Kloster skriver:
Puhha Eva. Lad være med at hakke dem, der ikke lige kan følge din tankegang. Ikke alle synes, det du gør er det optimale, men vi har alle vores holdninger og meninger.
Det ved du vist bedst 
Jeg personligt kan heller ikke lige se, hvad hyggeligt, der skulle være over det, men det er dit valg.
Men ligeså naturligt det er for dig, ligeså unaturligt er det for mange af os andre - mig fx.

Kloster
Søde Kloster...jeg respekterer da Jeres valg, men når jeg får et svar, så svarer jeg tilbage...at mene det er unaturligt og giver uselvstændige børn af at sove sammen, det vil jeg da forsvare, netop fordi jeg modsat jeg andre har praksiserfaring inden for samsovning.
Og så skræmmer det mig og gør mig ked at mennesker der har været udsat for overgreb, enten personligt eller nær ved dem tager sådan afstand...mn skal passe på at man ikke ubevidst får gjort noget naturligt til noget forkert.
At man ikke har lyst til at sove med sine børn, det er jo en ærrlig sg, men det er jo ikke det samme som at sige at børnene ikke ville have glæde og gavn af det-smiler.
Og Kloster, lad væe med at forælle mig hvad og hvordan og hvorfor jeg skal svarer andre, det er jeg selv istand til at vurdere. Så taler vi ikke mere om det
Knus Eva
Anmeld