Sover du sammen med dine børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Min søn har altid været sammen med piger   Han er ikke til det vilde drenge leg .. Men han har haft mange af dem som kærester gennem tiden ,,  Og igen kærester ???

Som skrevet til Pi, så tror jeg måske også det er nemmere for en drengepige at kalde det en kæreste for ellers kunne de måske nemt få dumme kommentarer fra andre drenge...hvis du forstår-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Cris

Diana... skriver:

Ja nemlig vi har desværre for nylig haft det tilfælde i min familie  Og jeg ved at min lillesøster på 13 at mange af hendes veninder har et MEGET aktivt sex liv og de skjuler det sgu ikke hun har tit veninder med her hjem og de laver sgu ikke andet end at snakke om kysseri osv.

Ja, jeg har også hørt meget om det. Der er nogle der siger, at da de er helt små er piger nemmere en drenge. De er mere selvstandige og smarte og nogle gange bare nemmere end drenge, som skal hjælpes noget mere... Men så bliver de 13, 14 og det hele ændrer sig. Så er drengene rolligere og pigerne går pludseligt helt amok med at kysse og prøve sex! Jeg ved ikke,  hvad jeg skal tænke. Hvad er der sket i vores samfund, at børnene og teenagers dyrker sex tidligere og tidligere???? Hormoner som er forstyrret af et eller andet? Deres krop bliver også hurtigere moden, synes jeg...

Anmeld

28. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Som skrevet til Pi, så tror jeg måske også det er nemmere for en drengepige at kalde det en kæreste for ellers kunne de måske nemt få dumme kommentarer fra andre drenge...hvis du forstår-smiler

Ja det har du måske ret i   Piger er langt bedre selskab hi hi

Anmeld

28. maj 2009

pernille_p87

Mine veninder havde også et rimelig aktivt sexliv, men jeg ventede selv til jeg var 15. Jeg følte mig da lidt presset, og tænkte at det snart skulle være for det skulle jo prøves. Jeg havde en fast kæreste (næsten 8 mdr.) da jeg blev konfirmeret, og der var jeg jo 13. Vi havde da overvejet og dyrke sex, men det kom helt naturligt for os at snakke om det. Det jeg gerne vil frem til er at der er nogen der er mere udviklede på det punkt, og det er altså ikk fordi man vil være hurtigt voksen. Jeg ventede til jeg selv synes jeg var klar. Desuden ved jeg at min lillesøster var lidt yngrer end mig første gang, og min lillebror som er 11 vil ikke engang med til pigefødselsdage fordi han synes det er kedeligt. Der er virkelig meget forskel på os 3 børn, og jeg har tidligt været vant til at have lange forhold.

Men Eva hvad hvis du får en kæreste, og I er sammen i et års tid... Skal I så heller ikk sove sammen?
Jeg er selv glad for jeg aldrig har sovet med mine forældre, for i mit hovede er det bare ikk rigtigt.

Anmeld

28. maj 2009

Smukkert

Mine veninder havde også et rimelig aktivt sexliv, men jeg ventede selv til jeg var 15. Jeg følte mig da lidt presset, og tænkte at det snart skulle være for det skulle jo prøves. Jeg havde en fast kæreste (næsten 8 mdr.) da jeg blev konfirmeret, og der var jeg jo 13. Vi havde da overvejet og dyrke sex, men det kom helt naturligt for os at snakke om det. Det jeg gerne vil frem til er at der er nogen der er mere udviklede på det punkt, og det er altså ikk fordi man vil være hurtigt voksen. Jeg ventede til jeg selv synes jeg var klar. Desuden ved jeg at min lillesøster var lidt yngrer end mig første gang, og min lillebror som er 11 vil ikke engang med til pigefødselsdage fordi han synes det er kedeligt. Der er virkelig meget forskel på os 3 børn, og jeg har tidligt været vant til at have lange forhold.

Men Eva hvad hvis du får en kæreste, og I er sammen i et års tid... Skal I så heller ikk sove sammen?
Jeg er selv glad for jeg aldrig har sovet med mine forældre, for i mit hovede er det bare ikk rigtigt.

Enig!!

Min veninde sov altid hos sin far til hun var.. 15, 16 tror jeg.
Det var da så forkert!
Hun turde ikke sove selv som 16-årig!

Senere har min egen far fortalt mig, at han via en hackerside har set at hendes far er stemplet som pædofil.. Hvor sygt er det lige?! Men jeg har aldrig nævnt det overfor min veninde.

Børn burde sove alene, når de er gamle nok til det.

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

pernille_p87 skriver:

Jo..bare ikke når jeg har børn...får jeg en kæreste så har det intet med mine børn at gøre.
Skal jeg have en kæreste engang så er det for min skyld, for sex, for nærhed og omsorg og for at lave kæresteting med.
Jeg skal ikke have en ny far til mine børn eller et andet familieliv end det jeg har nu....mine børn og mit liv er som det er.
Knus Eva

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Smukkert skriver:

Enig!!

Min veninde sov altid hos sin far til hun var.. 15, 16 tror jeg.
Det var da så forkert!
Hun turde ikke sove selv som 16-årig!

Senere har min egen far fortalt mig, at han via en hackerside har set at hendes far er stemplet som pædofil.. Hvor sygt er det lige?! Men jeg har aldrig nævnt det overfor min veninde.

Børn burde sove alene, når de er gamle nok til det.

Men at I ser sådan på det, det fortæller jo i virkeligheden mere om hvordan i tænker...og ja, det er da sygt at være pædofil, men det har da intet med det at sove med sine børn at gøre...!!!!
Det er faktisk det mest naturlige at gøre, vi har bare udviklet os i en retning af at børn skal sove selv...men hvis vi skal gå ud i hvad der er naturligt for mennesker, så er det at have mennesker omkring sig og ikke at være alene-smiler
Mine børn er noge harmoniske, selvstændige, stærke og intelligente mennesker....man kan hæmme sine børn på mange områder og på mange måder hvis det er det man ønsker, men det er ikke mit ønske eller behov-smiler
Knus Eva..

Anmeld

28. maj 2009

Kloster

Eva skriver:

Men at I ser sådan på det, det fortæller jo i virkeligheden mere om hvordan i tænker...og ja, det er da sygt at være pædofil, men det har da intet med det at sove med sine børn at gøre...!!!!
Det er faktisk det mest naturlige at gøre, vi har bare udviklet os i en retning af at børn skal sove selv...men hvis vi skal gå ud i hvad der er naturligt for mennesker, så er det at have mennesker omkring sig og ikke at være alene-smiler
Mine børn er noge harmoniske, selvstændige, stærke og intelligente mennesker....man kan hæmme sine børn på mange områder og på mange måder hvis det er det man ønsker, men det er ikke mit ønske eller behov-smiler
Knus Eva..

Puhha Eva. Lad være med at hakke dem, der ikke lige kan følge din  tankegang. Ikke alle synes, det du gør er det optimale, men vi har alle vores holdninger og meninger.
Det ved du vist bedst
Jeg personligt kan heller ikke lige se, hvad hyggeligt, der skulle være over det, men det er dit valg.

Men ligeså naturligt det er for dig, ligeså unaturligt er det for mange af os andre - mig fx.

Kloster

Anmeld

28. maj 2009

Smukkert

Kloster skriver:

Puhha Eva. Lad være med at hakke dem, der ikke lige kan følge din  tankegang. Ikke alle synes, det du gør er det optimale, men vi har alle vores holdninger og meninger.
Det ved du vist bedst
Jeg personligt kan heller ikke lige se, hvad hyggeligt, der skulle være over det, men det er dit valg.

Men ligeså naturligt det er for dig, ligeså unaturligt er det for mange af os andre - mig fx.

Kloster

Enig, men havde sku forventet et modsvar... Sådan er det hver evig eneste gang.

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Kloster skriver:

Det ved du vist bedst

Kloster

Søde Kloster...jeg respekterer da Jeres valg, men når jeg får et svar, så svarer jeg tilbage...at mene det er unaturligt og giver uselvstændige børn af at sove sammen, det vil jeg da forsvare, netop fordi jeg modsat jeg andre har praksiserfaring inden for samsovning.
Og så skræmmer det mig og gør mig ked at mennesker der har været udsat for overgreb, enten personligt eller nær ved dem tager sådan afstand...mn skal passe på at man ikke ubevidst får gjort noget naturligt til noget forkert.
At man ikke har lyst til at sove med sine børn, det er jo en ærrlig sg, men det er jo ikke det samme som at sige at børnene ikke ville have glæde og gavn af det-smiler.
Og Kloster, lad væe med at forælle mig hvad og hvordan og hvorfor jeg skal svarer andre, det er jeg selv istand til at vurdere. Så taler vi ikke mere om det
Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.