melde racisme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

aarhusmor

Finemoar<3 skriver:

Nix, sådan tænker jeg ikke!! Gør du da det?:/

Må danskerne nu ikke være Bandidos længere

Men det tænker du jo netop om 2-sprogede.

og nej det gør jeg ikke. Jeg tror på at ethvert menneske har sin egen identitet og at det ikke er muligt at generalisere - udover i termer som at Alle Danskere er skattepligtige, hvis de har indkomst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

MorDk

aarhusmor skriver:

Men det tænker du jo netop om 2-sprogede.

og nej det gør jeg ikke. Jeg tror på at ethvert menneske har sin egen identitet og at det ikke er muligt at generalisere - udover i termer som at Alle Danskere er skattepligtige, hvis de har indkomst

Jeg er nu ret sikker på at hun ik mener alle...

Anmeld

11. oktober 2012

aarhusmor

MorDk skriver:

Jeg er nu ret sikker på at hun ik mener alle...

Du har ret. Det er vist kun drengene hun nævner og så "De" - og her kan man jo så forledes til at tro at det er 2 sprogede eller måske blot muslimer - tror hun selv må forklare hvem præcist det er

Anmeld

11. oktober 2012

TNBC

MorDk skriver:

jjeJeg er ikke racist... men ligesom så mange andre kan de være noget så modbydeligt, uopdragne osv.

Jeg kan også undre mig meget over at indvandre kan komme op på kommunen og bum så er der penge og lejl osv. Men står en enlig mor og mangler et hjem... fordi kæresten har været et røvhul.... ja så er der ikke meget hjælp at hente... næææ nej du kan bo på herberg eller hos dine forældre...

En ven af mig stod i probl. ku ik betale sin husleje, intet job, søgte som en gal, afslag... afslag.... og ja han havde en andel han ik ku få solgt... men fordi han havde en andel ku han ik få hjælp til at få anden lejl.

ja... jeg kan undre mig over reglerne nogle gange!

Jakommunen ville sku ikke hjælpe mig med lejlighed, for de havde ingen..

Anmeld

11. oktober 2012

MorDk

Yurie skriver:

Jakommunen ville sku ikke hjælpe mig med lejlighed, for de havde ingen..

Hmm...

Anmeld

11. oktober 2012

Finemoar<3

aarhusmor skriver:

Du har ret. Det er vist kun drengene hun nævner og så "De" - og her kan man jo så forledes til at tro at det er 2 sprogede eller måske blot muslimer - tror hun selv må forklare hvem præcist det er

Har jeg nævnt muslimer??

JEG kan ikke lide udlændninge - sort, gul, grå eller hvilken farve de har - kan ikke!!

Jeg hader dem ikke direkte, men aldrig om jeg ville stoppe op og hjælpe en fremmedarbejder , ikke engang for penge - sorry, men sådan er jeg blevet opdraget og sådan vil jeg altid være.. Og jeg har det fint med "mig"!

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

MorDk skriver:

Jeg er ikke racist... men ligesom så mange andre kan de være noget så modbydeligt, uopdragne osv.

Jeg kan også undre mig meget over at indvandre kan komme op på kommunen og bum så er der penge og lejl osv. Men står en enlig mor og mangler et hjem... fordi kæresten har været et røvhul.... ja så er der ikke meget hjælp at hente... næææ nej du kan bo på herberg eller hos dine forældre...

En ven af mig stod i probl. ku ik betale sin husleje, intet job, søgte som en gal, afslag... afslag.... og ja han havde en andel han ik ku få solgt... men fordi han havde en andel ku han ik få hjælp til at få anden lejl.

Det har altså noget at gøre med lovgivning at gøre, og det er jo ikke invandrenes eller flygtningenes skyld.

Det handler om de internationale love og regler for hvad der skal stilles til rådighed.

Og da du ikke er indvandrer eller flygtning, ja så hører du ikke ind under de love.

Anmeld

11. oktober 2012

Loa

Ignorer det dog. Jeg ser masser af ting på facebook der provokerer mig, men man kan jo ikke rende rundt og melde og irettesætte alt og alle.
Jeg undrer mig feks over at man får lov at oprette en gruppe på facebook, det hedder "lad os alle grine af dem med kræft, bare fordi det er sjovt" (tror det var ca det den hed, den var på engelsk)

Det er sgu da endnu mere langt ude

Anmeld

11. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MorDk skriver:

Jeg er ikke racist... men ligesom så mange andre kan de være noget så modbydeligt, uopdragne osv.

Din mand /kæreste er da sort ? Så jeg kan ikke forstå hvordan du kan generalisere fordi der er et mindre tal der er så modbydelige eller uopdragne. 

Anmeld

11. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
SussieThyssen skriver:

Det har altså noget at gøre med lovgivning at gøre, og det er jo ikke invandrenes eller flygtningenes skyld.

Det handler om de internationale love og regler for hvad der skal stilles til rådighed.

Og da du ikke er indvandrer eller flygtning, ja så hører du ikke ind under de love.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.