Ferietid ..... Hygger bedsterne med guldklumperne ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

bøllen

MariaE skriver:

Jepper:-)

I går have min mor de to store med i Ålborg zoo:-)

I dag havde jeg dem med i biffen og se den nye klokkeblomst og i morgen har svigerne ringet og spurgt om de måtte få dem fra torsdag til fredag. Kun de store naturligvis, Sara bliver hos os:-)

Og ellers overvejer vi svømmehallen, men der vil bedsterne ikke med, så det bliver bare os:-)

Dejligt med bedster som nyder at være sammen med børnene.

Lyder hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

bøllen

StineW79 skriver:

Uha vi er bare rigtig heldige med vores bedster!! 

Vi har hele 3 bedster, der elsker at lave ting med deres barnebarn/ børn!! 

Thea er på overnatning hos mormor i denne uge, fra tirsdag til torsdag. Dog har mig og alberte hygget med dem både i går og i dag. Min mor spurte for længe siden om ik hun sku om til hende og sove i ferien. 

Farfar + stedfarmor ska mig og thea og alberte om og spise aftensmad med i morgen, når jeg har hentet thea hos mormor. Farfar har så dog aldrig prøvet at ha thea på overnatning. Til gengæld bliver vi jævnligt inviteret op til dem, i deres sommerhus.

Farmor og foffi bor på Fyn, men vi ser dem mindst en gang pr md. Oftes ses vi med overnatning endten her, eller hos dem. Vi ses altid i ferier.

De spørg altid om der er noget de ka hjælpe med, fordi de så gerne vil passe/ se thea, og nu også alberte. Vh stine

Dejligt

Anmeld

18. oktober 2012

bøllen

SussieThyssen skriver:

Jeg ville ønske, jeg havde langt mere overskud til at tage mine børnebørn end jeg gør, men jeg har ganske enkelt sjældent overskudet eller helbredet til at gøre det...og det går mig rigtigt meget på, da jeg elsker dem meget højt.
Men det gør jo så også, at jeg har evigt dårlig samvittighed og er irriteret på mig selv, fordi jeg havde glædet mig til at blive en aktiv og hyggelig bedstemor fuld af sjove ideer og oplevelser.

Men desværre så vil mit helbred noget andet, så det overskud ikke er der 

Men jeg håber inderligt, at alle jeres bedster derude virkeligt sætter pris på helbredet de forhpbentligt har, og nyder deres børnebørn.

Kærligst
Sussie

Kender godt det med helbredet der svigter. Men så må man være der i det omfang man kan. Er sikker på du gør det bedste du kan

Helbredet & overskudet skal jo være med

Anmeld

19. oktober 2012

SussieThyssen

bøllen skriver:

Kender godt det med helbredet der svigter. Men så må man være der i det omfang man kan. Er sikker på du gør det bedste du kan

Helbredet & overskudet skal jo være med

Tak for de søde ord

Anmeld

19. oktober 2012

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Jeg ville ønske, jeg havde langt mere overskud til at tage mine børnebørn end jeg gør, men jeg har ganske enkelt sjældent overskudet eller helbredet til at gøre det...og det går mig rigtigt meget på, da jeg elsker dem meget højt.
Men det gør jo så også, at jeg har evigt dårlig samvittighed og er irriteret på mig selv, fordi jeg havde glædet mig til at blive en aktiv og hyggelig bedstemor fuld af sjove ideer og oplevelser.

Men desværre så vil mit helbred noget andet, så det overskud ikke er der 

Men jeg håber inderligt, at alle jeres bedster derude virkeligt sætter pris på helbredet de forhpbentligt har, og nyder deres børnebørn.

Kærligst
Sussie

jeg er sikker på at du gør hvad du kan søde  hav ikke dårlig samvittighed, jeg vil vædde med at du har eller vil finde din måde hvorpå du alligevel kan være en god bedstemor 

Anmeld

19. oktober 2012

SussieThyssen

jydeinden skriver:

jeg er sikker på at du gør hvad du kan søde  hav ikke dårlig samvittighed, jeg vil vædde med at du har eller vil finde din måde hvorpå du alligevel kan være en god bedstemor 

Jeg prøver da.

Og tak vense. 

Anmeld

19. oktober 2012

wamse

Nej ingen bedsteforældre her, der selv tilbyder at have min datter. Der er kun hendes farfar og mormor tilbage. Farfar har vi ingen former for kontakt til. Min mor hjælper med at passe min datter, hvis jeg har behov for det, og det betyder rigtig meget for mig, og er for mig meget vigtigere end nogle dage i efterårsferien

Anmeld

19. oktober 2012

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Jeg prøver da.

Og tak vense. 

at du prøver er da det vigtigste, er mere end jeg nogensinde har kunnet sige om min mormor, og hun var/ er ikke en gang syg. 

Anmeld

19. oktober 2012

SussieThyssen

jydeinden skriver:

at du prøver er da det vigtigste, er mere end jeg nogensinde har kunnet sige om min mormor, og hun var/ er ikke en gang syg. 

Næ, så er der kun viljen og mentaliteten tilbage at bruge som undskyldning.
Men...jeg vil nu sige...hellere undvære kontakt end at være tvunget til at være sammen med et menneske som er ligeglad og slet ikke "ser" en.

Anmeld

19. oktober 2012

TNBC

bøllen skriver:

medhjælpemedhjælpefmedhjælpefmJa efterårsferien er godt igang.

I den forbindelse dukkede der et spørgsmål op hos mig.

Hvor mange har bedsteforældre som hygger med børnene i ferietiden ? Små ferie besøg eller hyggelige ture?

Er det noget I arrengere eller giver bedsterne selv udtryk for de ønsker ??

Her er der ingen bedster der selv giver udtryk for ønsket, de passer gerne hvis de bliver spurgt. Men foreslår aldrig selv besøg eller lignende.

Så er lidt nysgerrig :-) 

Jeg er medhjælper til et familiekursus hvor der er 25 børn fra 6 til 11 og ca halvdelen af dem er her med deres bedstemor. Jeg synes det er en super ide. De kom i søndags og tager hjem i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.