Sover du sammen med dine børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Kloster

LauraLW skriver:

sidder og tænker "og hvad så!?"

- Jeg er bestemt ikke altid enig i alt Eva (og andre for den sags skyld) skriver i debatterne, men er heller ikke altid uenig. - Hvorfor kan man ikke respektere at vi er forskellige mennesker med forskellige holdninger, meninger og erfaringer? Det at være uenige behøver ikke være negativt. - men den måde man håndterer denne ueninghed på synes jeg bestemt kan være negativ.

Hvil dog i at du og andre har jeres egen holdning, og vær åben overfor at der er andre der anskuer verden anderledes. -  Tag det med som i kan bruge i jeres hverdag, og lad det andet ligge...

Bare en tanke og et forslag.

Så godt skrevet. Og giver dig fuldstændig ret.
Gav mig lige noget at tænke over. Tak!!

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

wamse

Jeg debatterede engang på enanden side omkring det samme emne, hvor Eva også debatterede og faktisk er jeg nu samsovende med min datter og elsker det bare. hun sover bedre om natten og det gør jeg også Da jeg sidst debatterede det, sov hun hos sig selv, men uroligt, men sådan er det ikke mere.
Lærke der putter i soveværelset

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2009

Smukkert

LauraLW skriver:

sidder og tænker "og hvad så!?"

- Jeg er bestemt ikke altid enig i alt Eva (og andre for den sags skyld) skriver i debatterne, men er heller ikke altid uenig. - Hvorfor kan man ikke respektere at vi er forskellige mennesker med forskellige holdninger, meninger og erfaringer? Det at være uenige behøver ikke være negativt. - men den måde man håndterer denne ueninghed på synes jeg bestemt kan være negativ.

Hvil dog i at du og andre har jeres egen holdning, og vær åben overfor at der er andre der anskuer verden anderledes. -  Tag det med som i kan bruge i jeres hverdag, og lad det andet ligge...

Bare en tanke og et forslag.

Det kan jeg godt svare dig på.
Ofte bliver de "uenige svar" personlige angreb!
Derfor er jeg ved at være godt træt af det....

Noget alla: "ok, du er ikke enig.. det siger vidst mere om dig end mig!"

^^ Så synes jeg ikke det er så acceptabelt at være uenig, når det er på den måde man stiller det op.

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

wamse skriver:

Jeg debatterede engang på enanden side omkring det samme emne, hvor Eva også debatterede og faktisk er jeg nu samsovende med min datter og elsker det bare. hun sover bedre om natten og det gør jeg også Da jeg sidst debatterede det, sov hun hos sig selv, men uroligt, men sådan er det ikke mere.
Lærke der putter i soveværelset

NÅÅÅ så sød.

Anmeld

28. maj 2009

LauraLW

Smukkert skriver:

Det kan jeg godt svare dig på.
Ofte bliver de "uenige svar" personlige angreb!
Derfor er jeg ved at være godt træt af det....

Noget alla: "ok, du er ikke enig.. det siger vidst mere om dig end mig!"

^^ Så synes jeg ikke det er så acceptabelt at være uenig, når det er på den måde man stiller det op.

- Det er for mig at se stadig et spørgsmål om uenighed... og den måde man håndterer uenighed på. At du har oplevet svar som "det siger mere om dig... bla bla bla" er jo bare ET menneskes fortolkning og holdning... lad det dog ligge istedet for at køre videre rundt i det. - Er det bedre at du så giver igen af samme skuffe? Bliver I mere enige af det? - For det er her debatterne pludselig kommer til at handle om noget helt femte end de gjorde fra start af.

Rise above it, og brug debatterne på at lære noget om dig selv, dit liv, holdninger, mål og prioriteringer... for der er rig mulighed for det, når man oplever man er uenig med andre. - Jeg lærer personligt noget hver dag, på godt og ondt, ellers ville jeg ikke bruge min tid her.

Anmeld

28. maj 2009

Smukkert

LauraLW skriver:

- Det er for mig at se stadig et spørgsmål om uenighed... og den måde man håndterer uenighed på. At du har oplevet svar som "det siger mere om dig... bla bla bla" er jo bare ET menneskes fortolkning og holdning... lad det dog ligge istedet for at køre videre rundt i det. - Er det bedre at du så giver igen af samme skuffe? Bliver I mere enige af det? - For det er her debatterne pludselig kommer til at handle om noget helt femte end de gjorde fra start af.

Rise above it, og brug debatterne på at lære noget om dig selv, dit liv, holdninger, mål og prioriteringer... for der er rig mulighed for det, når man oplever man er uenig med andre. - Jeg lærer personligt noget hver dag, på godt og ondt, ellers ville jeg ikke bruge min tid her.

Jo, lad os lade det ligge.
Jeg kom ud med det, og det var rart.
Så behøver jeg ikke sige mere nu.

Anmeld

28. maj 2009

wamse

Diana... skriver:

NÅÅÅ så sød.

Tak skal du have. Nogen gange vågner jeg om natten ved, at hun i søvne finder min hånd og putter hendes hånd i min, fantastisk følelse for mig. Nogengange går jeg så tidligt i seng med hende og så smider jeg filmen Klokkeblomst på, og så ligger vi bare og tøse-hygger

Anmeld

28. maj 2009

Pia

Her sover vi i vores eng og Lærke sover i sin seng på sit værelse..

Når hun er rigtgíg syg kommer hun i sin weekend seng i soveværelset, men ellers har vi hende aldrig der inde..

Jo om morgene komme hun ind og putter ved os og sover nogel gange ( hvis vi er heldige) en times ttid mere..
Men jeg kan ikke have hende i sengen..
Hun spraker og roder rundt og både manden og jeg er radbrækket næste dag..
Og så sent som den anden dag da jeg tog hende ind fordi hun hostede en del og vågnede og kaldte på mig, ja der spurgte hun faktisk selv efter en time om hun ikk måtte komme i sin egen seng igen.. så det er jo også tegn på at hun har det bedre der..

Og så har vi begge den meget klare holdning at vi vil kunne gå i seng om aftene og ligge og se tv, hygge og hvad vi nu har lyst til,uden at skal tænke på at hun også sover i værelset..

desuden sover vi begge neutralt og det nyder vi..
Det vil jeg ikke bryde mig om, hvis hun altid sov mellem os..

og det er ikek fordi jeg har problemer med at hun ser os nøgne, for vi har hende begge med i bad uden problemer..
Men det er i min verden så også to forskellige ting..

Pia..

Anmeld

28. maj 2009

Kaufie

Vi har brugt vores seng som tumleplads med William med det resultat, at han nu tror han skal kaste sig ned i dynerne (og dem, der ligger under dem) når han kommer ind i vores seng.

Så det er kun de få gange han har haft det rigtig skidt, at han har sovet hos mig - Claus er så gået ud i stuen, da vi kun har en 140 cm seng, og vi kan bare ikke sove ordentligt nogen af os hvis William ligger imellem os.

Claus har så hele tiden sagt, at soveværelset er for os, så så snart jeg var klar til at lade W sove på eget værelse (5 mdr), så var vores seng vores igen. Jeg ville gerne at William kunne putte lidt hos os om morgenen i weekenden - men nej..... det har han slet ikke ro på sig til.

Anmeld

28. maj 2009

Sweet1978

Har stemt nej for der er ikke plads i vores seng og de sover også bedst når de ligger for sig selv, ved jeg for når vi er ude ved mine forældre hvor vi skal sove i samme rum får ingen af os sovet ordentligt. Jeg gør det hvis de er syge så må kæresten tage sofaen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.