Ferietid ..... Hygger bedsterne med guldklumperne ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Næ, så er der kun viljen og mentaliteten tilbage at bruge som undskyldning.
Men...jeg vil nu sige...hellere undvære kontakt end at være tvunget til at være sammen med et menneske som er ligeglad og slet ikke "ser" en.

ganske enig her bliver kontakten holdt på et minimum da jeg rent faktisk ikke aner hvem hun som menneske er.. sørgeligt men sandt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Moar2011

bøllen skriver:

Ja efterårsferien er godt igang.

I den forbindelse dukkede der et spørgsmål op hos mig.

Hvor mange har bedsteforældre som hygger med børnene i ferietiden ? Små ferie besøg eller hyggelige ture?

Er det noget I arrengere eller giver bedsterne selv udtryk for de ønsker ??

Her er der ingen bedster der selv giver udtryk for ønsket, de passer gerne hvis de bliver spurgt. Men foreslår aldrig selv besøg eller lignende.

Så er lidt nysgerrig :-) 

Storms mormor og morfar ville gerne låne ham i weekenden ??

Anmeld

19. oktober 2012

Den lykkelige

bøllen skriver:

Hvor mange har bedsteforældre som hygger med børnene i ferietiden ? Små ferie besøg eller hyggelige ture?

Her er der ingen bedster der selv giver udtryk for ønsket, de passer gerne hvis de bliver spurgt. Men foreslår aldrig selv besøg eller lignende.

Præcis det samme som hos dig!
Vi spørger så aldrig, for hvis folk ikke spørger/giver udtryk for de vil hende så skal de heller ikke have hende!!
Så det har resulteret i at nogle i familien bare ikke ser hende som ofte.. for så må de melde ud.. jeg gider i hvert fald ikke tvinge nogen til noget. skal være fordi de selv har lyst..

Anmeld

19. oktober 2012

Maja_4000

Hverken vi eller Carolines bedsteforældre har haft ferie , så nej Desværre :b

Men Caroline blev hentet af hendes oldemor og oldefar i vuggestuen idag , så lidt hygge er det da blevet til

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

bøllen skriver:

Mine forældre passer Laura så hyppigt pga. mit arbejde, så de når sjældent selv at foreslå noget. Dog har hun en legekammerat fra DP, hvis forældre ofte foreslå at ses til forskellige aktiviteter eller hygge. 

Tror dog mine forældre selv ville spørge noget mere, hvis ikke det ligevar fordi de i forvejen passede hende så meget

Anmeld

19. oktober 2012

bøllen

Den lykkelige skriver:

Præcis det samme som hos dig!
Vi spørger så aldrig, for hvis folk ikke spørger/giver udtryk for de vil hende så skal de heller ikke have hende!!
Så det har resulteret i at nogle i familien bare ikke ser hende som ofte.. for så må de melde ud.. jeg gider i hvert fald ikke tvinge nogen til noget. skal være fordi de selv har lyst..

Lidt ærgeligt det skal være sådan.

her passer de gerne , men vi har sjældent behov. Så ikke så tit de er sammen med dem. Da de aldrig selv giver udtryk for det.

Anmeld

19. oktober 2012

bøllen

Baagøe skriver:

Mine forældre passer Laura så hyppigt pga. mit arbejde, så de når sjældent selv at foreslå noget. Dog har hun en legekammerat fra DP, hvis forældre ofte foreslå at ses til forskellige aktiviteter eller hygge. 

Tror dog mine forældre selv ville spørge noget mere, hvis ikke det ligevar fordi de i forvejen passede hende så meget

Lyder til de har glæde af hinanden , om det er " ferie " eller pasning gør vel ikke den store forskel.

dejligt de er hjælpsomme så det hele går op

Anmeld

19. oktober 2012

bøllen

Maja_4000 skriver:

Hverken vi eller Carolines bedsteforældre har haft ferie , så nej Desværre :b

Men Caroline blev hentet af hendes oldemor og oldefar i vuggestuen idag , så lidt hygge er det da blevet til

Dejligt med lidt hygge bedre end ingenting.

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

bøllen skriver:

Lyder til de har glæde af hinanden , om det er " ferie " eller pasning gør vel ikke den store forskel.

dejligt de er hjælpsomme så det hele går op

Lige præcis. Jeg har heldigvis et drøngodt netværk, som er klar til at springe til og som Laura er tryg ved. Ellers ville jeg ikke altid kunne få tingene til at hænge sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.