Sover du sammen med dine børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Diana...

Astrid P skriver:

Pheeew, i min bog er man altså stadig et barn når man er 13... Jeg tror nærmest kun lige jeg var holdt op med at lege med Barbiedukker dengang!

Ja jeg var sgu os stadig barn og leget med barbie den gang, Jeg tabte os hele underkæben da jeg hørte det. Jeg synes det er så øv at de små har så travlt med at blive voksne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Pia.

Eva skriver:

Men der er da vidst også forskel på en pige på 13 år og 10 år-smiler- ogd et samme på måden man kærester når man er 10 år.
Jeg er nu stadig glad for at min søn har andet han går op i, for som ti årig synes jeg måske det er vigtigere at dyrke sine drengevenner-smiler

Men det har Mikkel jo aldrig gjort... drenge siger ham jo meget lidt og han har jo ALTID leget med piger... så det er jeg også meget spændt på nu hvor han skal flytte skole...

Han har en 3-4 piger med hjem næsten hver eftermiddag og de hygger virkelig meget...

Knus...

Anmeld

28. maj 2009

Pia.

Diana... skriver:

Ihh hvor sødt   

ja det er sødt og det er bare sådan Mikkel er og det er der plads til heldigvis - min skønne store dreng...

Anmeld

28. maj 2009

Cris

Nogle dag har jeg gjord, nogle dag har jeg ikke gjord. Det var afhængig af hans søvn. Men træmmesengen er lige ved siden  af vores seng, så han kan sagtens mærke os. Jeg synes, at det kan blive meget varmt med en ekstra en i sengen  og da han var begyndt med at sparke var også lidt svært. Men vi har ikke gjord så meget for at tvinge ham til den ene eller den anden. På en meget naturlig måde nogle dag blev han i hans seng og sov og nogle gange var han ked og var bedre for os at have ham i vores seng. Men han sover stadig tæt på os og tidligt om morgenen kommer han i vores seng, så jeg kan nå at få øjnene, puha! Jeg er et B menneske og passer ikke så godt med børn!

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Ja nemlig vi har desværre for nylig haft det tilfælde i min familie  Og jeg ved at min lillesøster på 13 at mange af hendes veninder har et MEGET aktivt sex liv og de skjuler det sgu ikke hun har tit veninder med her hjem og de laver sgu ikke andet end at snakke om kysseri osv.

Jeg synes det er lidt eller meget skræmmende at børn i den alder føler at det er noget der hører til deres liv...og nok derfor jeg ville synes det var at hjælpe dem i den retning ved at lade dem opføre sig som små voksne...men mine oplevelser hjælper jo nok heller ikke på min holdning.
Jeg ser i hvert fald min veninde for mig....uha...det var lidt forkert...
Knus Eva

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Heidi-Godsk skriver:

Kun når de lister sig ind til os i løbet af natten

Sådan foregår det også her...

Anmeld

28. maj 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Uhh der er jo altså nogen i den alder der har sex   flere end vi tror.

Jo jo det er jeg da klar over men vil børn have sex kan de da have det på alle tider af døgnet og alle steder  Bedst hjemme når der ikke er nogen hjemme ...

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Eva skriver:

Jeg synes det er lidt eller meget skræmmende at børn i den alder føler at det er noget der hører til deres liv...og nok derfor jeg ville synes det var at hjælpe dem i den retning ved at lade dem opføre sig som små voksne...men mine oplevelser hjælper jo nok heller ikke på min holdning.
Jeg ser i hvert fald min veninde for mig....uha...det var lidt forkert...
Knus Eva

Helt enig jeg synes det er meget skrammende 

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Jo jo det er jeg da klar over men vil børn have sex kan de da have det på alle tider af døgnet og alle steder  Bedst hjemme når der ikke er nogen hjemme ...

Helt enig hvis det er det de vil så skal de nok have det.

Anmeld

28. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Lige præcis...rigtig mange der har det,...og nok ikke alle der "husker" at fortælle sine forældre det...

Så langt fremme i skoene var jeg ikke selv som 13 årig ....

Men den måde jeg kan se de er sammen på er ligesom Pia beskriver med hendes søn ..

Sex ,, ja hvis de fandt på det kunne det jo som sagt ske alle steder og på alle tidspunkter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.