Mød virkelighedens Barbie: Valeria Lukyanova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Jeg kan ikk huske hvilken kanal det blev vist på, men så på et tidspunkt et program om nogle mødre der havde deres piger på en 'skole' hvor de lærte og gik til skønhedskonkurrencer..... Ajj det var vanvittigt!! Mødrene opførte sig så grimt, at børnene blev pinlige.. De svinede de andres piger til.... Den ene pige fortalte at hun ikk ville mere fordi hun følte at hun blev for presset men det var moren ligeglad med.. De var 6 piger på det hold i programmet og blev 'delt' op fra 1-6 (sådan som jeg lige kan forklare det) og det virkede virkelig forkert for pigerne blev så kede af det når de lå i bunden, og var så kede af at deres mødre kunne se hvor 'dårlige' de var...

Ej, ej, ej, det lyder fuldstændig absurd! Hvilken mor kunne dog finde på at tilmelde sit barn den slags?!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Mettefpigen

M (: skriver:

Ej, ej, ej, det lyder fuldstændig absurd! Hvilken mor kunne dog finde på at tilmelde sit barn den slags?!? 

Jaa fuldstændig!! Sad virkelig med en klump i halsen, og rystede på hovedet da jeg så det!!....

Anmeld

6. oktober 2012

jydeinden

Nej, man skal som dommer virkelig have argumenterne i orden, når man efterfølgende står over for horder af vrede, uforstående mødre med små, skuffede unger.. 

lige præcist.. men det er jo nogen gange det samme til diverse almindelige sports konkurrencer.. nogen mødre som får øje for at deres barn da mindst må verdensmester til et eller andet, og så får den ellers over stok og sten.

og hvis en dommer eller en træner så er uenig så kan han eller hun ellers få lov at bruge halve og hele dage på at skændes med denne fortvivlede forældre, hvis ikke bare hun finder en ny træner som så kan fortælle det samme som den forrige.

Anmeld

6. oktober 2012

jydeinden

Mettefpigen skriver:

Jaa man skal debattere men på en ordentlig måde! :-)

lige præcist.. man behøver ikke være enige, dét forlanger jeg ikke.. men skab debat fremfor skænderi/ tøse fnidder fnadder.

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Jaa fuldstændig!! Sad virkelig med en klump i halsen, og rystede på hovedet da jeg så det!!....

Jeg synes efterhånden der er mange, mange, mange absurde programmer i tv. Et er, når de unge selv tilmelder sig, men når mødre tilmelder deres børn, uden nogen anelse om, hvad de siger ja til.. Dét er rystende..

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

jydeinden skriver:

lige præcist.. men det er jo nogen gange det samme til diverse almindelige sports konkurrencer.. nogen mødre som får øje for at deres barn da mindst må verdensmester til et eller andet, og så får den ellers over stok og sten.

og hvis en dommer eller en træner så er uenig så kan han eller hun ellers få lov at bruge halve og hele dage på at skændes med denne fortvivlede forældre, hvis ikke bare hun finder en ny træner som så kan fortælle det samme som den forrige.

Præcis! Det er en absurd udvikling.. Og vi ser det jo igen, og igen.. Børn får ikke lov til bare at være børn..

Anmeld

6. oktober 2012

jydeinden

Præcis! Det er en absurd udvikling.. Og vi ser det jo igen, og igen.. Børn får ikke lov til bare at være børn..

ganske enig hehe

er vist kedelig at debattere med, for giver dig jo ret haha

Anmeld

6. oktober 2012

M (:

jydeinden skriver:

ganske enig hehe

er vist kedelig at debattere med, for giver dig jo ret haha

En gang i mellem er de også fint nok at være enig - og 90% af indlæggene i denne tråd er vist enige

Anmeld

6. oktober 2012

jydeinden

Mor og meget mere skriver:

Er det her en lukket debattråd? Jeg ville til at skrive noget lignende jydeindens indlæg, men holder mig selvfølgelig tilbage fra at "blande mig", hvis tråden kun er åben for særligt inviterede. 

hov havde ikke set dit indlæg, undskylder mange gange og takker samtidlig for opbakningen og giv den endeligt gas med din holdning, hold dig ikke tilbage, for dét har jeg ikke tænkt mig så længe jeg overholder gængse regler har jeg absolut ikke tænkt mig at lade mig diktere af andre hvor, hvornår, eller hvordan jeg skal ytre min mening .

Anmeld

6. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
jydeinden skriver:

hov havde ikke set dit indlæg, undskylder mange gange og takker samtidlig for opbakningen og giv den endeligt gas med din holdning, hold dig ikke tilbage, for dét har jeg ikke tænkt mig så længe jeg overholder gængse regler har jeg absolut ikke tænkt mig at lade mig diktere af andre hvor, hvornår, eller hvordan jeg skal ytre min mening .

Selv tak, og jeg holder heller ikke min holdning tilbage - følte bare mere for at give en sarkastisk tilbagemelding på det grove svar, du modtog, og som jeg samtidig anmeldte. 

Det er på grænsen til det morsomme at bede andre blande sig uden om en debat her. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.