Sover du sammen med dine børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sover du med dine børn??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.373 visninger
101 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Honningblomst

Hvor mange mon vi er der sover med vores børn herinde...jeg praktiserer jo samsovning med stor succes og endda med tre børn der sover på tre forskellige tidspunkter...det er bare en skøn måde at sove på og dejlig mange timer jeg og mine børn er tæt på hinanden...og så er der aldrig problemer med børn der vågner og er kede og jeg får min nattesøvn..
Hvad med Jer??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Honningblomst

Og lige et billede af vores sovetid her i huset...smiler

Anmeld

28. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Hvor mange mon vi er der sover med vores bærn herinde...jeg praktiserer jo samsovning med stor succes og endda med tre børn der sover på tre forskellige tidspunkter...det er bare en skøn måde at sove på og dejlig mange timer jeg og mine børn er tæt på hinanden...og så er der aldrig problemer med børn der vågner og er kede og jeg får min nattesøvn..
Hvad med Jer??
Knus Eva..

Jeg sover ikke med mine 2 store på 13 og 16  Men min lille søn har sovet ved siden af mig i vores seng siden han blev født ,, Han er tryghedsnarkoman og vil gerne have brystet mange gange i løbet af natten  Så¨self. sover han hos os .

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Jeg sover ikke med mine 2 store på 13 og 16  Men min lille søn har sovet ved siden af mig i vores seng siden han blev født ,, Han er tryghedsnarkoman og vil gerne have brystet mange gange i løbet af natten  Så¨self. sover han hos os .

Dejligt...smiler- min den store er lige blevet 12 år og han synes stadig det er dejligt at sove med os andre...men er da spændt på hvornår han ikke synes det er så fedt længere....men vi må jo nyde det så længe han gider os andre.
Knus..

Anmeld

28. maj 2009

Heidi.

Kun når de lister sig ind til os i løbet af natten

Anmeld

28. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Dejligt...smiler- min den store er lige blevet 12 år og han synes stadig det er dejligt at sove med os andre...men er da spændt på hvornår han ikke synes det er så fedt længere....men vi må jo nyde det så længe han gider os andre.
Knus..

Ja helt bestemt ,, Min søn på 13 er meget moden og sover meget med kæresten heroppe   Så han er færdig med at sove hos mor ,,,

Min datter på 16 kan finde på at komme ind og slænge sig i min seng om morgenen hvis Henrik er taget af sted ..

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej  Eva.
Jeg kan ikke lade være med at blive nysgerrig over dit arrangement som jeg aldrig har hørt om andre der har Det er altid spændende at høre om alternative måder, og jeg håber det er ok at jeg spørger:

Hvad så hvis du fik en kæreste? Skulle ungerne så ud eller måtte kæresten indfinde sig?

Har du "praktiseret" samsovning siden børnene blev født eller først senere?

Og hvornår vil du mene at man er for gammel til at dele soveværelse med sine forældre? Din ældste nærmer sig vist teenageårene nu, ikke?

Tror du slet ikke at det at lære at falde i søvn alene om natten er vigtigt for at barns udvikling?

Men det ser saftsusme hyggeligt ud!!! Vil bestemt overveje det til den tid 

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Ja helt bestemt ,, Min søn på 13 er meget moden og sover meget med kæresten heroppe   Så han er færdig med at sove hos mor ,,,

Min datter på 16 kan finde på at komme ind og slænge sig i min seng om morgenen hvis Henrik er taget af sted ..

Ok...ja, det kommer min søn bestemt ikke til som 13 årig, det er helt sikkert...smiler

Anmeld

28. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Ok...ja, det kommer min søn bestemt ikke til som 13 årig, det er helt sikkert...smiler

Er det fordi han ikke er typen på en kæreste eller fordi du ikke vil have det ???

Anmeld

28. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Er det fordi han ikke er typen på en kæreste eller fordi du ikke vil have det ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.