyder hyggeligt.

Anmeld

28. maj 2009

malou

Victor og jeg sover i ske.....HVER NAT. elsker det. elsker at hører hans åndedræt og mærke hvor rolig det gør ham at være helt tæt på sin mor...

knus malou

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

malou skriver:

Victor og jeg sover i ske.....HVER NAT. elsker det. elsker at hører hans åndedræt og mærke hvor rolig det gør ham at være helt tæt på sin mor...

knus malou

Åh, altså...det lyder så skønt.. bliver helt misundelig, men jeg kan bare ikke sove med dem så tæt på...ved at Konrad deler dyne med sin far når han sover dernede og jeg er helt sikker på at Konrad elsker det...smiler
Knus..

Anmeld

29. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Eva skriver:

Ihh, alså...jeg kan jo så¨god følge dig-smiler- også den med en lille Konrad fod og så må jeg jo lige skubbe lidt til ham.

Her vågner den lille som regel først og så går vi ned, så kommer Bertram noget tid efter når han vågner og så ender jeg med at vække Jeppe...men de to store sover altså også bare vildt tungt-smiler-

Hvor gamle er det dine er??

Knus..

Marie er næsten 5 og Alexander fylder 3 til august.
Og så snart den ene vågner så vågner den anden også Men det er nu ofte omkring det tidspunkt vi skal op alligevel, så ikke det store problem.

Anmeld

29. maj 2009

Musen5

Både og....

Ungerne sover kun sammen med os når de er syge eller hvis Benjamin tøffer ind til os oom natten (de få gange han vågner før kl 6)

Til gengæld elsker Liv at falde i søvn inde i vores seng, men det er så noget hun gør alene

/Mette 25+6

Anmeld

29. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har sovet sammen med Idun siden hun var baby. Samsovning, som beskrevet her:

Om samsovning, fra min blog.

Dertil skal det siges, at jeg indimellem idag, sover sammen med hende, fordi hun har lyst eller fordi hun kommer ind midt på natten. Det sker langt fra hverdag, men nogen dage har hun lyst til og brug for at være sammen med mig, eller os begge, hvis vi begge to er hjemme. Så får hun self lov til det. Jeg tror virkelig på at man skal lytte til barnet og hvordan barnet har det og føler det!

Det giver IKKE bagslag, tværtimod

Anmeld

29. maj 2009

Mira0911

Nej Julie sover ikke i vores seng - Hun kommer heller ikke til det... Det kan jo desværre blive en vane der er svær at vænne hende af med... Det er jo ens eget valg om barnet/børnene skal sove i sengen med Mor og Far....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.