Sover du sammen med dine børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

BinaMor

jep. hun falder i søvn i egen seng lige ved siden af vores men kommer over omkring kl 23-24.. hun kan selv kravle over for har fjertet nogle af tremmerne i sengen.

vi nyder det alle 3..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Det er skam ikke fordi jeg er bange for de dyrker sex-smiler- men fordi jeg menera t man som 13 årig dyrker kærester på det plan man nu kan og skal som 13 årig og der mener jeg ikke at det at sove sammen er en del af det.
Heldigvis er min søn og hans venner ikke fokuseret på at have en kæreste...men tror nu ikke at han er flov over at tale med piger, det er bare ikke hans interesse område.
Men jeg kommer ikke til at vælge som du gør, det er helt sikkert-smiler
Knus Eva.

Jeg tror du lægger for meget i ordet kærester hos 12- 13 årige ,
Det er jo mest af alt en god ven som så mange andre ,,
Synd at skulle nægte dem at sove sammen fordi de kalder sig selv for kærester .

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Pia. skriver:

min søn på 10år har jo også en kæreste - det har han jo haft længe og hende er han rigtig glad for - De sover også sammen, men det eneste de som kærester gør i den alder eller i hvert fald de to er at holde i hånd og snakke hele natten og så skriver de, de sødeste sms og breve til hinanden... det er så sødt... de har jo selv valgt det, så har bestemt ikke tænkt mig at vælge det fra for ham....

Knus Pia.

Ihh hvor sødt   

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

min søn på 10år har jo også en kæreste - det har han jo haft længe og hende er han rigtig glad for - De sover også sammen, men det eneste de som kærester gør i den alder eller i hvert fald de to er at holde i hånd og snakke hele natten og så skriver de, de sødeste sms og breve til hinanden... det er så sødt... de har jo selv valgt det, så har bestemt ikke tænkt mig at vælge det fra for ham....

Knus Pia.

Men der er da vidst også forskel på en pige på 13 år og 10 år-smiler- ogd et samme på måden man kærester når man er 10 år.
Jeg er nu stadig glad for at min søn har andet han går op i, for som ti årig synes jeg måske det er vigtigere at dyrke sine drengevenner-smiler

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Uhh der er jo altså nogen i den alder der har sex   flere end vi tror.

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Det kan godt være....men den måde de 13 årige jeg gik i skole med kærestede, der var det altså med et meget aktivt sexliv. Kan huske min veninde nærmest havde et samboende forhold til sin fyr da hun var 13 år og samtidig fik en abort med på den konto...
Men er det som venner, man er kærester...tja, så er det måske bare det forkerte ord at bruge-smiler
Knus Eva...

Anmeld

28. maj 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Uhh der er jo altså nogen i den alder der har sex   flere end vi tror.

Lige præcis...rigtig mange der har det,...og nok ikke alle der "husker" at fortælle sine forældre det...

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Eva skriver:

Lige præcis...rigtig mange der har det,...og nok ikke alle der "husker" at fortælle sine forældre det...

Ja nemlig vi har desværre for nylig haft det tilfælde i min familie  Og jeg ved at min lillesøster på 13 at mange af hendes veninder har et MEGET aktivt sex liv og de skjuler det sgu ikke hun har tit veninder med her hjem og de laver sgu ikke andet end at snakke om kysseri osv.

Anmeld

28. maj 2009

Diana...

Diana... skriver:

Ja nemlig vi har desværre for nylig haft det tilfælde i min familie  Og jeg ved at min lillesøster på 13 at mange af hendes veninder har et MEGET aktivt sex liv og de skjuler det sgu ikke hun har tit veninder med her hjem og de laver sgu ikke andet end at snakke om kysseri osv.

Hov og det altså ikke min lillesøster der er tilfældet men hendes kusine på samme alder om min søster har sex ved jeg faktisk ikke men hendes venner og veninder har så det ville ikke komme bag på mig hvis hun havet.

Anmeld

28. maj 2009

Astrid P

Diana... skriver:

Hov og det altså ikke min lillesøster der er tilfældet men hendes kusine på samme alder om min søster har sex ved jeg faktisk ikke men hendes venner og veninder har så det ville ikke komme bag på mig hvis hun havet.

Pheeew, i min bog er man altså stadig et barn når man er 13... Jeg tror nærmest kun lige jeg var holdt op med at lege med Barbiedukker dengang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.