Vi kører deltids-samsovning... Smilla er altid faldet i søvn i sin egen seng som står i vores soveværelse, og hvis hun så vågner om natten, så kommer hun over og sover hos os indtil det bliver morgen.
Lige for tiden sker der dog en masse ting som ændrer billedet lidt. Både min mand og jeg har fået job på en efterskole på Fyn. Jeg starter først til august, men min mand er startet allerede. Så han er derovre hele ugen og er kun hjemme i weekenden. Så jeg er hverdags-alenemor, og samtidig går jeg til afsluttende eksamener på seminariet, så det hele er lidt hektisk. Det mærker Smilsen selvfølgelig, og har derfor meget stort behov for at være i nærheden af mig om natten, så lige pt. sover hun hver nat sammen med mig i sengen. Det er bestemt dejligt og hyggeligt at sove sammen, og så sent som igår lå jeg og følte mig helt lykkelig over at kunne ligge og kigge på hendes lille sovende ansigt inden jeg faldt i søvn. Men jeg sover desværre bare så dårligt når hun ligger der, for hun er en mosle-røv af rang, og vil helst ligge MEGET tæt, faktisk gerne ovenpå mig... Så det tager lidt af det hyggelige ud af situationen!
Anmeld