Sover du sammen med dine børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Valle81

Jeg har svaret andet:0)

Asta har som lille ALDRIG ville sove sammen med mig.

Hvis jeg som spæd tog hende med over i min seng eller andet, så skreg og vred hun sig til hun kom i sin lift eller vugge:0)

Hun sov første gang en nat i min seng da hun var over 3 år og spurgte om hun måtte:0) Og det måtte hun. Nu er hun til gengæld helt vild med det, men nu siger jeg nej, hun fylder alt for meget og er varm, vender og drejer sig, knuser tænder osv, så jeg kan ikke holde det ud.  Men selvfølgelig for hun lov nogle gang,vil skyde på ca en gang hver 14 dag:0)

I weekenderne kommer hun og når vi har sebastian tit ind lørdag og søndag morgen, og så putter vi alle i sengen en times tid inden morgenmad:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Tina2

Vores børn sover begge på værelserne, men vores datter på 5 år kommer meget tit ind til os om natten, og vores søn på 2 år tager jeg også tit ind:-) Synes det er så hyggeligt.....

Milas sov i min arm til han var lige godt 1 år....

Min mand sover ikke så godt når de begge ligger der, for det der med fødder i hovedet osv vågner han af- det gør jeg ikke:-)

Så stod det til mig havde vi også en kæmpe seng med plads til os alle:-) Men går nu fint som det er nu... Har nogle gange lige "snuppet" min søn i tremmesengen inden jeg går i seng og taget ham med ind i vores seng

Elsker simpelthen at sove med dem:-)

Anmeld

28. maj 2009

Mum33

Nu er jeg lige lidt nysgerrig. Til jer der sover med jeres børn. Gud hvor ser det hyggeligt ud, men hvad med jeres sex liv?
Vi prioriterer "mor og far-tid" højt af mange årsager og det bliver aftentimerne fra 21-23 i sengen. Ikke fordi vi har sex to timer om dagen, men vi snakker, pjatter, ser tv, læser og andre hyggelige ting.

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Så langt fremme i skoene var jeg ikke selv som 13 årig ....

Men den måde jeg kan se de er sammen på er ligesom Pia beskriver med hendes søn ..

Sex ,, ja hvis de fandt på det kunne det jo som sagt ske alle steder og på alle tidspunkter

Som skrevet to gange tidligere i denne her tråd så frygter jeg skam ikke mine børn har sex...MEN, jeg vil ikke støtte et barn i at have et forhold til en kæreste som man ikke skal når man ikke er ældre...og det er med at sove sammen tit, spise sammen dagligt osv...det synes jeg simpelthen ikke er et signal jeg som forældre vil sende eller støtte.
Men jeg kan så høre at Jeres(dig og pia) drenge bare er drengepiger med pigevenner-smiler. Nu tænker jeg på kærester som i kærester og ikke venner.
Men nej, sådan er min dreng ikke, han er til drengevenner, det er dem han kan relaterer til...
Knus Eva...

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Lisbeth Ellehauge skriver:

Nu er jeg lige lidt nysgerrig. Til jer der sover med jeres børn. Gud hvor ser det hyggeligt ud, men hvad med jeres sex liv?
Vi prioriterer "mor og far-tid" højt af mange årsager og det bliver aftentimerne fra 21-23 i sengen. Ikke fordi vi har sex to timer om dagen, men vi snakker, pjatter, ser tv, læser og andre hyggelige ting.

Når jeg sover knalder jeg ikke-smiler- så det er intet problem....sex skal vel ikke være en kedelig ting der kun kan ske i sengen.. og udove det kan man vel godt se tv, snakke, pjatte, grine, kysse og kramme med børn i sengen??

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Men det har Mikkel jo aldrig gjort... drenge siger ham jo meget lidt og han har jo ALTID leget med piger... så det er jeg også meget spændt på nu hvor han skal flytte skole...

Han har en 3-4 piger med hjem næsten hver eftermiddag og de hygger virkelig meget...

Knus...

Ja, det ved jeg-smiler- han er en drengepige og relaterer mest til dem...så en kæreste er for ham en ven og så er titlen måske også en legalisering for en dreng på ti år til at have en pigeven,ellers kunne man forestille andre ville kunne begynde at drille i den alder.
Men nu var det nok også mere de drenge som er lidt ældre og ser piger som kærester, hvis du forstår...knus

Anmeld

28. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Som skrevet to gange tidligere i denne her tråd så frygter jeg skam ikke mine børn har sex...MEN, jeg vil ikke støtte et barn i at have et forhold til en kæreste som man ikke skal når man ikke er ældre...og det er med at sove sammen tit, spise sammen dagligt osv...det synes jeg simpelthen ikke er et signal jeg som forældre vil sende eller støtte.
Men jeg kan så høre at Jeres(dig og pia) drenge bare er drengepiger med pigevenner-smiler. Nu tænker jeg på kærester som i kærester og ikke venner.
Men nej, sådan er min dreng ikke, han er til drengevenner, det er dem han kan relaterer til...
Knus Eva...

Min søn har altid været sammen med piger   Han er ikke til det vilde drenge leg .. Men han har haft mange af dem som kærester gennem tiden ,,  Og igen kærester ???

Anmeld

28. maj 2009

Mum33

Eva skriver:

Når jeg sover knalder jeg ikke-smiler- så det er intet problem....sex skal vel ikke være en kedelig ting der kun kan ske i sengen.. og udove det kan man vel godt se tv, snakke, pjatte, grine, kysse og kramme med børn i sengen??

Helt sikkert. Bare et problem når sønnen sover 19.00 og vi andre først omkring 23.00. Har desværre ikke overskud til spontan sex midt på dagen lige nu, men håber da det kommer igen, når han bliver ældre

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Helt sikkert. Bare et problem når sønnen sover 19.00 og vi andre først omkring 23.00. Har desværre ikke overskud til spontan sex midt på dagen lige nu, men håber da det kommer igen, når han bliver ældre

Jamen skal man have sex i sengen...hvis han sover kl.19 så er der da masser af tid til sex alle mulige og umulige steder-smiler

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Man kan jo have sex andre steder end i en seng. badet sofaen osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.