Finemoar<3 skriver:
Har jeg nævnt muslimer??
JEG kan ikke lide udlændninge - sort, gul, grå eller hvilken farve de har - kan ikke!!
Jeg hader dem ikke direkte, men aldrig om jeg ville stoppe op og hjælpe en fremmedarbejder , ikke engang for penge - sorry, men sådan er jeg blevet opdraget og sådan vil jeg altid være.. Og jeg har det fint med "mig"!
Det var dog en trist udmelding - du er ganske ung, men har truffet en fast beslutning om aldrig at ændre synspunkt? Vil du nægte at lære noget nyt om livet og bare holde fast i en holdning, til du dør? Sørgeligt.
Du bruger din opdragelse som forklaring - men så må du jo også have stor forståelse for, at Muhammed på 21, som er opdraget til at se ned på danske piger, og hvis forældre hæver KH og ikke lægger op til, at børnene skal uddanne sig eller i job, ikke kommer videre - det er sådan, han er opdraget, og sådan vil han altid være. Eller hvad?
(Eksemplet med Muhammed er ikke ment for at støde nogen eller skære alle over en kam - blot en illustration af, at opdragelse er et jammerligt argument mod at udvikle sig!)
Anmeld