Ferietid ..... Hygger bedsterne med guldklumperne ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Munder

bøllen skriver:

Så lækkert  lyder som en hyggelig tur.

Dejligt I bliver opdateret så er savnet ikke så stort

Synes nu savnet er der alligevel, men jeg nyder at få noget kærestetid med min søde mand, selvom jeg er smaskforkølet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

TeamRocket

Den store hun er både inviteret af mormor og af farmor til hyggeture, sleepover og zoo. Den lille på to år er lidt for lille til de vilde aktiviteter, men han skal hjem til mormor og farmor og hygge et par timer- det har vi dog selv skulle spørge om, det er bare ikke attraktivt at låne en trodsig 2 årigt dreng ;-)

Anmeld

17. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
bøllen skriver:

Ja efterårsferien er godt igang.

I den forbindelse dukkede der et spørgsmål op hos mig.

Hvor mange har bedsteforældre som hygger med børnene i ferietiden ? Små ferie besøg eller hyggelige ture?

Er det noget I arrengere eller giver bedsterne selv udtryk for de ønsker ??

Her er der ingen bedster der selv giver udtryk for ønsket, de passer gerne hvis de bliver spurgt. Men foreslår aldrig selv besøg eller lignende.

Så er lidt nysgerrig :-) 

Farmor og farfar (og oldeforældre fra den side), spørger ofte om de ikke lige må låne dem den og den dag... hvorimod mormor, skal spørges... (Men hun har et lidt hektisk liv for øjeblikket)
Og morfar ser vi slet ikke så...

Anmeld

17. oktober 2012

Laulund87

bøllen skriver:

Så er de jo en del på banen i hverdagen også det er jo dejligt. 

Er af den overbevisning at bedsterne kan bidrage med andre oplevelser og hygge som er god for børnene. 

At blive forkælet på en anden måde end hjemme ved mor og far.

Ja nemlig og det er så dejligt

Anmeld

17. oktober 2012

bøllen

Munder skriver:

Synes nu savnet er der alligevel, men jeg nyder at få noget kærestetid med min søde mand, selvom jeg er smaskforkølet.

Selvfølgelig er savnet der :-) 

men måske ikke så stort når der kommer en opdatering i ny og næh

Anmeld

17. oktober 2012

bøllen

TeamRocket skriver:

Den store hun er både inviteret af mormor og af farmor til hyggeture, sleepover og zoo. Den lille på to år er lidt for lille til de vilde aktiviteter, men han skal hjem til mormor og farmor og hygge et par timer- det har vi dog selv skulle spørge om, det er bare ikke attraktivt at låne en trodsig 2 årigt dreng ;-)

Havde slet ikke tænkt at det kunne være derfor vores ikke bliver inviteret i byen måske man skulle have haft en pige :-)

ej spøg til side - håber turen kommer til knægten også ..

der er nu noget hyggeligt ved besøg hos bedsterne 

Anmeld

17. oktober 2012

Munder

bøllen skriver:

Selvfølgelig er savnet der :-) 

men måske ikke så stort når der kommer en opdatering i ny og næh

Det har du ret i, men her er nu stille uden frøken stædig

Anmeld

17. oktober 2012

bøllen

Laulund87 skriver:

Ja nemlig og det er så dejligt

Ja det må det være :-)

det savner jeg engang imellem - også på ungernes vejne 

Anmeld

17. oktober 2012

henh01

Den store på 8 år har været på ferie derhenne fra søndag til i dag. Hun skal desværre ved sin far i morgen, så det er ikke så meget ferie jeg har haft med hende. Jeg har været derhenne hver dag Men har været syg med høj feber og halsbetændelse så det har været rigtig godt for mig og for hende at være hos bedsterne
Den lille på 2 år sov der fra søndag til mandag da jeg lå døden nær herhjemme og har ellers været hjemme hele ugen. Han har været med ovre ved bedsterne de dage den store var der og sammen har vi været en tur i KBH og hygge.
Hvis jeg bliver helt frisk inden ugen er omme så håber jeg at der kommer energi til en tur i zoo bare den mindste og jeg.

For mig har det været en ufattelig hård ferie, med sygdom og børn.. Puha!!!! Sikke afkræftet man kan være med feber. Er glad for jeg har haft mine forældres opbakning i denne uge så der i det mindste skete lidt for ungerne. Min kæreste arbejder hele ugen.

Ser nu frem til en laaaang juleferie på 10 dage, med stor hygge.

Anmeld

17. oktober 2012

bøllen

Munder skriver:

Det har du ret i, men her er nu stille uden frøken stædig

Hi hi det vil jeg tro - man kan sommetider undre sig over hvad man mon lavede inden ungerne kom til ;-)

de få gange vores har været på overnatning henter vi dem altid før tid for her er så tomt 

håber i nyder alene tiden trods savn :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.