Ferietid ..... Hygger bedsterne med guldklumperne ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

bøllen

MomseJulia skriver:

Vores de store gider ikke rigtig bedsteforældre hygge mere, men den lille er helt vildt med det!

Hun vil gerne have både farmor og mormor med i biograften og se far til fire. Så jeg skrev til den begge og spurgte om de ville med hende i bio, og de sagde begge to ja! ( Farmor & Mormor er gode venner) De tog hende så med i bio, og bagefter ud og spise(mor havde givet penge med, men de blev brugt på gave til os isted for) også tog hun videre med mormor hjem 

Elskede selv og være på ferie ved mine bedsteforældre! Vores forældre spørger selv efter dem, og vores børn spørger efter dem..

Ej hvor hyggeligt  at de alle sammen kan gå i biffen.

Vores er også store men tror nu de ville syntes det var hyggeligt alligevel. De har hvis kun en enkelt gang prøvet at holde ferie med bedsterne. Udover et weekend besøg i ny og næh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Munder

Begge min datters sæt bedster er rigtig meget på banen, de tager tit selv initiativet til at lave noget med hende

Min datter er i denne uge på efterårsferie med mine forældre og min søsters piger i Tyskland fra mandag til fredag. Jeg får jævnligt sms'er fra min far om, hvad de laver, og det lyder bestemt til at de hygger sig.

Anmeld

17. oktober 2012

bøllen

Munder skriver:

Begge min datters sæt bedster er rigtig meget på banen, de tager tit selv initiativet til at lave noget med hende

Min datter er i denne uge på efterårsferie med mine forældre og min søsters piger i Tyskland fra mandag til fredag. Jeg får jævnligt sms'er fra min far om, hvad de laver, og det lyder bestemt til at de hygger sig.

Så lækkert  lyder som en hyggelig tur.

Dejligt I bliver opdateret så er savnet ikke så stort

Anmeld

17. oktober 2012

bøllen

Frk.S skriver:

Altså nu har vi ikke selv ferie - og Freja er kun 13 mdr.

MEN hun har fået hand, mouth and foot disease, så hun må ikke komme i DP - men er ellers frisk nok. Så i de sidste par dage har hun hygget hjemme ved mormor og morfar i stedet for DP, mens vi var på arbejde.

Men jeg ved da at mine forældre plejer at have min søsters børn (som er ældre) på ferie engang i mellem.. på eget initiativ.

Farmor har også udtrykt stort ønske om at have Freja på ferie på et tidspunkt. 

Så er hun jo selvfølgelig ikke så stor endnu.

Mon ikke når tiden er der, at hun også kommer på ferie hos mormor & morfar. Og farmor når de alle sammen gerne vil.

God bedring med hende. Dejligt med hygge hos mormor & morfar istedet for.

Anmeld

17. oktober 2012

Frk.S

bøllen skriver:

Så er hun jo selvfølgelig ikke så stor endnu.

Mon ikke når tiden er der, at hun også kommer på ferie hos mormor & morfar. Og farmor når de alle sammen gerne vil.

God bedring med hende. Dejligt med hygge hos mormor & morfar istedet for.

Jo, jeg er helt sikker på, hun også kommer på ferie hos dem, når hun er ældre. 

Anmeld

17. oktober 2012

klmf

Mormor henter i pasning, giver hele fridage fra pasning og overnatninger i weekender når det kolliderer med arrangementer eller arbejde - både hos os og hos min bror med 3 børn. Hun har næsten ikke en dag i ugen, hvor hun ikke har mindst et barn. Så hun nyder vist at ungerne er på ferie MED deres forældre i denne her uge, så har hun også ferie Vi skal lige kort derud i morgen og hjælpe med en masse småting, ellers havde jeg egentlig satset på at hun også skulle have ´fri´for os, da min kæreste har ferie i denne her uge, så vi har ikke nogen hente/bringe problemer.

Synes det er så dejligt at se det forhold de har med hinanden, det er jo en relation fyldt med kærlighed og uden alt det der opdrage halløj forældrene må slås med

Anmeld

17. oktober 2012

HeidiØ

bøllen skriver:

Ja efterårsferien er godt igang.

I den forbindelse dukkede der et spørgsmål op hos mig.

Hvor mange har bedsteforældre som hygger med børnene i ferietiden ? Små ferie besøg eller hyggelige ture?

Er det noget I arrengere eller giver bedsterne selv udtryk for de ønsker ??

Her er der ingen bedster der selv giver udtryk for ønsket, de passer gerne hvis de bliver spurgt. Men foreslår aldrig selv besøg eller lignende.

Så er lidt nysgerrig :-) 

Min mor har spurgt om hun ikke må passe William i weekenden Så han skal simpelthen til mormor .. det er allerførste gang han skal passes ude en nat over Så det er vi spændte på!!

Det er skønt med bedsteforældre der så gerne vil være sammen med de små!

Anmeld

17. oktober 2012

Camulla

bøllen skriver:

Ja efterårsferien er godt igang.

I den forbindelse dukkede der et spørgsmål op hos mig.

Hvor mange har bedsteforældre som hygger med børnene i ferietiden ? Små ferie besøg eller hyggelige ture?

Er det noget I arrengere eller giver bedsterne selv udtryk for de ønsker ??

Her er der ingen bedster der selv giver udtryk for ønsket, de passer gerne hvis de bliver spurgt. Men foreslår aldrig selv besøg eller lignende.

Så er lidt nysgerrig :-) 

Min store dreng på 4 blev afleveret hos sin farmor her til morgen og så kommer han igen i morgen eftermiddag. Jonas har vi hjemme, da vi tænkte at Micas kunne bruge lidt farmor-tid uden lillebror

Men nej, hun spørger heller ikke om hun skal passe, det er mig hver gang Har du egentlig overvejet at spørge dit barns farmor om hvorfor hun aldrig tilbyder pasning af sig selv? Om det er fordi hun ikke har lyst eller måske føler, at hun trænger sig på?? Synes det er virkelig svært, men jeg har tit overvejet at spørge, men det er godt nok da lige noget man tager tilløb til! Måske det skulle være mandens job at spørge - det er jo trods alt hans mor...  Hun er også den eneste pasningsmulighed vi har, da min mor er død og min far ikke i stand til at passe ham. Han bor også på Sjælland...

Anmeld

17. oktober 2012

Camulla

Munder skriver:

Åh, hvor er jeg misunderlig! Lyder rigtig hyggeligt!  

Anmeld

17. oktober 2012

Munder

Camulla skriver:

Åh, hvor er jeg misunderlig! Lyder rigtig hyggeligt!  

Tror også de rigtig hygger sig. Hun har vist ikke rigtig tid til at savne sin mor (selvom moderen godt nok savner lillen)

Jeg glæder mig nu til at få hende hjem fredag, fyldt med gode oplevelser og historier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.