TeamRocket skriver:
Well jeg anmeldte en kammerats kammerat til fb, han havde skrevet danske piger er nogle ludere der kun duer til éen ting, og selv det, gider de ikke :-( jeg blev ret provokeret fordi han altid kræfter op om at alle er racister når han ikke lige får sin vilje.. Gid alle dog ville snakke ordentligt!!

Det ville være SÅ meget lettere hvis alle talte ordentligt! Det er nu det jeg går ind for uanset race, så tal dog pænt!

Nu er jeg lidt nysgerrig, er det kun racisme som ts vil melde til politiet, eller også fx generaliserende sexisme, som fx når en såret kvinde skriver at alle mænd er nogle svin, eller den forsmåede fyr, der skriver at kvinder er nogle narrefi**er? Eller når man fx bruger betegnelsen "pølsetysker"?
Jeg tænker bare om det ikke er lidt voldsomt at skulle ulejlige politiet med ALLE dumme udtalelser og ulovligheder? Melder I også jeres venner for at have en brændt cd/dvd liggende? Det er jo også ulovligt og krænkende for musikeren/producenten!
Men så længe I også husker at melde de unge indvandrefyre, der står på gadehjørnet og råber "lille hvide luder" efter de piger der går forbi (inkl undertegnede), så er moralen jo høj og ligeværdig, og så skal jeg ikke klage

God eftermiddag til alle
Anmeld