Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Faith

Månsson skriver:

Helt sikkert men nu er der jo os aldersgrænser her i dk og uanset om et få tal ender som hende her så kan vi jo bare ik forbyde alt der kan gi grund til dårligt selvværd. Er ked af at høre hva du har været igennem

Ja heldigvis da.

Nej det kan man bestemt ikke!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

M (:

Lone H. skriver:

her er lidt billeder af hende før og efter.. det er noget af en omvæltning :I

Ja, en kæmpe forandring! 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Lone H. skriver:

Nej nemlig, og kunne ikke forstille mig at de i øjnene var særlig rart :s

Jeg tror ingen af dem er særlig rare - og kan ikke lade være med at få tanker på Michael Jacksons næse.. 

Anmeld

6. oktober 2012

L&V

M (: skriver:

Ja, det tænker jeg kunne være en god idé - men hvordan skulle man i praksis vurderes? Jeg tænker, hvilke kriterier skulle være opfyldt for at må kunne få lov at blive opereret? Og hvornår skal denne vurdering finde sted? Ved 1., 2. eller 7. operation? (:

Det synes jeg er en fin holdning at have - jeg håber også at kunne give mine kommende børn selvtillid nok til, at de ikke vil opereres.. Men så igen, hvem vil ikke gerne have løftet brysterne eller lignende f.eks. efter graviditet og endt amning?

Så vidt jeg ved er der allerede en form for vurdering i samtalen med brugeren.. Hvis de så mener personen er lidt off kan de henvise til en psykolog. hvor meget og hvor lidt der gøres i det ved jeg ikke..

Det er os lidt det jeg tænker og altså at der er en lille gruppe mennesker der tager det lidt for vidt jamen det ser vi jo os med renoveringer osv. Der vil altid være nogle ekstremer men langt de fleste befinder sig inden for normalen

Anmeld

6. oktober 2012

LRJ

Jeg tror ingen af dem er særlig rare - og kan ikke lade være med at få tanker på Michael Jacksons næse.. 

sys faktisk hun var pænere inden...

nemlig, tror faktisk os det stadig vil give smerter, så stor en operation hun har været igennem

Anmeld

6. oktober 2012

lukasmor

Venter spænding! (:

Arg jeg kan ikke finde det Men der er flere som mener at havde set hende i byen som den hun "var før"

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Månsson skriver:

Så vidt jeg ved er der allerede en form for vurdering i samtalen med brugeren.. Hvis de så mener personen er lidt off kan de henvise til en psykolog. hvor meget og hvor lidt der gøres i det ved jeg ikke..

Det er os lidt det jeg tænker og altså at der er en lille gruppe mennesker der tager det lidt for vidt jamen det ser vi jo os med renoveringer osv. Der vil altid være nogle ekstremer men langt de fleste befinder sig inden for normalen

Hm, ja okay.. Men ofte vil så ekstreme personer vel bare shoppe læger indtil de finder en, der er villig til at operere? Psykisk ustabil eller ej..? 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Lone H. skriver:

sys faktisk hun var pænere inden...

nemlig, tror faktisk os det stadig vil give smerter, så stor en operation hun har været igennem

Jeg synes også hun var pænere.. Hellere almindelig pæn end så kunstig som hun ser ud! 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Arg jeg kan ikke finde det Men der er flere som mener at havde set hende i byen som den hun "var før"

Så der er snak om, at det bare er et mediestunt? 

(Man kan da have lov at håbe! )

Anmeld

6. oktober 2012

L&V

Hm, ja okay.. Men ofte vil så ekstreme personer vel bare shoppe læger indtil de finder en, der er villig til at operere? Psykisk ustabil eller ej..? 

Jo jo det kan man ikke komme uden om men igen så er det så få så det er ikke noget der bekymre mig samfundsmæssigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.