Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Faith

Lone H. skriver:

her er lidt billeder af hende før og efter.. det er noget af en omvæltning :I

Køn pige, ingen tvivl om det. Synes bare hun ser uendelig trist ud. Især på billede 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

lukasmor

M (: skriver:

Så der er snak om, at det bare er et mediestunt? 

(Man kan da have lov at håbe! )

Ja lige præcis!

Og ja, det håber jeg da virkelig også! Ikke det bedste forbillede for unge piger!

Anmeld

6. oktober 2012

Mettefpigen

Finemoar<3 skriver:

Giv endelig fuld gas , hvad blander du dig for?? Føler du dig ramt??

Hun blander sig da ikk.... Det er da dig der siger at os som skriver noget 'grimt' om hende har ondt i røven, så har hun vel lov til at svare tilbage....,,

Anmeld

6. oktober 2012

LRJ

Jeg synes også hun var pænere.. Hellere almindelig pæn end så kunstig som hun ser ud! 

præcis

Anmeld

6. oktober 2012

LRJ

Faith skriver:

Køn pige, ingen tvivl om det. Synes bare hun ser uendelig trist ud. Især på billede 4

ja :s

Anmeld

6. oktober 2012

celkt

jeg funderer bare over om hun mon har fået fjernet ribben for at få den talje...

Irrrrkksss siger jeg bare!!

Anmeld

6. oktober 2012

Koen.

Er vist alt jeg kan skrive til den pige.. Øv hvor er det sørgeligt nogen vil gå SÅ vidt..

Selv er jeg ikke imod skønheds operationerm vil selv gerne have ordnet mave og bryster, da det er jo to sokker med 5èr i og maven ligner en hønserøv, men så ekstremt som den piger er gået, der til når jeg aldrig og håber da for guds skyld heller ikke min datter gør

(læste lige tråden og NEJ jeg har bestemt ikke ondt i røven fordi jeg ikke synes hun er køn, det er da SÅ unaturligt at det aldrig bliver smukt i mine øjne)

Anmeld

6. oktober 2012

Frk. Himmelblå

(Har ik' læst tråden)

Men FÅRK, det er noget af det uhyggeligste, jeg nogensinde har set!!

Og ja, jeg bekymrer mig for vores børn. Vi skal godt nok tage os sammen for at modgå trendsene og vedblive at være gode rollemodeller for vores børn. Hvordan kan jeg sige, "du er smuk, som du er", når min datter som 14-årig beklager sig over små bryster, hvis jeg selv har implanteret silikone??

Vi skal passe på. Os selv. Og børnene.

Anmeld

6. oktober 2012

Koen.

celkt skriver:

jeg funderer bare over om hun mon har fået fjernet ribben for at få den talje...

Irrrrkksss siger jeg bare!!

Det mener jeg at have læst hun har

(sidespring: tillykke med fødselsdagen, så det lige i listen )

Anmeld

6. oktober 2012

Miss Kat

Jeg kender da til flere eksempler på, hvor kønnere en kvinde er, jo mere skal hun hagles ned - og hvis ikke på hendes udseende og tøj, så på hendes intelligens eller personlighed. Som jeg ser det, har kvinder meget svært ved at anerkende at andre kvinder kan have hele pakken.. Og det bunder jo nok i virkeligheden om, at vi selv er mega usikre.. Så jeg tror det er 80-20% med at vi gør os lækre over for andre kvinder i forhold til mænd.. 

Lige præcis! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.