Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

jydeinden

Mettefpigen skriver:

Hun blander sig da ikk.... Det er da dig der siger at os som skriver noget 'grimt' om hende har ondt i røven, så har hun vel lov til at svare tilbage....,,

takker for dit forsvar, var sødt gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

M (:

celkt skriver:

taaark!!

men altså det med ribbene, - det gjorde man også i 1700 tallets frankrig, - det kan man sku da kalde en usund modedille...

Der var også en ekspert (aka plastikkirurg) der udtalte, at hun næppe har sådan en vipsetajle hele tiden - han mente, at hun skulle være spændt ind i korset i længere tid af gangen, for at den så kunne holde formen de få halve timer det tog at få taget de billeder.. 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

wamse skriver:

Jeg synes det er pisse trist, at man vælger at ville ligne en dukke, og jeg ville græde snot i stykker, hvis man datter kom hjem, og havde det som ideal.

Jeg vil hellere være tyk, og være mig selv, end tynd og ligne en dukke.

Jeg tror simpelthen ikke på, at der inde i dette menneske, er en person, som har det godt. Det synes jeg er trist

Nej, det er trist, hvis hun tror hun får det bedre inden i af at være "perfekt" uden på.. 

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

jydeinden skriver:

det er tilsydeladende det signal man sender i visse kredse.. du har kun en værdi hvis du kan gå på catwalk som 5 årig og ligne en der er 14 eller mere.. jeg synes i den grad det er absurd, og ikke noget jeg nogensinde håber bliver "stort" her i landet, for dét synes jeg godt nok er sørgeligt.

piger må gerne gå med make up og klæ sig ud, det er slet slet ikke det, men det skal være for sjov, og i min øjne foran et spejl i godt og hyggeligt selskab, ikke af tvang, ikke for at vinde en pris.

Der er stor forskel på, at pigerne adspørger at få lidt af mors læbestift på, når mor dresser sig op til fest og til at klæde dem ud i den grad, som de gør derovre..

Bliver SÅ forarget over de der programmer omhandlende de mødre og stakkels små piger.. For det handler jo netop IKKE om at være pæn og have en fin personlighed, men om at VINDE. Koste hvad det koste vil..

Jeg så et afsnit, hvor en lille pige tabte alle konkurrencerne, fordi moderen havde valgt IKKE at give hende "falske tænder" på, fordi hun havde tabt en fortand.. 

Anmeld

6. oktober 2012

Mettefpigen

jydeinden skriver:

takker for dit forsvar, var sødt gjort

selvfølgelig :-) synes bare det var noget mærkeligt noget at skrive...

Anmeld

6. oktober 2012

jydeinden

M (: skriver:

Der er stor forskel på, at pigerne adspørger at få lidt af mors læbestift på, når mor dresser sig op til fest og til at klæde dem ud i den grad, som de gør derovre..

Bliver SÅ forarget over de der programmer omhandlende de mødre og stakkels små piger.. For det handler jo netop IKKE om at være pæn og have en fin personlighed, men om at VINDE. Koste hvad det koste vil..

Jeg så et afsnit, hvor en lille pige tabte alle konkurrencerne, fordi moderen havde valgt IKKE at give hende "falske tænder" på, fordi hun havde tabt en fortand.. 

mhm og det er jo så trist et eller andet sted..

for man får jo ondt af de børn, jeg mener de er jo ødelagt nærmest inden de for godt kan gå. De lærer ikke at have et naturligt forhold til deres udseende, til sammenhold med venner og veninder, eller til hvad der er smukt og hvad der ikke er. og dét synes jeg er sørgeligt.

og man tænker lidt eller jeg gør i hvertfald, hvilken slags mor vil byde sine egne børn den slags.

som du selv siger, de deltager ikke for at have det sjovt, eller for hyggens skyld, men med det formål at vinde. og da der er penge involveret i det, må det på ingen måder være sjovt at dommer til den slags konkurrence, for mødrene vil vel altid sætte spørgsmålstegn ved hvorfor deres lille sukkermus ikke vandt

Anmeld

6. oktober 2012

jydeinden

Mettefpigen skriver:

selvfølgelig :-) synes bare det var noget mærkeligt noget at skrive...

synes jeg bestemt også, og gav hende også svar på tiltale.

Jeg vil gerne debattere, og jeg vil gerne være flink. men bliver folk personlige overfor mig, og spydige. Så får de svar på tiltale, og får at vide at enten holder de en ordenlig tone overfor mig, eller også nægter jeg konsekvent at svare dem. Jeg gider ikke at have en advarsel fordi nogen vælger at tale i en grov og køllig tone

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

jydeinden skriver:

mhm og det er jo så trist et eller andet sted..

for man får jo ondt af de børn, jeg mener de er jo ødelagt nærmest inden de for godt kan gå. De lærer ikke at have et naturligt forhold til deres udseende, til sammenhold med venner og veninder, eller til hvad der er smukt og hvad der ikke er. og dét synes jeg er sørgeligt.

og man tænker lidt eller jeg gør i hvertfald, hvilken slags mor vil byde sine egne børn den slags.

som du selv siger, de deltager ikke for at have det sjovt, eller for hyggens skyld, men med det formål at vinde. og da der er penge involveret i det, må det på ingen måder være sjovt at dommer til den slags konkurrence, for mødrene vil vel altid sætte spørgsmålstegn ved hvorfor deres lille sukkermus ikke vandt

Nej, man skal som dommer virkelig have argumenterne i orden, når man efterfølgende står over for horder af vrede, uforstående mødre med små, skuffede unger.. 

Anmeld

6. oktober 2012

Mettefpigen

M (: skriver:

Jeg kan ikk huske hvilken kanal det blev vist på, men så på et tidspunkt et program om nogle mødre der havde deres piger på en 'skole' hvor de lærte og gik til skønhedskonkurrencer..... Ajj det var vanvittigt!! Mødrene opførte sig så grimt, at børnene blev pinlige.. De svinede de andres piger til.... Den ene pige fortalte at hun ikk ville mere fordi hun følte at hun blev for presset men det var moren ligeglad med.. De var 6 piger på det hold i programmet og blev 'delt' op fra 1-6 (sådan som jeg lige kan forklare det) og det virkede virkelig forkert for pigerne blev så kede af det når de lå i bunden, og var så kede af at deres mødre kunne se hvor 'dårlige' de var...

Anmeld

6. oktober 2012

Mettefpigen

jydeinden skriver:

synes jeg bestemt også, og gav hende også svar på tiltale.

Jeg vil gerne debattere, og jeg vil gerne være flink. men bliver folk personlige overfor mig, og spydige. Så får de svar på tiltale, og får at vide at enten holder de en ordenlig tone overfor mig, eller også nægter jeg konsekvent at svare dem. Jeg gider ikke at have en advarsel fordi nogen vælger at tale i en grov og køllig tone

Jaa man skal debattere men på en ordentlig måde! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.