M (: skriver:
Der er stor forskel på, at pigerne adspørger at få lidt af mors læbestift på, når mor dresser sig op til fest og til at klæde dem ud i den grad, som de gør derovre..
Bliver SÅ forarget over de der programmer omhandlende de mødre og stakkels små piger.. For det handler jo netop IKKE om at være pæn og have en fin personlighed, men om at VINDE. Koste hvad det koste vil..
Jeg så et afsnit, hvor en lille pige tabte alle konkurrencerne, fordi moderen havde valgt IKKE at give hende "falske tænder" på, fordi hun havde tabt en fortand.. 
mhm og det er jo så trist et eller andet sted..
for man får jo ondt af de børn, jeg mener de er jo ødelagt nærmest inden de for godt kan gå. De lærer ikke at have et naturligt forhold til deres udseende, til sammenhold med venner og veninder, eller til hvad der er smukt og hvad der ikke er. og dét synes jeg er sørgeligt.
og man tænker lidt eller jeg gør i hvertfald, hvilken slags mor vil byde sine egne børn den slags.
som du selv siger, de deltager ikke for at have det sjovt, eller for hyggens skyld, men med det formål at vinde. og da der er penge involveret i det, må det på ingen måder være sjovt at dommer til den slags konkurrence, for mødrene vil vel altid sætte spørgsmålstegn ved hvorfor deres lille sukkermus ikke vandt
Anmeld