melde racisme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Lige præcis. 

dejligt det ikke kun er mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Studerendemor

Mor og meget mere skriver:

Det var dog en trist udmelding - du er ganske ung, men har truffet en fast beslutning om aldrig at ændre synspunkt? Vil du nægte at lære noget nyt om livet og bare holde fast i en holdning, til du dør? Sørgeligt. 

Du bruger din opdragelse som forklaring - men så må du jo også have stor forståelse for, at Muhammed på 21, som er opdraget til at se ned på danske piger, og hvis forældre hæver KH og ikke lægger op til, at børnene skal uddanne sig eller i job, ikke kommer videre - det er sådan, han er opdraget, og sådan vil han altid være. Eller hvad? 

(Eksemplet med Muhammed er ikke ment for at støde nogen eller skære alle over en kam - blot en illustration af, at opdragelse er et jammerligt argument mod at udvikle sig!) 

Rigtig flot formuleret. Ville ønske det var mig der havde skrevet det.

Anmeld

11. oktober 2012

Muhmi

Anonym skriver:

næh

men man kan jo prøve

Go for den  

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg er helt enig med dig. 

faktisk efter at have læst den her tråd er jeg egenligt rimelig chokeret over folks holdninger, mange synes bare man skal vende den anden kind til. og så er der nogle der lige frem går i samme fodspor som hende jeg har skrevet om idag.

er dybt chokket

har tænkt over det hele dagen og har besluttet at melde hende. synes det er et stort problem

Anmeld

11. oktober 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

er du HELT sikkert på du ved hvad ytringfriheden indebære???

der er faktisk begrænsninger...

Præcis derfor jeg skrev "stort set"......

Hvis ikke du vil høre svaret, så lad vær at stille spørgsmålet !

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Præcis derfor jeg skrev "stort set"......

Hvis ikke du vil høre svaret, så lad vær at stille spørgsmålet !

nå ja overså lige "stort set"

det har ikke noget at gøre med at jeg ikke vil høre svaret. men der er bare mange der skriver "vi har ytringfrihed" uden egenligt at vide hvad det handler om.

Anmeld

11. oktober 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

nå ja overså lige "stort set"

det har ikke noget at gøre med at jeg ikke vil høre svaret. men der er bare mange der skriver "vi har ytringfrihed" uden egenligt at vide hvad det handler om.

Jeg er helt med på hvad ytringsfriheden indebære. Og jeg svare på det spøgsmål du stiller.

Jeg kommer aldrig til at forstå at man gider bruge krudt på den slags. Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor det kan provokerer nogen.

Præcis som jeg ikke fatter hvorfor muslimerne bliver så sure over et par tegninger...

Og jeg har endnu tilgodt at få en forklaring der er "god nok" (til mig i hvert fald)

Anmeld

11. oktober 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg er helt med på hvad ytringsfriheden indebære. Og jeg svare på det spøgsmål du stiller.

Jeg kommer aldrig til at forstå at man gider bruge krudt på den slags. Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor det kan provokerer nogen.

Præcis som jeg ikke fatter hvorfor muslimerne bliver så sure over et par tegninger...

Og jeg har endnu tilgodt at få en forklaring der er "god nok" (til mig i hvert fald)

det har jo noget med deres relilion at gøre. og synes vi skal respektere alle religioner.

måske det ikke provokere dig fordi du ikke har det inde på livet.

men du er jo så en af de bystander der kigger den anden vej (beskrevet i et tidligere indlæg) hvilket kan gøre problemet (som tydeligvis ikke er et problem for dig) vokset.

faktum er stadig at det er ULOVLIGT.

men tak for svar, har valgt at melde det

Anmeld

11. oktober 2012

betina23

Anonym skriver:

grine af det.

jeg synes faktisk racistiske udtalelser er ret alvorlige, og slet ikke noget af at grine af

Aj sef skal man ik grine a alt men helt ærligt abe katte kan ik se hvor hårdt d er.. sys det barnligt a hende a skrive det. 100% men så er det vel Heller ikke være...

Anmeld

11. oktober 2012

Finemoar<3

Anonym skriver:

synes du er rimelig generaliserende.

der er altså ikke nogen der bare lige går på kommunen og BUM så har de penge og lejlighed. ved ikke hvor du har din information fra, men den er i hver fald langttttt fra hvordan det er in real life.

Klart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.