melde racisme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Finemoar<3

Anonym skriver:

UNDSKYLD mig meget! men det der kunne jeg virkelig også godt finde på at melde. du hader alle, undtagen hvide???

tillykke du har vundet et medlemskab i KKK.

JESUS siger jeg bare!

du har også fået mit blod til at koge idag.

Hvad fanden vil du melde mig for?? 

Uh, er det rigtigt?? Må hellere få søgt om at være VIP medlem, mé like

haha - stop nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Anonym trådstarter

Finemoar<3 skriver:

haha - stop nu!

ja for racisme. du hader gule, grønne. brune sorte m.m skriver du. hvide er undtaget. det er jo racisme på det groveste

Anmeld

12. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

haha - stop nu!

Omg seriøs! Du er ikke værd og bruge 2 sekunder på. Du bør overveje noget psykolog hjælp. Stakkels dit barn der skal opdrages af en der tænker som dig. Er du tidligere blevet såret af en mørk mand ? Du må virkelig have nogle sår. Forresten din datter ser ikke særlig lys ud på dit profil billede. Ups!!!

Anmeld

12. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

ja vi har ytringsfrihed, men der er altså også begrænsniger for denne.

http://www.dr.dk/nyheder/htm/baggrund/tema2001/indvandring%20i%20Danmark/167.htm

Danmarks Riges Grundlov sikrer borgerne i Danmark visse grundlæggende, demokratiske rettigheder. Borgerne i Danmark har for 
eksempel ytringsfrihed, hvilket betyder, at man har ret til at udtale sig frit indenfor de rammer, som den øvrige lovgivning sætter. Selvom vi har ytringsfrihed, er det i Danmark forbudt at udtale sig racistisk om en gruppe 
af mennesker. Man kan sige, at vi har ytringsfrihed under ansvar. Man må 
altså ikke true, håne  eller  nedværdige mennesker på grund af deres 
afstamning eller religion. Det er straffelovens § 266b, der forbyder racistiske udtalelser, men den bliver ofte kaldt racismeparagraffen.

http://www.denstoredanske.dk/Samfund%2c_jura_og_politik/Filosofi/Filosofi_i_1800-_og_1900-t./ytringsfrihed/ytringsfrihed_(Dansk_statsret)

Det er som udgangspunkt Folketinget, der i lovgivningen fastlægger, hvornår ytringsfrihedens grænser anses for overskredet, fx i regler om straf for  ærekrænkelser eller  racediskriminerende udtalelser.

Okay men tror bare ikke du får noget ud af at melde en tekst ffra facebook .. .. synes du skal konfrontere vedkommende  

men det er da ubehageligt at der er nogle mennesker der mener at invandrere er mindre værd og sammenligner dem med dyr.. for det er da bestemt ikke min holdning. 

Anmeld

12. oktober 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

så lige et oplæg på fb idag hvor en dame skriver:  "folk med anden etnisk baggrund er nogle abekatte... JEG HADER ABEKATTE"

det synes jeg er vildt diskriminerende og jeg overvejer meget at anmelde det. sådan nogle udtalelser skal man ikke komme med. 

desuden er det i følge loven: "racismeparagraffen" tror det er 266b ulovligt og strafbart.

ville  i melde det eller synes i det er en "bagatel"

Kan da godt se den er lidt grov. Men ville ikke melde det. Folk har lov til at mene hvad de vil. At denne person så er så dum at skrive det på facebook er hans/hendes problem. 

Det er vel egentligt ikke værre end de udlændinge der skriver derinde at de hader Danmark og danskerne ?

Har selv en mening om udlændinge, som rigtig mange ikke er helt enige i og sådan er det bare. Det er min mening og holdning og den har jeg ret til at have

Anmeld

12. oktober 2012

Finemoar<3

Anonym skriver:

ja for racisme. du hader gule, grønne. brune sorte m.m skriver du. hvide er undtaget. det er jo racisme på det groveste

Du skal være mere end velkommen!! Du kan jo skrive privat til mig, så får du sku navn og adresse haha...

Må jeg også godt få en bøde??, koooooom nuuuuu

Anmeld

12. oktober 2012

Finemoar<3

Aisha skriver:

Omg seriøs! Du er ikke værd og bruge 2 sekunder på. Du bør overveje noget psykolog hjælp. Stakkels dit barn der skal opdrages af en der tænker som dig. Er du tidligere blevet såret af en mørk mand ? Du må virkelig have nogle sår. Forresten din datter ser ikke særlig lys ud på dit profil billede. Ups!!!

Min datter et mere dansk end du nogensinde bliver, så bare knyt og bland hende fuldstændig udenom!!!

At dine evner ikke rækker langt nok til at redigere billeder, skal aldrig komme til udtryk ved at du lukker sådan en gang lort ud, spade!!!

Anmeld mig gerne, du går langt over min grænse - og dette er skrevet på en pæn måde, vi kan tage den grimme privat!

Anmeld

12. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min datter et mere dansk end du nogensinde bliver, så bare knyt og bland hende fuldstændig udenom!!!

At dine evner ikke rækker langt nok til at redigere billeder, skal aldrig komme til udtryk ved at du lukker sådan en gang lort ud, spade!!!

Anmeld mig gerne, du går langt over min grænse - og dette er skrevet på en pæn måde, vi kan tage den grimme privat!

Du er velkommen til at skrive privat. Ja du redigere din datter til at være mørkere med brune øjne osv. Tror mig den hopper vi ikke på. Jeg har aldrig sagt at jeg er dansker, så nu skal du altså holde op med at bilde sig selv nogle ting ind. Forresten så bor jeg også i øst Jylland  : ) 

Anmeld

12. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Finemoar<3 skriver:

Du skal være mere end velkommen!! Du kan jo skrive privat til mig, så får du sku navn og adresse haha...

Må jeg også godt få en bøde??, koooooom nuuuuu

Jeg vil godt have din navn og adresse. 

Anmeld

12. oktober 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Denne tråd er nu lukket.

mvh

Staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.